loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 1323 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)
روابط عمومی برنامه خندوانه گفت: پخش برنامه خندوانه از امشب (6 مهر 94) مجددا از شبکه نسیم و راس ساعت ۱۰ و ربع انجام خواهد شد.

علی شهیدیان روابط عمومی برنامه خندوانه گفت: پخش برنامه خندوانه از امشب مجددا از شبکه نسیم و راس ساعت ۱۰ و ربع انجام خواهد شد.

روابط عمومی خندوانه افزود: برنامه امشب ویژه شهدای ادیان با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای برادران اهل تسنن و سایر ادیان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: زمان پخش رقابت میان دو کمدین (‌ جواد رضویان و الیکا رزاقی) به محض تایید اطلاع رسانی خواهد شد.
عبدالله اسکندری بازدید : 193 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)
روزنامه بهار: در راهروی طبقه دوم دادگاه کیفری استان تهران چهار مرد جوان با لباس‌های خاکی و کثیف در حالی‌که دستشان را پوشش صورتشان کرده‌اند تا کسی آن‌ها را نبیند بر روی زمین رو به دیوار نشسته‌اند، سربازی بالای سر آن‌ها ایستاده و به محض اینکه دستشان از روی صورتشان تکان بخورد به آن‌ها هشدار می‌دهد که مراقب باشند وگرنه برخورد بدی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

به دفتر شعبه هشت دادگاه که می‌روم یکی از افرادی که آنجا نشسته است می‌گوید که پرونده تجاوز توریست فرانسوی به این شعبه آورده شده و چهار مردی که در گوشه راهرو نشسته‌اند همان چهار افغانی هستند که به زن فرانسوی تجاوز کرده‌اند. این را که می‌شنوم بیرون می‌روم تا بتوانم از نزدیک آن‌ها را ببینم ولی موفق نمی‌شوم. دوباره به داخل دفتر شعبه می‌روم و می‌خواهم اطلاعات بیشتری از این پرونده بدانم. یکی از منشی‌های دفتر می‌گوید آخرین خبر این است که زن فرانسوی رضایت داده. از حالت چهره‌ام متوجه می‌شود که تعجب کرده‌ام و دوباره تکرار می‌کند تعجب نکنید، درست شنیده‌اید، توریست فرانسوی رضایت داده است.

بیرون از دفتر شعبه به سمت چهار مرد افغان میروم، سربازی اطرافشان نیست، بالای سرشان می‌ایستم و شروع به صحبت می‌کنم که دو نفر از آن چهار مرد دستشان را از روی صورتشان برمی‌دارند و به من نگاه می‌کنند. حدودا 26 و 28 ساله هستند. فریادی از انتهای راهرو می‌آید و می‌گوید: «چه کسی به شما گفت که دستتان را بردارید؟» صاحب صدا که سرباز است این را می‌گوید و با سرعت به سمت ما می‌دود و می‌خواهد که از آن‌ها دور شوم. سرباز نزدیک که می‌شود می‌گوید این‌ها اجازه صحبت کردن ندارند و از طرفی هم با کاری که کرده‌اند حرفی برای گفتن ندارند. دورتر می‌ایستم و خیره می‌شوم به چهار مرد نشسته رو به دیوار که تنها محافظشان دستانشان است. چهار مردی که یک روز با بی رحمی تمام تصمیم می‌گیرند که جلوی یک توریست را بگیرند و به او تجاوز کنند.

از شایعه تا واقعیت

شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از این بود که نیروهای انتظامی تهران در یک نزاع جمعی اتباع  افغانی  و یک توریست زن فرانسوی در منطقه «فرحزاد» وارد می‌شوند تا وی را نجات دهند. گفته شده بود نیروی انتظامی قصد داشته توریست فرانسوی را از چنگ اتباع مهاجمی که به وی تجاوز کرده بودند، نجات دهد، یک تبعه افغانستانی زخمی و دو نفر دیگر کشته شده‌اند. واقعیت اما چیزی دیگری است. شنبه هفته گذشته بود که توریست فرانسوی برای کوهنوردی در کوه‌های مناطق شمال تهران از هتل خود خارج می‌شود، اولین بار کوه‌های ایران را در اینترنت می‌بیند و بعد تصمیم می‌گیرد زمانی‌که به ایران آمد حتما به این مناطق سر بزند و از نزدیک آن‌ها را ببیند. نزدیک منطقه فرحزاد چهار مرد افغانی جلوی او را می‌گیرند و با ایجاد رعب و وحشت و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

زن توریست بعد از رها شدن از چنگ چهار مرد افغان خود را به کلانتری می‌رساند و از آن چهار مرد شکایت می‌کند. ماموران کلانتری بلافاصله با شناسایی متعرضان یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستان مخفی شده بود دستگیر می‌کنند و در عملیات پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین را در مرز افغانستان دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم  را به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی می‌کنند.

در جریان تحقیقات مشخص می‌شود که توریست ۲۳ ساله تبعه فرانسه و از کوهنوردان حرفه‌ای است که ۱۴ شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده است. زن فرانسوی در ادامه به ماموران گفت: کوه‌های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم. در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران دیروز در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد این پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد و در دست بررسی است. اینکه آیا تجاوز رخ داده است یا خیر، به نظریه پزشکی قانونی بستگی دارد و دادگاه این موضوع را رسیدگی و حکم قطعی را اعلام می‌کند.

اگر تجاوز اثبات شود متهمان اعدام می‌شوند


رضایت توریست فرانسوی اما حتی اگر به صورت رسمی تایید شود تاثیری در مجازات خاطیان دره فرحزاد نخواهد داشت. محمدرضا بندرچی، وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه می‌گوید درصورتی‌که فردی که مورد تجاوز قرار گرفته است رضایت بدهد، رضایت این فرد در جنبه عمومی جرم تاثیری ندارد و هر چهار فرد متجاوز اعدام می‌شوند. به گفته این وکیل دادگستری، جرایمی مانند تجاوز به عنف یک جنبه عمومی و یک جنبه خصوصی دارند، جنبه عمومی حق الناس است و جنبه عمومی این جرایم حق الله است و اگر تجاوز اثبات شود جنبه عمومی جرم که حق الله است اجرا می‌شود.
عبدالله اسکندری بازدید : 246 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

 برترین ها: شماری از رسانه‌های خبری می‌گویند اعضای هیات جمهوری اسلامی پیش از آغاز اجرای روز گذشته شکیرا، خواننده‌ی مشهور موزیک پاپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سالن را ترک کرده‌اند.

شکیرا که سفیر حسن نیت یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد) و از جمله حامیان پرشور حقوق کودکان در جهان به شمار می‌رود، در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک به روی صحنه آمد و ترانه‌ی معروف "تصور کن" (Imagine) از "جان لنون" را خواند.

او این ترانه را به آیلان و گلیب کوردی، دو کودک سه و پنج ساله‌ی پناهجوی سوری تقدیم کرد که روز ۳ سپتامبر، جسد بی‌جان‌شان در ساحلی در یونان پیدا شد.

این اجرا در حضور رهبران و هیأت‌های دیپلماتیک شرکت‌کننده در نشست "توسعه پایدار" هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد.

اما آن‌گونه که خبرگزاری ها گزارش کرده اند؛  هیات دیپلماتیک ایرانی حاضر در این نشست، قبل از شروع اجرای شکیرا، سالن را ترک کرد و پس از پایان این اجرا، سر جای خود برگشت.

اجرای «شکیرا» در سازمان ملل +عکس

اجرای «شکیرا» در سازمان ملل +عکس

اجرای «شکیرا» در سازمان ملل +عکس

عبدالله اسکندری بازدید : 138 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

پیکان قرمز رنگ علی کریمی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مشهد به قیمت 508 میلیون تومان فروخته شد.

به گزارش کاپ، دو باب مغازه به قیمت 508 میلیون تومان در قبال خرید پیکان استیشن سابق علی کریمی که پس از سال‌ها و برای کمک به آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مجددا آن را سوار شده بود، به این موسسه خیریه اهدا شد.

در مراسم مزایده این خودرو پیشنهادات خرید خودرو از 88 میلیون شروع شد و در نهایت هوشنگ ابراهیمی با پیشنهاد واگذاری دو باب مغازه در اطراف حرم مطهر رضوی به قیمت 508 میلیون تومان در قبال دریافت این خودرو توانست آن را در اختیار بگیرد.

عبدالله اسکندری بازدید : 174 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، نتایج تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی دور از انتظار علاقه مندان به والیبال و حتی خود اعضای تیم بود و انتقادات بسیاری به سوی این بازیکنان روانه شد که مقداری فنی و مقدار دیگر از بابت مسائل دیگری عنوان می شد. معمولا میزان محبوبیت و توجه به ستاره ها را از روی صفحه های اجتماعی آنها مورد ارزیابی قرار می دهند که سوپر استارهای والیبالی در صدر میزان توجه علاقه مندان بودند اما بعد از جام جهانی اوضاع به کلی تغییر پیدا کرد.

چهره های مطرح و همیشه محبوب تیم ملی در طول مسابقات با انتشار عکس هایی از فضای خصوصی و یا خلوت خود توجه علاقه مندان را جلب می کردند و مورد تایید و تحسین کاربران قرار می گرفتند اما از دست دادن نتیجه مقابل رقبا مساوی بود با از دست دادن محبوبیت شان در شبکه های اجتماعی. مردم بارها ثابت کردند که در وحله اول تیم ملی و نام ایران در عرصه های بین المللی مهم است نه حضور ستاره ها اما ریزش شدید محبوبیت ستاره ها، مثل نتایجی که گرفتند دور از انتظار بود.

حالا دیگر تک ستاره هایی که چند هفته یک بار و با درخواست کاربران علاقه مند عکسی را منتشر می کردند، در عرض 3 روز 3 بار اقدام به نشان دادن عکس های خصوصی شان کردند تا یک بار دیگر مورد تایید و تحسین هواداران قرار بگیرند اما دیگر محبوبیت سابق از دست رفته است و عکس هایی که صد و بیست هزار لایک را در هر نوبت انتشار داشت حالا مقدار توجه به آنها نصف شده است و عکس های همه روزه هم دردی را دوا نمی کند.

ایران در میادین بسیاری زمین را با برد ترک نکرده است اما همیشه مورد تشویق و تحسین هواداران قرار گرفته اما اینکه چرا حالا دیگر والیبال دوستان مثل سابق ستاره های شان را دوست ندارد را افراد زیادی از روزهای آینده در فدراسیون والیبال ریشه یابی می کنند. محبوبیت امانتی بود دست این بازیکنان که والیبال در سال های زیادی آن را به دست آورده است اما حالا این موفقیت در موضوع جلب توجه و رضایت عموم رو به پسرفت است که بازیکنان باید در پاسداری از آن تلاش بیشتری کنند.

عبدالله اسکندری بازدید : 161 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه در سخنانی با اشاره به فاجعه بزرگ منا، تأکید کردند: دنیای اسلام سؤالات زیادی در این خصوص دارد و حکام عربستان بجای فرافکنی، باید با عذرخواهی از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار، مسئولیت خود را در این حادثه سنگین بپذیرند و به لوازم آن عمل کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حادثه تلخ منا و تبدیل شدن عید قربان به عزای امت اسلامی را یادآور شدند و افزودند: انسان لحظه‌ای نمی‌تواند خود را از این غم فارغ بداند و این غم در چند روز اخیر بر دلهای ما و همه مسلمانان سنگینی می‌کند.

رهبر انقلاب، فرافکنی حکام عربستان و سر باز زدن از پذیرش مسئولیت این فاجعه را نادرست و اقدامی عقیم و بی اثر خواندند و گفتند: دنیای اسلام سؤالات زیادی دارد و جان باختن بیش از هزار نفر در این حادثه مسئله کوچکی نیست، بنابراین جهان اسلام باید برای این مسئله فکر کند.

ایشان همچنین تأکید کردند: این قضیه فراموش نخواهد شد و ملت‌ها به طور جدی آن را دنبال خواهند کرد و سعودی‌ها نیز باید به جای فرافکنی و متهم کردن این و آن، مسئولیت خود را بپذیرند و از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار عذرخواهی کنند.

عبدالله اسکندری بازدید : 147 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

پارسینه: افراد وابسته به آل سعود در شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری تلاش دارند پس از حادثه منا تا چهره خدمتکارانه از پادشاهی سعودی به تصویر بکشند.

عکس: ماموران سعودی مهربان شدند!

عکس: ماموران سعودی مهربان شدند!

عکس: ماموران سعودی مهربان شدند!

عکس: ماموران سعودی مهربان شدند!

عکس: ماموران سعودی مهربان شدند!

عبدالله اسکندری بازدید : 133 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

 

ردیف 
نام آزمون
 
تاریخ ثبت نام
تاریخ برگزاری آزمون
1
آزمون دکتری سال 1395(نوبت اول)
 
94/10/6 تا 94/10/15
94/12/14
2
آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)
سال 1395
 
94/9/16 تا 94/9/22
16و95/2/17
3
آزمون سراسری سال 1395
 
94/11/19 تا 94/11/28
24و95/4/25
4
آزمون دکتری سال 1395(نوبت دوم )
 
95/5/24 تا 95/5/30
95/8/7

 

عبدالله اسکندری بازدید : 173 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در بیانیه ای با عرض تسلیت به مناسبت بروز فاجعه انسانی در منا همزمان با ایام سعید عید قربان، اعلام کرد: اعضاء هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، پس از بحث و بررسی های جدی و همچنین ملاحظه تمام جوانب امر در خصوص شش فیلم فهرست دوم جهت معرفی نماینده سینمای ایران، به اتفاق آراء، تصمیم نهایی را برای انتخاب فیلم «محمد رسول الله (ص)» اتخاذ کردند.

معرفی نماینده ایران در اسکار 2016

بدیهی است پیگیر‌ های بعدی در زمینه ارسال فیلم و مدارک لازم از سوی بنیاد سینمایی فارابی که میزبانی جلسات را نیز به عهده داشته است، انجام خواهد شد. در خاتمه، بنیاد سینمایی فارابی از همکاری خوب و مطلوب خانه سینما در این زمینه سپاسگزاری می کند.

فرشته طائرپور و آقایان محمد بزرگ نیا، شهرام جعفری نژاد، سید روح الله حسینی، شادمهر راستین، رسول صدرعاملی، محمد رضا هنرمند، آرش امینی و امیر اسفندیاری در این هیات عضویت داشتند.

سینمای نوین ایران در طول بیست و یک سال معرفی فیلم به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی، در رشته بهترین فیلم خارجی زبان، به پیشینه ای قابل اتکاء دست پیدا کرده و در دو دوره نامزدی، یک جایزه اسکار را به خود اختصاص داده است.

عبدالله اسکندری بازدید : 172 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران جوان: "دیروز با دوستان دعای عرفه خواندیم و حالا شاهد جنازه های اونهاییم" این بخشی از متن پیام زائری ایرانی در منا است زائری که حال و هوای این ساعت ها را با حال و هوای جنگ مقایسه می کند، "تو کاروانها بی قراری موج می زنه همه دنبال عزیزاشون می گردن که جز مفقودین هستند" و چه سخت است که بی کفایتی آل سعود شیرینی عید سعید را به عزا تبدیل کرد، عزایی بزرگ برای امت مسلمان، "حج امسال حج پر از غم و اندوه شد"

متن کامل پیام :

سلام بر دوستان عزیزم با چشمانی اشکبار این پیامو براتون ارسال میکنم شرایط خیلی سختیه تا دیروز با دوستان دعای عرفه خواندیم و اکنون شاهد جنازه های اوناییم فضای بعثه مثل قرارگاهها جبهه شده که هر لحظه خبر شهادت یک نفر رو میاورند.

تو کاروانها بی قراری موج میزنه و همه به دنبال عزیزشون میگردن و جزء مفقودین هستند

حج امسال حج پر از غم و اندوه شد

از گروه تواشیح 5نفره 2 نفر برگشتن

پیام یک زائر ایرانی از صحرای منا +عکس


امروز همزمان با عید قربان بیش از هزار نفر جان باختند، آماری عجیب در روزی سعید، حوادث حج را امسال به کام زائرین تلخ کرد، این در حالی است که روزنامه الدیار دلیل حادثه منا در مراسم حج را حضور جانشین ولیعهد عربستان در منطقه مشعر منا و بازگشت وی در خلاف مسیر عبور حجاج اعلام کرد.

عبدالله اسکندری بازدید : 211 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)
پایگاه خبری انتخاب: علی ضیا با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شایعه مرگش در فاجعه منا پایان داد.

علی ضیا نوشت: «نمى خواستم الآن عكس بذارم كلن ولى از بس شايعه شد همين الآن منا هستم اوضاع مردم خوب نيست دعا كنيد تا الآن پيششون بودم».

سرانجام شایعه مرگ علی ضیا در منا +عکس
عبدالله اسکندری بازدید : 185 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

سلام خندوانه ای ها.. امشب برنامه خندوانه ساعت 22:15 از شبکه نسیم پخش شد. برنامه امشب خندوانه با حضور دو کمدین دیگر از مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بود. به خصوص پس از اینکه شب دوم از مرحله دوم که دو اجرای فوق العاده ازامیر مهدی ژوله و امین حیایی دیدیم. کمدین های امشب مهران غفوریان و سجاد افشاریان هستند که آقای غفوریان موفق شد در مرحله قبل نادر سلیمانی رو حذف کنه و آقای افشاریان هم موفق شد که سپند امیرسلیمانی رو از دور مسابقات حذف کنه. امیدوارم از اجرای هر دو عزیز لدت ببرید. در ادامه می تونید بخش های مختلف برنامه خندوانه امشب با حضورمهران غفوریان و سجاد افشاریان رو دانلود کنید.

 

بخش اول

پشت صحنه ورود مهران غفوریان و سجاد افشاریان

 

بخش دوم

اجرای سجاد افشاریان - استندآپ کمدی سجاد افشاریان

 

بخش سوم

پشت صحنه اجرای سجاد افشاریان - پشت صحنه استندآپ کمدی سجاد افشاریان

بخش چهارم

اجرای مهران غفوریان - استندآپ کمدی مهران غفوریان

 

بخش پنجم

پشت صحنه اجرای مهران غفوریان - پشت صحنه استندآپ کمدی مهران غفوریان

 

شاد باشید

عبدالله اسکندری بازدید : 378 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

سلام خندوانه ای ها.. امشب برنامه خندوانه ساعت 22:15 از شبکه نسیم پخش شد. برنامه امشب خندوانه با حضور دو کمدین دیگر از مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بود. به خصوص پس از اینکه شب دوم از مرحله دوم که دو اجرای فوق العاده ازامیر مهدی ژوله و امین حیایی دیدیم. کمدین های امشب مهران غفوریان و سجاد افشاریان هستند که آقای غفوریان موفق شد در مرحله قبل نادر سلیمانی رو حذف کنه و آقای افشاریان هم موفق شد که سپند امیرسلیمانی رو از دور مسابقات حذف کنه. امیدوارم از اجرای هر دو عزیز لدت ببرید. در ادامه می تونید بخش های مختلف برنامه خندوانه امشب با حضورمهران غفوریان و سجاد افشاریان رو دانلود کنید.

 

بخش اول

پشت صحنه ورود مهران غفوریان و سجاد افشاریان

 

بخش دوم

اجرای سجاد افشاریان - استندآپ کمدی سجاد افشاریان

 

بخش سوم

پشت صحنه اجرای سجاد افشاریان - پشت صحنه استندآپ کمدی سجاد افشاریان

بخش چهارم

اجرای مهران غفوریان - استندآپ کمدی مهران غفوریان

 

بخش پنجم

پشت صحنه اجرای مهران غفوریان - پشت صحنه استندآپ کمدی مهران غفوریان

 

شاد باشید

عبدالله اسکندری بازدید : 241 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

سلام خندوانه ای ها.. امشب برنامه خندوانه ساعت 22:15 از شبکه نسیم پخش شد. برنامه امشب خندوانه با حضور دو کمدین دیگر از مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر از جذابیت فوق العاده ای برخوردار بود. به خصوص پس از اینکه شب دوم از مرحله دوم که دو اجرای فوق العاده ازامیر مهدی ژوله و امین حیایی دیدیم. کمدین های امشب مهران غفوریان و سجاد افشاریان هستند که آقای غفوریان موفق شد در مرحله قبل نادر سلیمانی رو حذف کنه و آقای افشاریان هم موفق شد که سپند امیرسلیمانی رو از دور مسابقات حذف کنه. امیدوارم از اجرای هر دو عزیز لدت ببرید. در ادامه می تونید بخش های مختلف برنامه خندوانه امشب با حضورمهران غفوریان و سجاد افشاریان رو دانلود کنید.

 

بخش اول

پشت صحنه ورود مهران غفوریان و سجاد افشاریان

 

بخش دوم

اجرای سجاد افشاریان - استندآپ کمدی سجاد افشاریان

 

بخش سوم

پشت صحنه اجرای سجاد افشاریان - پشت صحنه استندآپ کمدی سجاد افشاریان

بخش چهارم

اجرای مهران غفوریان - استندآپ کمدی مهران غفوریان

 

بخش پنجم

پشت صحنه اجرای مهران غفوریان - پشت صحنه استندآپ کمدی مهران غفوریان
عبدالله اسکندری بازدید : 211 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)
نویسنده و کارگردان فیلم کیمیا سرزمین خورشید و دوئل کیست؟

سوال مسابقه پیامکی خندوانه 1 مهر 94

1. ابراهیم حاتمی کیا
گزینه صحیح : 2. احمد رضا درویش
3. سید رضا میر کریمی
عبدالله اسکندری بازدید : 170 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

فردا نیوز: طی مطالعه‌ای که در یکی از شهرهای ایران صورت گرفته ۴۸.۶۶ درصد دختران جوان تمایل خود را برای همسری دوم در صورت خواستگاری توسط همسر اول ابراز کرده‌اند که این آمار با آمار کل کشور اختلاف چندانی ندارد.

این آماری بود که محمد صالح طیب‌نیا، یکی از اساتید دانشگاهی اعلام کرده و گفته: روزی در این کشور دختران راهپیمایی خواهند کرد تا بتوانند ازدواج دوم را رواج دهند. در حال حاضر اگر تمام پسران به سن ازدواج رسیده ازدواج کنند، حدود ۷ تا ۸ میلیون دختر آماده به ازدواج خواهیم داشت که ازدواج نکرده‌اند و این معضل خواهد بود.

پس از انتشار این آمار به گفتگو با چند دختر مجرد نشسته ایم، که در ادامه می خوانید:

 
حاضرم مجرد بمانم اما همسر دوم نشوم!
 
الناز 27 سال دارد و ازدواج نکرده است، وقتی که آمار 48 درصدی تمایل دختران مجرد برای ازدواج به عنوان همسر  دوم را می شنود، تعجب می کند و می گوید: خانم ها ذات شان حسود است و بعید می دانم 48 درصد از دختران موافق ازدواج به عنوان همسر دوم باشند!

این دختر 27 ساله می افزاید: مگر همسر اول آن مرد چه گناهی کرده است که باید هوو بر سرش بیاید؟ من به شخصه حاضرم تا آخر عمرم مجرد بمانم، اما زندگی هیچ زنی را خراب نکنم!
او بیان می کند: من آدم حسودی هستم و خودم هم بعید می دانم بعد از ازدواج حاضر شوم شریک زندگی ام را با خانم دیگری تقسیم کنم!

الناز ادامه می دهد: مردی که خانمی را برای زندگی انتخاب کرده است و بعد از مدتی سراغ من می آید تا همسر دومش باشم، از نظر من قابل اعتماد نبوده و امکان دارد من هم روزی دلش را بزنم و دنبال نفر سومی بگردد.
 
دوست ندارم شوهری داشته باشم که بخشی از فکر و ذهن او برای من باشد
 
زهرا، دختر 23 ساله ای که تا به حال ازدواج نکرده است در این رابطه می گوید: به هیچ وجه دوست ندارم شوهری داشته باشم که تنها بخشی از فکر و ذهن او برای من باشد.

او ادامه می دهد: همسر دوم شدن به معنی ورود به زندگی مشترکی است که به دلایل مختلف از هم پاشیده شده یا در حال فروپاشی است. بر این اساس مردی که اقدام به برقراری ارتباط با زن دیگری ( که من باشم) می کند، یعنی دچار مشکلاتی با همسر اول خوده بوده است. بنابراین دو نکته اهمیت دارد: یک اینکه آیا به همسر اول خود حقیقت را گفته است یا خیر؟ که عموما در 80 در صد مواقع مرد از گفتن این موضوع به همسر اول خود خودداری می کند.

پس چنین مردی اصلا قابل اعتماد نیست. زیرا صداقت اولین و مهمترین ویژگی برای تشکیل یک زندگی است و موضوع دوم این است که هیچ زنی، حتی یه زن روشنفکر دوست ندارد شوهر خود را با زن دیگری تقسیم کند و البته این خواسته کاملا منطقی به نظر می رسد، زیرا که من هم روزی که ازدواج کنم هرگز نمی خواهم همسرم زن دیگری داشته باشد.  
 
مشکلات مالی امانم را بریده است
 

راحله دختری 31 ساله است و شرایط مالی زندگی اش مناسب نیست. مدتی در یکی از شرکت های خصوصی مشغول به کار بوده اما کارش را از دست داده است و 5 سال است بیکار شده است.

او میگوید پدرم معتاد است و همین موضوع باعث شده تا من برخی از خواستگارانم را به خانه راه ندهم. متاسفانه نگاه معنادار فامیل و آشنایان آزارم می دهد و مدت هاست که با اطرافیانمان رفت و آمد نمی کنم.

راحله می افزاید: خواستگاران زیادی داشتم اما با دیدن پدرم، بهانه های مختلفی می آوردند و من را نمی پسندیدند.

این دختر 31 ساله می گوید: هم سن و سالان من هنوز ازدواج نکرده اند، اما کار می کنند و از عهده مخارجشان بر می آیند. همین موضوع باعث شده که مجرد ماندن به آنها آسیب جدی وارد نکند.

او نظرش در رابطه با همسر دوم شدن مثبت است و می گوید: اگر شخصی که برای ازدواج مناسب باشد و قرار باشد من همسر دومش بشوم، می پذیرم، زیرا که مشکلات روانی و مالی پیش آمده، امانم را بریده است.
 
ازدواج با مردی که زن دارد، هیچ اشکالی ندارد
 
بهاره دختری 35 ساله که تا امروز ازدواج نکرده و مدتی است با مرد متاهلی آشنا شده است. مردی که همسر اولش را دوست دارد اما برخی رفتارهای همسرش، او را آزار می دهد.  

بهاره می گوید: روز اولی که آرش راجع به مشکلات زندگی اش برایم صحبت می کرد، دلم برایش سوخت و دلم می خواست آن چیزهایی که در زندگی اش کم دارد را برایش فراهم کنم.

او با خوشحالی ادامه می دهد: آرش می گوید هر زمانی که از خواب بیدار می شود، لیلا (همسر اولش) خواب است و صبحانه را تنها می خورد. برای همین من هر روز قبل از اینکه سر کار بروم صبحانه خوشمزه ای برای آرش فراهم می کنم و برایش می برم.
 
این دختر 35 ساله می گوید: به نظر من، ازدواج با مردی که دوستش داری، حتی اگر ازدواج هم کرده باشد، هیچ اشکالی ندارد. زیرا که آرش از ازدواجش راضی نیست و من را هم دوست دارد.

بهاره در پاسخ به این سوال که آیا لیلا از ارتباط تو با آرش اطلاعی دارد؟ پاسخ می دهد: لیلا همه چیز را می داند و گاهی اوقات که به آرش زنگ می زند و آرش جواب تلفنش را نمی دهد، با من تماس می گیرد و می پرسد، آرش کجاست؟

عبدالله اسکندری بازدید : 142 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)
خبرآنلاین:  رامبد جوان معتقد است که حضور جانبازان جنگ تحمیلی در برنامه‌ی «خندوانه» این قسمت برنامه را به عزیزترین برنامه‌ای تبدیل کرده که تا به حال او اجرا کرده‌است.

پخش برنامه‌ی شب گذشته‌ی «خندوانه» که با حضور جانبازان اعصاب و روان آسایشگاه «میلاد» شهریار ضبط شده بود، بازخورد بسیاری در فضای مجازی داشت.

حضور ساده و زیبای جانبازان جنگ تحمیلی در این برنامه واکنش مثبت مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت.

رامبد جوان معتقد است که این برنامه سخت ترين و عزيزترين برنامه‌ى «خندوانه» بوده كه تا الان ساخته‌ شده است. او نوشته:«سخت به خاطر مهموناى نازنينش كه از ياد خيليامون رفتن يا داشتن مى‌رفتن. مهمونايى كه نمى دونستم بايد در كنارشون چى كار كنم كه هم اونها براى دقايقى شاد بشن و هم چيزى براى ارائه داشته باشيم.

 دقايق فراوونى نفسم بند مى‌اومد از تماشاشون و شنيدنشون. خيلى سخت بود. احساس ناتوانى و كوچيكى مى‌كردم در كنارشون.و عزيز هم بودن به خاطر....!! اينا اعترافاتى بود كه بايد در گوشى با شما مى‌كردم.»
عبدالله اسکندری بازدید : 202 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: مراسم قرعه‌کشی کمپین بزرگ لیگ برتر مربوط به سامانه پیامکی 8010 در ارتباط با پیش‌بینی نتایج لیگ برتر در فصل 94-93 برگزار شد که در آن یک جوان 33 ساله صاحب یک دستگاه خودرو مازراتی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان شد.

در این مراسم که با اجرای خوب محمدحسین میثاقی برگزار شد، با این جوان خوش‌شانس تماس برقرار و طی دیالوگی بسیار جالب این خبر خوش به او مخابره شد.

در این قرعه‌کشی 2 و نیم میلیون شماره به منحصر به فرد وجود داشت که حدود 47 میلیون شانس برنده شدن را ایجاد کرده بود. یعنی این 2 و نیم میلیون شماره منحصر به فرد با دفعات مختلف در این مسابقه شرکت کرده بودند که با توجه به میزان مشارکت آن‌ها از شانس برنده شدن بیشتری برخوردار بودند و این مراسم با همکاری سازمان لیگ و کانون ایران نوین برگزار شد.

انتقال خبر برنده شدن این دستگاه مازراتی به این فرد در حالی انجام شد که میثاقی به او گفت یک ماشین برنده شده است اما او تصور کرد که ماشین لباسشویی برده است.

این جوان حدود یک سال است که ازدواج کرده و در یک شرکت به عنوان حفاظت مشغول به کار است. او حقوق ماهیانه 900 هزار تومانی می‌گیرد و حدود 350 هزار تومان اجاره خانه می‌پردازد و ساکن عباس‌آباد مازندران است.

در این بین مجری برنامه با رییس شرکت فرد برنده شده نیز صحبت کرد و به او گفت که قطعا دیگر این کارمند برای شما با توجه به جایزه‌ای که برده است، کار نخواهد کرد اما رییس این شرکت تاکید کرد که کارمندش قدرشناس است و شرکت آن‌ها را ترک نخواهد کرد.

پس از آن میثاقی مجددا با این فرد خوش‌شانس صحبت کرد. رضا قاسمی که برنده این مسابقه شده بود هرچند در ابتدا و قبل از اینکه به او این خبر منتقل شود، عنوان کرد نمک پرورده رییس خود است و هرگز کارش را ترک نخواهد کرد اما پس از شنیدن خبر برنده شدن یک دستگاه خودرو مازراتی به قیمت یک و نیم میلیارد تومان، در پاسخ به سوال میثاقی مبنی بر اینکه آیا شنبه به سر کار خود خواهد رفت یا خیر گفت: همین کار؟

عبدالله اسکندری بازدید : 143 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

1. - مارکو از ایران چه برایمان آوردی؟
- هیچی. مرکبِ خودمم تو شمال دزدیدن.

2. ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﺜﻞ ﺳﯿﺐ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺴﺘﻦ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺩﺭﺧﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻧﺸﺎﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.

3. من یه بار تو جاده مشهد به طبس یه گوشه دور افتاده که پرنده پر نمیزد، حدود 1300 کیلومتر دور از خونه یه سیگار روشن کردم رفیق صمیمی بابام از رو به رو اومد.

4. اگه دیدین امروز یه کیف داره واسه خودش گوشه پیاده رو حرکت میکنه، تعجب نکنین. اینا کلاس اولی اند!

5. ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﺯﻥ ﻧﺰﺩ ﻋﻼﻣﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺁﻣﺪﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺍﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﭽﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
ﻋﻼﻣﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﺑﭽﻪ ﺭﺍﻭﺳﻂ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺯﻥ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺩﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﺪ.
ﺁﻥ ﺩﻭ ﺯﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯿﻦ ﮐﺸﯿﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﻧﺼﻒ ﺷﺪ.
ﻋﻼﻣﻪ ﮐﻤﯽ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﻗﺎﻋﺪﺗﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽﺷﺪ.

6. تو خواص یونجه نوشته: "تقویت کننده اعصاب". همیشه برام سوال بود چرا الاغ ایقدر نسبت به مسائل بی تفاوته.

7. پسره تو پروفايلش نوشته پسري هستم که باهر نفسم 10 تا دختر ميميرن. منم نوشتم: خاک توسرت مسواک بزن.

8. ﻧﺤﻮﻩ ﺩﺭﺱ ﺩﺍﺩﻥ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ
4=2+2
ﺣﺎﻻ ﻧﺤﻮﻩ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺗﻮﺍﻣﺘﺤﺎﻥ!
ﺍﺻﻐﺮ 13 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺳﺖ ﺳﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺍﺣﻤﺪ ﯾﮏﺷﺸﻢ سینوس ﺯﺍﻭﯾﻪ دست چپ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ است.
ﺍﻟﻒ ) ﺍﮔﺮ ﺍﺻﻐﺮ ﻧﺼﻒ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﺝ ﮐﻨﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﭼﻨﺪ ﺷﮑﻼﺕ ﺩﺍﺭﺩ؟
ﺏ ) مادر ﺟﻌﻔﺮ را رسم کنید!

9. ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﻭ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﺑﺮﻩ ﺷﻤﺎﻝ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻪ، ﻧﯿﻤﺮﻭ ﻭ ﭼﺎﯼ ﮐﯿﺴﻪ ﺍﯼ ﺑﺨﻮﺭﻩ، ﯾﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺣﻤﻮﻡ ﻧﺮﻩ ﻭ ﻓﮏ ﮐﻨﻪ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩﻩ.

10. Last seen at 7:00
.
از امروز صبح در سراسر کشور

11. پیرمرد به تعمیرگاه موبایل رفت با دستان لرزان گوشیشو از جیبش درآورد داد به تعمیرکار. تعمیرکار که فهمیده بود قضیه چیه گفت : پدر جان گوشیت خراب نیست شاید بچه هاتون سرشون شلوغه زنگ نمیزنن. پیرمرد با صدای خسته گفت: زر نزن، مموری هشت گیگ گرفتم عباس قادری بریزی.

12. به سلامتی کبریت توکلّی. هیچ دلیلی نداشت فقط دیدم از سال ۱۲۹۷ تاسیس شده تا حالا هیشکی ب فکرش نبوده. کبریت توکلّی خیلی دوستت داريم.

13. امروز از دانشگاه زنگ زدن بیا ثبت نام کن. تعجب کردم گفتم من که آزمون شرکت نکردم. گفت  اون روز تو تلگرام به دوستت گفتی شاید تو آزمون ارشد شرکت کنی، ما ثبت نامت کردیم آزمون هم جات دادیم، الان ترم دو هستی، نگران نباش درست خوبه، فقط شهریه بدهکاری.

14. دختره 4 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺧﻤﺎﺵ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﯼ؟! ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻔﺎﺭﺷﺖ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺗﺤﻮﯾﻠﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ. ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﻡ!

15. یه عکس دیدم الان تو یه مدرسه به کلاس اولی‌ها یه ماشین اسباب‌بازی خفن داده بودن! روز اول مدرسه زمان ما فقط یه ماشین موزر بود!

16. یه سلامی هم عرض کنیم به اون معلمی ک زنگ اول روز اول مهر درس میده.
سلام عقده ای.

17. ما دماغ فابریکیا با انگشت به جاهایی از دماغمون دسترسی داریم که شما دماغ عملی ها با گوش پاک کن هم دسترسی ندارین.

18. بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه، منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند. یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!

19. دکمه روشن کنترلو 20 بار می زنی تلویزیون روشن نمی شه. عصبانی می شی، 2 بار پشت سر هم محکم فشار می دی روشن می شه دوباره خاموش می شه!

20. شمارها های توی گوشیم 99 درصد بی خودنا ... حالا کافیه یکیو پاک کنم، فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر می افته!

21. اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه می داره به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن بدبخت!

22. اگه با هم قهرید اینو بدونید که دنیا دو روزه، پس واسه دو روز ارزش نداره برید منت کشی و آشتی و این حرفا!

23. شما یادتون نمیاد برای درس علوم لوبیا لای دستمال سبز می کردیم، می بردیم سر کلاس چنان پز می دادیم انگار درخت گردو سبز کردیم!

24. یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم لعنتیا تا من نگفتم هیچ کس شلیک نکنه کلی آدم بی گناه اینجا هست!

25. «دیدی درد نداشت؟» چیست؟ جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد از آمپول زدن به بچه هاشون درحالی که بچه داره خون گریه می کنه! یعنی اون همه اشکی که ریخته اشک شوق بوده؟

26. اگه دقت کرده باشین، زندگی همه کسایی که ما فکر می کنیم اُسکل هستن از زندگی خودمون بهتره.

27. دختره لب ساحل 5000 تومن داده 30 ثانیه اسب سوار شده بعد عکس گرفته زیرش نوشته: من عاشق سوارکاری ام!

28. قیمت اجناس بعضی برندها و مغازه ها یجوریه که فقط مونده صاحب شرکتش بیاد بگه نمی خوام بفروشم فقط گذاشتم دلتون بسوزه!

29. شمایی که دانشگاه قبول شدید جون مادرتون روز اول با کت و شلوار نیاید دانشگاه!

30. بذارین یکم جیپسی کینگ بخونم براتون:
آمامیـــــــــو،
آمامیوس  و نو دونه درا
جُکُتونو تاراسورااااااااااااااا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 641
  • بازدید سال : 3,809
  • بازدید کلی : 208,555