loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 616 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

- فال روزانه متولدین فروردین ماه


 تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

 

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه


اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

 

- فال روزانه متولدین خرداد ماه


امروز ماه به طور کامل بر هفتمین خانه شما- یعنی خانه دوستان و همکاران- سایه می‌افکند و این اتفاق کاملاً مورد مخالفت خورشید ماه اسد قرار می‌گیرد. بنابراین در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی که باعث تغییر دادن فعالیت‌های مربوط به روابط کاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد کرد.

 

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 

 اگرچه شما در حالیکه به تغییرات ایجاد شده در محل کارتان واکنش نشان می دهید و برای روبرو شدن با مسئولیتهای جدید خود تلاش می کنید، اما بالاخره از حقه های اداری خسته شده و تصمیم می گیرید که در این بازی ها شرکت نکنید! اما این نوع کناره گیری سیاستمدارانه در نوع خودش خیلی قوی و محکم است، برای اینکه دیگران می فهمند شما قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید به عواقب عکس العمل های شغلی خود آگاهی کامل دارید. اما شما که می خواهید هفته ها و ماه های آینده شغلتان را داشته باشید، سعی کنید تمام پلهای پشت سرتان را خراب نکنید!

 

- فال روزانه متولدین مرداد ماه


درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز روبراه و عالی است، ممکن است از یک بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فکر می‌کنید کسی بر ضد شما عمل می‌کند، لازم است درک کنید که شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند که تفکرات دور اندیشانه داشتن یکی از خصوصیات خوب شما است.

 

- فال روزانه متولدین شهریور ماه


شما دوستان زیادی دارید که مشتاق‌اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می‌روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می‌شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

 

- فال روزانه متولدین مهر ماه


با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

 

- فال روزانه متولدین آبان ماه


امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینکه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای کاربردی شما ممکن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی که به مسائل مالی دقت می‌کنید، زمانی که باید این کار را بکنید، باور این موضوع که همه چیز عالی پیش خواهد رفت کار خیلی سختی خواهد بود.

 

- فال روزانه متولدین آذر ماه


 اطمینان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

 

- فال روزانه متولدین دی ماه


امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

 

- فال روزانه متولدین بهمن ماه


 فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت یک انسان بر شما ظاهر شود، حتی ممکن است به ظاهر دوست نزدیک‌تان در بیاید. زمانی که کسی برای شما خبرهای خوبی می‌آورد نیازی نیست که به چگونگی ماجرا بخواهید پی ببرید، پول غیرقابل انتظار یا یک دعوت برای یک شب خیلی خاص. فقط مطمئن شوید که آنقدر باهوش هستید که دعوت را قبول کنید قبل از آنکه این فرصت از دست برود.

 

- فال روزانه متولدین اسفند ماه


شما امروز از نظر احساسی در آرامش کامل به سر می‌برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده‌اید و الان وقت این است که ناراحتی‌هایتان را فراموش کنید. حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانی‌هایتان را پیش خود نگه دارید. درهرصورت افراد دیگر نگاه بی‌تفاوتی به شما دارند و این موضوع می‌تواند توانایی‌های معنوی شما را بالاتر ببرد.

عبدالله اسکندری بازدید : 275 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)
فال و طالع بینی روزانه ماه تولد| فال 5 مهر 1394 | فال روز یکشنبه 5 مهر 94 |

1394/07/05 (فال 27 سپتامبر2015.09.27)

 

فال روزانه 5 مهر 1394 | فال روز یکشنبه 5 مهر    

 

فروردین:

اگر دوستانتان نیاز شما به تشریفات و آداب و رسوم را خیلی جدی بگیرند، مرز تعیین کردن بین خودتان و آنها باعث بروز واکنش‌های غیر منتظره خواهد شد. شما به دلیل اینکه اعتقاد دارید قوانین بهتان کمک خواهند کرد، فقط از آنها پیروی می‌کنید، اما فقط مواقعی که شما خیلی جدی باشید این قوانین به کارتان می‌آیند. عجیب اینکه از کنترل خارج شدن هم می‌تواند باعث فروکش کردن انرژی تان شود.


اردیبهشت: 

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.


خرداد:

ونوس در ششمین خانه شما یعنی خانه فعالیت‌های معمولی روزانه بهتان توصیه می‌کند فقط به چیزهایی که خوب می‌شناسید اتکا کنید. شما در محل کار خواستار فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادتری نیستید و دلیلش هم فقط این است که چیزهایی که در ظاهر خیلی عالی به نظر می‌رسیدند واقعاً این گونه نبودند. قبل از اینکه هر کار غیر معمول و عجیبی را انجام دهید، از بصیرت و دور اندیشی خود استفاده کنید.


تیر:

شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!


مرداد:

وقتی که شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌کنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تکیه نکنید، چرا که آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی که بر روی مشکلات غیر قابل حل کار می‌کنید احساس بهتری نیز نسبت  به خودتان پیدا خواهید کرد.


شهریور: 

وقتی که امروز ماه وارد نشانه تان شود، خیلی احساس پر انرژی بودن می‌کنید. اما نمی‌توانید به راحتی از عهده مدیریت کردنش بر بیایید و وقتی هم که می‌خواهید با دوست و یا نامزدتان در موردش صحبت کنید ذهنتان آشفته می‌شود. شاید شما سعی می‌کنید با ثابت کردن کارآیی های و نقاط قوتتان هدف خود را پیش ببرید.  ولی در حال حاضر بهترین کار این که نقاط ضعف خود را نشان بدهید، در این صورت با افراد دیگر در جایگاه برابر قرار خواهید گرفت.


مهر:

شما امروز به راحتی غرق در افکار و رویاهای خود می‌شوید، اما فقط یکی از آنها به دردتان می‌خورد! الان وقت این نیست که برنامه‌های سری خود را کش بدهید، اما شاید هم دلتان می‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است که برنامه‌های خود را فاش کنید. ولی در وقت‌های دیگر این کار کافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید که استراتژی خود را اجرا کنید.


آبان:

شما خیلی فعال و پر انرژی هستید، اما نمی‌خواهید با پرداختن به کارهای اجتماعی پیش پا افتاده آن را هدر بدهید. حتی اگر به یک مهمانی خوب و پر نشاط دعوت بشوید برای شما بیشتر شبیه کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با این حال بهتر است که به این مهمانی بروید، چراکه ممکن است با یک نفر برخورد کرده و رابطه خوبی با او برقرار کنید.  شما هیچ وقت نمی‌توانید بگویید که دوستی‌های جدید در چه مکان‌هایی اتفاق می‌افتند.


آذر:

شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می‌خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می‌شود؟!!


دی:

نگرش‌های مثبت شما نسبت به زندگی به خصوص اگر از اهداف اصلی خود دور نشوید، امروز به ثمر می‌نشیند. اگر قرار است تصمیم مهمی‌ بگیرید خیلی زود و در اوایل روز این کار را بکنید، برای اینکه اگر معطل کنید نزدیک بعد از ظهر ممکن است دیدی منفی پیدا کنید. در حالیکه نگرش‌های منفی را به مثبت اندیشی تبدیل می‌کنید، سعی کنید واقع بین باشید.


بهمن:

امروز ممکن است برنامه‌های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد. در این هنگام شما احساس خواهید کرد که هیچ دیدگاه واضح و روشنی نسبت به اتفاقاتی که پیش آمده ندارید. اما مادامی‌ که بتوانید با پافشاری و مداومت اما نه با مخالفت کردن با این اتفاقات فکر خود را روی کارتان متمرکز کنید، می‌توانید دیدگاه روشنی پیدا کنید. هرقدر که بیشتر با این جریانات مخالفت کنید، قدرت بیشتری به آنها می‌بخشید. پس در عوض مثل درخت بیدی که در برابر باد خم می‌شود، قوی باشید.


اسفند:

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده‌اید و یا شاید دیگران در قضاوت‌هایشان خیلی تند و تیز رفتار می‌کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی‌کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده‌اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

عبدالله اسکندری بازدید : 163 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین:

 

تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز اتفاقاتی می‌افتد که بخشی از خاطرات دوران کودکی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی کامل دارید. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی که شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که برای حل کردنشان وقت کافی ندارید.

 

فال روزانه متولدین خرداد:

 

امروز در حالیکه ماه وارد سومین خانه شما یعنی خانه مربوط به محیط اطرافتان می‌شود، شما توانایی فرار کردن از مکان‌های شلوغ و دیوانه کننده را ندارید. اما فقط به خاطر اینکه کمی ‌بیشتر جلب توجه کنید، یکنواختی‌های روزانه را تبدیل به نمایش‌های عاشقانه نکنید!!‌ درعوض از هوش خود استفاده کنید تا دیگران را هم گرفتار کنید. اگر شما عضو کاملی از یک تیم باشید بیشتر مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت. 

 

فال روزانه متولدین تیر:

 

لزومی ‌ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چرا که کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

 

فال روزانه متولدین مرداد:

 

حالا که ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نیز خیلی شاهانه رویاپردازی می‌کنید! ولی لازم است بدانید شما با افرادی که می‌شناسید همگام وهمراه هستید. اگر بخواهید با قرارگفتن در جایگاه‌هایی که دیگران هم بدانجا وابستگی دارند خودتان را بیشتر بشناسید، آنها را خوشحال‌تر نخواهید کرد. فراتر رفتن از وابستگی‌های خود و انجام دادن کارهایی که تابحال انجام نمی‌دادید بهتان کمک می‌کند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشید.

 

فال روزانه متولدین شهریور:

 

وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا‌پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

 

فال روزانه متولدین مهر:

 

با وجود اینکه عطارد به سرعت از نشانه شما دور می‌شود، حتی بهترین برنامه ریزی‌هایتان هم ممکن است فاش شوند. سعی نکنید از موقعیت‌هایی که با آنها اشنا پنداری می‌کنید دوری کنید. حالا این می‌تواند دلیل خیلی خوبی باشد برای اینکه شما همیشه می‌خواستید دوباره در موقعیت‌هایی که فکر می‌کردید مربوطه به گذشته هستند قرار بگیرید. پس به جزئیات بیشتر توجه کنید، وگرنه ممکن است وقتی که شما این موقعیت را شناختید دوباره به عقب و جایگاه قبلی خود برگردید.

 

فال روزانه متولدین آبان:

 

شما امروز خیلی به اولویت‌های خود در محل کار اهمیت می‌دهید. این سخن بدین معنی نیست که بایدآرام‌تر کار کنید؛ بلکه فقط باید به چیزهای دیگری که نیازمند توجه شما هستند نیز دقت کنید. اگر افکارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می‌کند نترسید، چراکه این کار راهی برای یافتن معنی چیزهایی که در جستجویش بودید می‌باشد.

 

فال روزانه متولدین آذر:

 

اگرچه شما در رویاهای خود به دوردست‌ها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و گفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

 

فال روزانه متولدین دی:

 

شما سعی می‌کنید از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشکار کنید برای خود مشکل درست کرده‌اید. لزومی ‌ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن:

 

امروز دیگران زیاد شما را درک نمی‌کنند، اما شما نیاز دارید با ساختن یک محافظ برای خود وکسی که دوستش دارید نقش خود را ایفا کنید. به جای اینکه سعی کنید با انجام دادن کارهای سخاوتمندانه گذشته را جبران کنید، با ملایم‌تر کردن نگرش‌هایتان و نشان دادن احساسات قلبی خود این کار را بکنید. پنهان کردن احساسات واقعی خود، حتی اگر با استانداردهای متعالی‌تان مغایرت داشته باشند، شما را به هیچ جا نمی‌رساند.

 

فال روزانه متولدین اسفند:

 

مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.

عبدالله اسکندری بازدید : 239 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

فروردین:

امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

اردیبهشت:

الان زمان جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

خرداد:

هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی‌تان بخشی از کار شما می‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می‌کند.

تیر:

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

مرداد:

باوجود اینکه ممکن است شما افسرده باشید به فاصله بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید فکر کنید، ولی وقتی که اول صبح ماه به نشانه شما باز می‌گردد روزتان را روشن می‌کند. با این حال شما باز هم در حال تجدید نظر کردن در افکار خود می‌باشید، به خصوص اگر خط فکری شما از نظر مالی و احساسی به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتید نرسیده باشد.

شهریور:

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

مهر:

به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.

آبان:

حالا که ونوس دوست داشتنی به نشانه شما بازگشته است، جذابیت‌های شما نیز بیشتر شده است! شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید و لذتی که در جستجویش بودید را بیابید. اما هنوز هم اجازه دادن به دیگران برای اینکه خواسته‌های شما را بفهمند تبدیل به یک چالش شده است و می‌تواند فرصت‌های شما برای رسیدن به رضایت را کمتر کند. کلمه‌های خود را بادقت انتخاب کنید و وقتی که یکبار منظور خود را بیان کردید سکوت اختیار کنید.

آذر:

هم اکنون شما به جای اینکه در جستجوی اهداف شخصی خود باشید، بیشتر علاقه دارید کارهایی انجام دهید که به نفع همه باشد. شما از این حقیقت آگاه هستید که نمی‌توانید خوشحال باشید مگر اینکه افراد دیگر هم شاد باشند و رضایت شما در گرو شادی و رضایت دیگران است. اگرچه این هدفی رفیع و والا است، شما حداقل می‌توانید با پیش قدم شدن در دوستی‌ها در شادی‌ها با دیگران شریک شوید.

دی:

شما در محل کار کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و برای اینکه از پس تمام آنها بربیایید باید تلاشی مضاعف داشته باشید. حواستان را جمع کنید! چراکه اگر با مشکلی برخورد کنید ممکن است عصبانی شوید و شاید وسوسه‌تان کند که به دروغ متوسل شوید. مشکلات شما از آن چیزی که فکر می‌کردید پیچیده ترند، پس قبل از اینکه سریع دست به عمل بزنید، در مورد عملکرد خود خوب فکر کنید.

بهمن:

امروز یکی از آن روزهایی است که اطرافیان شما ظاهراً بیش از حد احساساتی شده‌اند! اما شما نمی‌توانید خودتان را در رویاهای آنها سهیم کنید. با وجود اینکه شما سعی می‌کنید رویاها و خیالات خود را برای خودتان نگه دارید، ولی قبل از اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید، ظاهراً کارها و حرف‌های شما آشکار می‌شوند. با سر و صداها و شلوغی‌های روزانه آشفته نشوید و بر روی اهداف بزرگ تمرکز کنید.

اسفند:

شما کارهای تحقیقاتی خیلی کمی برای انجام دادن دارید، چراکه بررسی کردن تمام وقایع را در دستور کار خود ندارید. یک نفر از شما انتظار دارد زودتر تصمیم بگیرید، اما تا موقعی که نفهمیده‌اید واقعاً چه پیش امده در برابر این فشار تسلیم نشوید. صبور باشید و به هرجا که حِس‌تان شما را هدایت می‌کنید بروید. فراموش نکنید که حتی کوچکترین و کم اهمیت ترین جزئیات می‌تواند چیز مهمی‌باشد که که شما به آموختنش نیاز دارید.

عبدالله اسکندری بازدید : 155 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

فروردین: قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیانتان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.

 

 

 

اردیبهشت: اگرچه دوشنبه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است. شاید شما از برنامه هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

 

 

 

خرداد: شاید شما امروز در مورد ارزشهای خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید، امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن، نگرش‌های خلاقانه و نگرش‌های جدی‌تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً با وجود خورشید در برج میزان، تجدید نظر کردن در احساساتتان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی‌تان می‌شود.

 

 

 

تیر: شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی ‌و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

 

 

 

مرداد: شما امروز با خورشید کاملاً هماهنگ بوده و در اوایل روز خورشید تأثیرات عمیقی روی شما می‌گذارد. معمولاً شما وقتی می‌بینید روزهای تابستان تمام شده‌اند ناراحت می‌شوید، اما شما هم می‌توانید به اندازه دیگران شگفتگی‌های فصل جدید را احساس کنید. به خودتان اجازه ندهید افکار منفی به سراغتان بیایند. درعوض به امکاناتی که در کنار تلاش‌های بعدیتان برایتان فراهم می‌شود فکر کنید.

 

fa

 

شهریور: شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می‌تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌کنید، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

 

 

 

مهر: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

 

 

 

آبان: شما اغلب می‌توانید به راحتی رازها را مخفی نگه دارید، اما امروز با وجود اینکه چهار سیاره در دوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه مخفی کاری قرار دارند، شما حتی بیشتر از قبل به این کار تمایل دارید. اما لازم نیست شما کاری بکنید. لذت بردن از تنهایی کاری عاقلانه است، چرا که شما بهترین دوست خودتان هستید.

 

 

 

آذر: امروز سیاره بخت شما، یعنی ونوس، تحت گرما و حرارت اورانوس واقع شده است و شما مجذوب انسان‌ها، مکان‌ها و کارهای عجیب و غیر عادی شده‌اید. حالا شما دوست ندارید کاری شبیه کارهای قبلی تان انجام دهید، بنابراین می‌خواهید با فردی ارتباط برقرار کنید که با تمام افرادی که قبلاً در زندگی‌تان بوده‌اند فرق داشته باشد و با این کار می‌خواهید شانس خود را امتحان کنید. به حرف‌هایی که دیگران بهتان می‌زنند اصلاً گوش ندهید؛ فقط به راه خود ادامه بدهید و هر کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید!

 

 

 

دی: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی ‌تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید — اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

 

 

 

بهمن: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

 

 

 

اسفند: معمولاً شما نمی‌توانید بدون اینکه عقاید خود را از دست بدهید احساسات خود را ابراز کنید و این موضوع کمی‌عجیب است، اما با این وجود شما باز هم می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید! وقتی که شما مجبور نیستید تسلیم منطق و قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می‌شوند. به جای سازگاری و توافق کردن الان بهتر است که بر رویاهای خود پافشاری کرده و با کسی که بهش اطمینان دارید در موردشان صحبت کنید.

عبدالله اسکندری بازدید : 161 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین:

 

امروز ممکن است برنامه های تان خوب پیش نروند و این مثل یک مبارزه ی نا امید کننده می ماند. انگار امروز قرار نیست که نیت ها و اهداف خوب شما به موفقیت ختم شوند، تنها عملکردشان این است که باعث خواهند شد همکاران تان از شما انتظارات غیر واقعی داشته باشند. اگر در رویاپردازی های تان بیش از حد بزرگ نمایی نکنید، آن وقت دیگران هم از شما نا امید نخواهند شد. البته، اشکالی ندارد که بزرگ فکر کنید، اما باید حواس تان باشد که فقط به دنبال چیزهای واقعی و تحقق یافتنی باشید. به شما توصیه می شود که امروز کمتر قول بدهید و بیشتر عمل کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

سوار شدن بر امواج خلاقیت به شما قدرت می دهد، اما ممکن است نتیجه ی نهایی این خلاقیت ها با اهداف کلی شما جور نباشد. امروز فقط رویاپردازی کافی نیست، باید کاری کنید تا این رویاها به واقعیت تبدیل شوند. به نظر می رسد تنها در صورتی به رضایت کامل دست خواهید یافت که در واقعیت ها سیر کنید. شاید احساس کنید که مهلت تان رو به پایان است، اما بدانید که این طور نیست. به جای این که از تمام شدن مهلت تان بترسید، به این فکر کنید که باید زمام امور رابه دست بگیرید و این مسیر را با تدبیر طی کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد:

 

امروز به سختی می توانید روی کار خاصی تمرکز کنید، چون فعالیت های جالب بسیاری به شما چشمک می زنند و قصد دارند که حواس تان را پرت کنند. اما یادتان باشد که اکنون فرصت مناسبی برای اتلاف انرژی نیست، اگر می خواهید به بهترین نتیجه ی ممکن برسید باید انتخاب های تان را محدود کنید. اولویت های تان را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید درباره ی انرژی گذاری ها تصمیم نگیرید. به جای این که در فکر کارهایی باشید که دوست دارید انجام شان دهید، روی کاری که در دست دارید تمرکز کنید. باید خودتان را محدود کنید تا بتوانید مسیرتان را تا چند روز آینده مشخص نمایید.

 

فال روزانه متولدین تیر:

 

امروز اتفاقات زیادی در زندگی تان می افتد، اما نه آن قدر زیاد که نتوانید مدیریت شان کنید. خوشبختانه این قابلیت را دارید که هم حواس تان به فرصت های هیجان انگیز آینده باشد و هم روی زمان حال تمرکز کنید. می توانید به ایده آل های تان درباره ی کار و زندگی فکر کنید،ا اما به شرط این که زمان حال را فراموش نکنید. سعی کنید با دیدگاه مثبت به این تجربه نگاه کنید و بدانید که اتفاقات امروز روی آینده ی شما تاثیر خواهد داشت.

 

فال روزانه متولدین مرداد:

 

امروز می توانید روی نزدیکان تان بسیار تاثیر بگذارید. خوش بینی شما واگیردار است و دیگران را ترغیب می کند تا مثل شما مثبت اندیش باشند. آن قدر اشتیاق دارید که ممکن است در افکارتان اغراق کنید. اما این همه شور و حرارت ممکن است باعث شود که احساس نا امنی کنید یا حتی در نهایت نا امید شوید. در برابر این جریانات ایستادگی نکنید، بگذارید انرژی ها مسیر طبیعی خودشان را طی کنند تا بهترین نتیجه ی ممکن پیش بیاید.

 

فال روزانه متولدین شهریور:

 

احساس می کنید که زمان با سرعت در حال گذر است و به شما فرصت نمی دهد که خلاقیت های تان را به نمایش بگذارید. شاید به این نتیجه برسید که شور و اشتیاق پیشین شما در حال ناپدید شدن است، اما بدانید که هنوز فرصت دارید و می توانید رویاهای تان را ممکن کنید. باید زودتر دست به کار شوید و کاری خارق العاده انجام دهید، به این ترتیب نگرانی های تان هم کمتر خواهد شد. اولین قدم به سوی موفقیت این است که خودتان را باور داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین مهر:

 

دیگر روزهای کار در پشت صحنه به سر آمده و باید کم کم خودتان را آماده کنید تابه کانون توجه قدم بگذارید و به دیگران نشان دهید که چه کار کرده اید. این مرحله ی گذار به خودی خود اتفاق نمی افتد، باید خودتان صحنه را به دست بگیرید و به همه نشان دهید که چه چیزهایی در دست دارید. خجالت نکشید، اکنون زمان از آن شماست و باید خودی نشان دهید و بدرخشید. وقتی دیگران استعدادهای شما را ببینند، می توانند به طرز موثرتری از شما حمایت کنند.

 

فال روزانه متولدین آبان:

 

دوست دارید همه چیز را ساده تر بگیرید تا بتوانید اوقات خوشی را همراه دوستان را بگذرانید، اما شک دارید. سرشار از انرژی مثبت هستید و می توانید اطرافیان تان را از افسردگی دربیاورید. اما یادتان باشد که با عجله پیش نروید، بلکه آهسته و پیوسته حرکت کنید. اگر هوشیارانه عمل کنید، می توانید به تعادل برسید، یعنی هم با دوستان تان ارتباط احساسی برقرار کنید و هم حواس تان باشد که بیش از حد وارد ماجراهای شخصی دیگران نشوید.

 

فال روزانه متولدین آذر:

 

شاید به خاطر مسایل کاری و غیره سرتان خیلی شلوغ باشد، اما بدانید این تلاش های شماست که کانون توجه را به سوی تان متمایل کرده است. از این که تحسین تان می کنند حس خوبی دارید، اما اکنون باید از صحنه پایین بیایید و مثل دیگران کار کنید. باید بدانید که قرار نیست چیزی را ثابت کنید، هر چه زودتر به این نتیجه برسید روابط تان هم زودتر بهتر خواهد شد. بگذارید دیگران هم بدرخشند، اگر همکاران تان مورد توجه قرار بگیرند مثل این است که شما درخشیده اید.

 

فال روزانه متولدین دی:

 

عادت دارید که خودتان را با دستاوردهای تان تعریف کنید. اما اکنون باید کانون توجه تان را تغییر دهید و به جای این که فقط به فکر اهداف شخصی باشید به منافع جمع هم توجه کنید. اگر احساس می کنید که یک رابطه ای این روزها بیش از حد وقت تان را می گیرد، پس باید بدانید که این یک نشانه ی کهکشانی است و به شما می گوید که اولویت های تان را از نو مشخص کنید. اگر فشارها زیاد شد و نتوانستید تحمل کنید دلیل نمی شود که این قضیه را انکار کنید. اضطراب و نگرانی خود را در مسیر تعلیم به کار بگیرید تا از این لحظات درس بگیرید.

 

فال روزانه متولدین بهمن:

 

این روزها همه چیز با سرعت اتفاق می افتد، به همین خاطر حس گلوله ای را دارید که شلیک می شود. اگر آرامش خود رآ حفظ کنید می توانید از افزایش هیجانات لذت ببرید. به جای این که نگران چیزهایی باشید که ممکن است اشتباه شوند، به فکر بهترین موقعیت ممکن باشید. سعی کنید از بالا به قضیه نگاه کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و حرکت کنید. 

 

فال روزانه متولدین اسفند:

 

امروز ممکن است یک نفر با لبخندی بر لب و یک ماجرای شنیدنی به سراغ تان بیاید و باعث شود که در رویاهای او گیر بیفتید. این اتفاق موجب برقراری ارتباط میان چندین سیاره در طالع شما می شود و هفتمین خانه یعنی خانه ی همراهان را قدرتمند می سازد. سعی کنید از انرژی های امروز لذت ببرید. بگذارید که جریانات احساسی مسیر طبیعی خودشان را طی کنند و جلوی آن ها را نگیرید. انعطاف پذیری نشان دهید تا حس و حال بهتری داشته باشید.

عبدالله اسکندری بازدید : 145 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

فروردین:

 

اطرافیان شما زیاد دوست ندارند شما خیلی به خودتان توجه کنید. مادامی‌ ‌که شما سعی نمی‌کنید موقعیت کسانی که افراد مطرحی هستند و شایستگی هم دارند را بدزدید، مشکلی برای مورد تحسین واقع شدنتان وجود ندارد. لزومی ‌ندارد نگران افکار دیگران باشید؛ هر کاری را که شروع کردید فقط سعی کنید روی آن تمرکز داشته باشید.

 

اردیبهشت:

 

امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد که ممکن است فرصت کار کردن و یا تفریح کردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در کنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول کنید، هم کمتر خسته می‌شوید و هم می‌توانید به جای استفاده کردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره کنید.

 

خرداد:

 

روابط دوستانه شما امروز کمی مشکل ساز شده و شما نمی‌توانید به راحتی جای امن و قابل اطمینانی پیدا کنید. جالب اینجاست که انرژی صرف کردن برای دوری از مشکلات و موقعیت‌های سخت فقط شور و هیجان آنها را بیشتر می‌کند. حتی اگر موضوع بحث‌های بغرنج و ناراحت کننده تغییر کرد و صمیمت بیشتری بینتان حکمفرما شد، اگر شما با صداقت و مهربانی با دوستانتان رفتار می‌کنید و در عین حال نقطه ضعف‌های خود را نیز نشان می‌دهید، باید خیلی حواس خود را جمع کنید.

 

تیر:

 

شما احساس می‌کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می‌کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخاب‌ها شخصی نیستند. شما باید حین انجام داند کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ‌ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

 

مرداد:

 

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله مطرح کردن خود البته به راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفع کنید.

 

شهریور:

 

در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتی به حس‌های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آروزها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

 

مهر:

 

شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

 

آبان:

 

امروز اگر کسی بخواهد از شما چیزی بگیرد شما کمی ‌عصبانی خواهید شد! عصبانیت شما ممکن است از سوی دوستی که ظاهراً به شما علاقه قلبی ندارد نشأت بگیرد. اما قبل از اینکه حرکتی بکنید، به یاد بیاورید که هم اکنون پلوتو یعنی سیاره بخت شما در اطرف خورشید می‌گردد و با دور کردن واقعیت از عشق و نزدیک شدن به ترس‌ها، شور و هیجان شما را تشدید می‌کند. با همه این احوال شما هنگام حرف زدن به حرف‌هایی که می‌زنید کاملاً تسلط دارید، بنابراین بیشتر به اتفاقاتی که رخ می‌دهد توجه کنید.

 

آذر:

 

آیا به دنبال اطلاعات خاصی هستید؟ یکی از دوستان تان این اطلاعات را در اختیار دارد، اما نمی داند که شما به دنبال چنین چیزی هستید. پس بگذارید همه ی دوستان و آشنایان تان بدانند که اکنون در جستجوی چه چیزی هستید. کسی که در نهایت به کمک تان می آید، شما را شگفت زده خواهد کرد. پس تا آن موقع از اوقات تان لذت ببرید.

 

دی:

 

امروز شاید به سرتان بزند که به جای دیگری پرواز کنید و بروید. به نظر می رسد که تغییرات شغلی در راه باشد. شاید این تغییرات در نگاه اول چندان مناسب نباشد، اما بدانید که در طولانی مدت تاثیر مثبت خواهد داشت. منظور از تغییر نوعی ارتقای شغلی است، شاید هم سر کار جدیدی بروید. به هر حال در مقابل این تحولات ایستادگی نکنید. شاید ترسناک باشد، اما بدانید که این به نفع شماست، پس با جریانات فوق همنوا شوید.

 

بهمن:

 

آیا مشکل مالی یا کاری دارید؟ اگر این طور است بدانید که امروز یکی از دوستان تان که دور از شما زندگی می کند به کمک تان خواهد آمد. شاید کار خاص و قابل توجهی انجام ندهد، اما به احتمال زیاد شما را طوری نصیحت خواهد کرد که بلافاصله راه تان را پیدا می کنید. چیزی که دوست تان می گوید در آینده هم به دردتان می خورد. آن را جایی یادداشت کنید تا هرگز فراموش تان نشود.

 

اسفند:

 

امروز ممکن است بتوانید مانعی را که مدت ها جلوی پیشرفت کاری تان را گرفته بود از میان بردارید. این راه حل آن قدرها کاربردی است که تمایل دارید آن را در هر زمینه ای از زندگی تان به کار ببندید. آن قدر از غلبه بر مشکلات تان خرسند هستید که تصمیم دارید بروید بیرون و یک جشن حسابی بگیرید.

عبدالله اسکندری بازدید : 169 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین:

رویاهای عاشقانه مثل باد می آیند و می روند، اما اگر می خواهید عشقی را که به دنبال آن هستید نشان دهید باید احساسات تان را بیان کنید. متأسفانه از طرد شدن و مسئولیت پذیری می ترسید و به همین خاطر تمایل دارید که خواسته های تان را پنهان کنید. اگر به قوه ی خیال تان اجازه دهید که هر طور دل اش می خواهد رویاپردازی کند ممکن است شما را به جنون بکشاند. اکنون زمان آن است که بر حقایق تکیه کنید و نه بر احساسات درونی تان. به نظر می رسد که عقل در هدایت شما نسبت به احساسات موفق تر خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز به طرز غیر معمولی دچار تردید شده اید و تصمیم دارید که احساسات تان واقعی تان را آشکار نکنید. عدم امنیت احساسی باعث شده که در مقابل جمع راحت نباشید، اما می توانید در میان خانه و خانواده راحتی دلپذیر و لذت های غیر منتظره ای را تجربه نمایید. البته، شرایط حاضر ممکن است سرتان را خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید شلوغ کرده باشد. می دانید که نمی شود همه چیز را به دلخواه خودمان تغییر دهیم، پس برای این در تمام طول روز شاد و سرحال باشید بهتر است خودتان را با شرایط وفق دهید. 

فال روزانه متولدین خرداد:

دل تان می خواهد که هر چه سریع تر به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید، اما پیچیدگی های شرایط حاضر مجبورتان کرده که آهسته تر حرکت کنید. تصمیم دارید کاری انجام دهید که در دنیای واقعی نمود پیدا کند، اما از طرفی هم تمایل دارید که به تفکر عمیق مشغول شوید. اکنون باید اولویت های تان را مشخص کنید و ببینید که کدام اقدامات می توانند سازنده باشند و کدام یک از آن ها را بهتر است حذف کنید. برای این که موفق شوید باید یک رویکرد ساده و مستقیم در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر:

اعتماد به نفس تان در حال شکوفایی است، اکنون از دیگران می خواهید که به استعدادهای تان توجه کنند و آن چه را عرضه می دارید تحسین نمایند. امروز ماه با ویژگی حساسیت فوق العاده به نشانه ی شما بازگشته و از این رو بیان احساسات تان به وسیله ی کلمات دشوار شده است. به جای این که اطلاعات زیادی درباره ی خودتان به دیگران بدهید، بهتر است ابتدا احساسات تان را پردازش کنید و بعد از این که به آن چه می خواهید بگویید فکر کردید آن را بیان کنید. برای این که پیام تان بهتر تأثیر بگذارد به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید. 

فال روزانه متولدین مرداد:

اکنون چندین سیاره به اولین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت وارد شده اند، به همین خاطر در نظر دیگران انسانی فریبنده و جذاب جلوه می کنید، اما نباید از این فرصت سوء استفاده کنید. شاید تصمیم بگیرید که در نتیجه ی این فرصت از زیر بار مسئولیت ها شانه خالی کنید. حواس تان باشد که فقط برای چند لحظه آسودگی ارزش ندارد که محل کارتان را ترک کنید، زیرا ممکن است عکس العمل شدیدی به خاطر این سهل انگاری دریافت کنید. یادتان باشد که اگر به وظایف تان عمل کنید پاداش خوبی خواهید گرفت. 

فال روزانه متولدین شهریور:

اکنون عطارد به نشانه ی تحلیلی شما وارد شده و از این رو مغزتان به شدت به کار افتاده است. فکرتان خیلی خوب و دقیق کار می کند، اما ممکن است که بعضی خیالبافی ها حواس تان را پرت کند، به ویژه اگر کسی باعث شده که به چیزهای عاشقانه فکر کنید. اما یادتان باشد که با فکر کردن به چیزهای غیر واقعی وقت تان را هدر ندهید، عاقلانه فکر کنید و آن چه را درست است انجام دهید. 

فال روزانه متولدین مهر:

اکنون دوستان تان تمایل دارند که ارتباط شان را با شما بیشتر کنند، اما شما بر شغل تان تمرکز کرده اید و نمی توانید خواسته ی آن ها را عملی کنید. البته، دوست ندارید که روابط فعلی خود را با دوستان تان از دست بدهید. خوشبختانه امروز می توانید تقریباً با همه ی آدم های اطراف تان به طریقی کنار بیایید، زیرا به هر کجا که نگاه می کنید چشم تان به قابلیت های نهفته می افتد. شاید کازم باشد که فعلاً احساسات تان را آشکار نکنید، پس وقتی حرف می زنید حواس تان به کلماتی که می گویید باشد. 

فال روزانه متولدین آبان:

انگار کمی حال تان خوب نیست، زیرا فکر می کنید که دوستان تان احساسات و اهداف شما را نمی فهمند. حتی اگر درباره ی آن چه در درون تان می گذرد به آن ها حرفی بزنید، ممکن است در نهایت نتیجه گیری غلط کنند. به هر حال اگر احساسات تان را آشکار کنید بهتر از این است که چیزی نگویید. سعی کنید وقتی حرف می زنید موضع تان را به کسی تحمیل نکنید. آن هایی که به شما اهمیت می دهند حتماً بعد از شنیدن حرف های تان شما را تحسین خواهند کرد. 

فال روزانه متولدین آذر:

به دنبال کسی هستید تا در سفر بعدی با شما همراه شود. اما اگر نتوانستید کسی را پیدا کنید یادتان باشد که اکنون بهترین زمان برای سفر رفتن است، پس حتی اگر تنها بودید بد نیست برای یک سفر کوتاه تابستانی برنامه ریزی کنید. اما حواس تان باشد که درباره ی این موضوع فعلاً زیاد حرف نزنید، زیرا انتظارات دیگران با اقداماتی که در پیش گرفته اید جور نیست. آن چه را که لازم است بدانند به آن ها بگویید، اما افکار و برنامه های غیر معمول خود را پنهان کنید تا فرصت مناسب مهیا شود. 

فال روزانه متولدین دی:

امروز ممکن است روابط تان با دیگران به هم بریزد، به ویژه اگر خواسته هایی که دارید از سوی کسی که مورد علاقه ی شماست مورد توجه قرار نگیرد. می ترسید از این که حرف دل تان را بزنید و با مخالفت مواجه شوید، به همین خاطر بیشتر تمایل دارید که در لاک خودتان فرو بروید. اشکالی ندارد که امروز کمی وقت بگذارید و به احساسات تان دقیق تر فکر کنید. تا چند روز آینده اوضاع بهتر می شود و می توانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. 

فال روزانه متولدین بهمن:

تعاملات تان با یک فرد خاص به طرز دل انگیزی خوشایند شده است. شاید بتوانید به راحتی با افراد جدید آشنا شوید یا روابط قدیمی تان را از نو زنده کنید، اما بدانید که همه چیز آن قدرها هم که فکر می کنید خوب و خوش نیست. احساسات نهفته ای در وجودتان شکل گرفته که باعث می شود از ته دل احساس رضایت نکنید. تنها چیزی که اکنون به آن نیاز دارید شفافیت در روابط است. خطر کنید و هر آن چه را در دل دارید بگویید. افکارتان را با دیگران در میان بگذارید تا فرصت های جدید پیش روی تان قرار بگیرد. 

فال روزانه متولدین اسفند:

احساس می کنید که در یک دنیای کاملاً متفاوت زندگی می کنید، اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. اکنون به راحتی نمی توانید اهداف تان را با راهکارهای عملی و ممکن هماهنگ کنید و آن ها را در زندگی به کار ببندید. برای فهمیدن حقایق به دیگران تکیه نکنید، زیرا اکنون عطارد به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان وارد شده و دیگران ممکن است در کلام شان قاطعانه تر از چیزی که هستند به نظر برسند. تمام حقایق را تحلیل کنید و به ندای درون تان گوش دهید و در نهایت هم خودتان تصمیم بگیرید.

عبدالله اسکندری بازدید : 196 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

فروردین:

اگر شما امروز یکی از ایده های خوب و مفید خود را عملی کنید، روز خیلی خوبی خواهید داشت. خوشبختانه وجود سه سیاره در نشانه‌های عمل گرای زمینی بهتان کمک می‌کند تا از امکاناتی که دارید نهایت استفاده را کرده و به سوی اهدافتان پیش روید. از رویا پردازی کردن نترسید؛ چرا که شما قدرتی دارید که می‌توانید رویاها و خیالات غیر عملی را ملموس و عینی سازید.

اردیبهشت:

حتی اگر از قبل همه کارهایتان را انجام داده اید، امروز نباید تنبلی کنید! شاید شما بتوانید با کمتر کار کردن هم روز خود را سپری کنید، اما دلیل این کار شاید جنبه های راحت طلبانه ماه ثور در برابر ژوپیتر و بهرام باشد. در تمام کارهایی که انجام می‌دهید از اصول و روش خاصی پیروی کنید؛ زودتر دست به کار شده و روشی را پیشه خود سازید که بتوانید در تمام روز همان روش را حفظ کنید.

خرداد:

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی ‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

تیر:

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات‌های کاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که چه چیزی به نفعتان است.

مرداد:

امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

شهریور:

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیت‌های جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیر بنای محکمی ‌برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

مهر:

ونوس سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را گمراه کند و باعث شود شما علاقه‌مند شوید کالای لوکسی که اصلاً بدان احتیاج ندارید را بخرید. باز هم ونوس در یازدهمین خانه شما که مروبط به دوستان و روابطتان است می‌شود، بنابراین دیگران سعی می‌کنند شما را درگیر موضوعی کنند که اصلاً به نفعتان نیست. امروز با تلاش کردن برای توجیه کردن فعالیت‌هایتان خودتان را به سختی نیندازید. فقط موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده اید را باور کنید و طبق آنها کار کنید.

آبان:

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

آذر:

حالا که ژوپیتر در دومین خانه شما که مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است که کمتر پول خرج کنید. اما وقتی چیزهای لوکس زیادی شما را وسوسه می‌کنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت کنید. الان بهترین کار این است که توجه خود را بر روی جزئیات مسائل کاری خود معطوف کنید تا فکر خرید کردن از ذهنتان خارج شود.
دی:

امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته‌اید. فهمیدن اینکه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اکنون ظاهر شما تغییر کرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی ‌که چیزهایی که قابل تغییر نیستند را قبول می‌کنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت کنید.

بهمن:

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

اسفند:

اگر برنامه ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیت‌هایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

عبدالله اسکندری بازدید : 153 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز ممکن است به خاطر روند انجام امور به نا امیدی کشیده شوید. اما اگر از انتظارات گذشته ی تان دست بردارید، حس و حال بهتری خواهید داشت. کمی دیرتر فرصت های بیشتری پیش می آید تا بتوانید وظایف روزمره ی خود را با ایده آل هایی که در سر دارید هماهنگ کنید. اکنون زمان آن رسیده که به تعهدات تان عمل کنید، نه این که فقط از یک مرحله به مرحله ی بعد بروید. هر وقت توانستید کارهای نیمه تمام گذشته را سر و سامان دهید، حتماً آینده ی روشن تری در پیش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است بیشتر از حد توان تان برای خود مشغله درست کنید، زیرا انگار توجهی به حجم وظایفی که به عهده می گیرید ندارید. بخشی از مشکل به خاطر این است که تا وقتی یک کار درست پیش نرود از آن دست برنخواهید داشت، به همین خاطر مجبورید مدام به عقب برگردید و کارهای قبلی را اصلاح کنید. شاید این نکات ریزی که شما به دنبال شان هستید برای دیگران اصلاً مهم نباشد، اما خودتان تمایل دارید که در هر کاری عالی عمل کنید. بهترین راهکار این است که بعضی از امور را به روز دیگری موکول کنید. اکنون بیش از پیش باید به کیفیت کارتان توجه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد:

شاید به نظرتان هوشمندانه نباشد که از سرعت کارها کم کنید، اما بدانید که در حال حاضر به نفع تان است که کمتر کار کنید و به استراحت بپردازید. متأسفانه نمی توانید امروز را تماماً به تفریح اختصاص دهید، پس اول از همه آن چند کاری را که انجام شان بسیار حیاتی است انجام دهید تا بعد بتوانید با خیال راحت به خودتان برسید. سعی کنید در طول مسیر به اهداف بلند مدت تان چشم بدوزید و انرژی دوباره به دست آورید. یادتان باشد که قرار است در طولانی مدت به اهداف تان برسید و نه در یک مدت زمان کوتاه.

فال روزانه متولدین تیر:

اکنون بر موجی بلند از احساسات سوار هستید. یادتان باشد که بگذارید افکار مختلف فقط بیایند و بروند، یعنی به هیچ کدام از آن ها وابسته نشوید. امروز باید اجازه دهید که احساسات تان همان طور که می خواهند حرکت کنند، پس دست از کنترل احساسات تان بردارید. البته، حواس تان باشد که لزومی ندارد این اتفاقاتی را که در درون تان در جریان است به دیگران توضیح دهید. سعی کنید به این جریان از بیرون نگاه کنید و فقط یک ناظر بی طرف باشید، به این ترتیب درس های خوبی خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین مرداد:

یکی از ویژگی های کسانی که در برج اسد متولد می شوند این است که توانایی خوبی در بیان دارند، اما انگار امروز چندان هم برای تان آسان نیست که افکارتان را به زبان بیاورید. اگر به یک حس کوچک اجازه دهید که بگریزد، آن وقت پنجره ای به سوی روح تان باز شده و همه ی احساسات تان بیرون خواهد ریخت. شاید فکر کنید که مرزهای محکمی برای خود دارید، اما با این مرزبندی ها نمی شود جلوی جریانات فوق را گرفت. پس به نفع تان است که امروز تا حد امکان احتیاط کنید و اسرارتان را نزد خودتان نگه دارید.

فال روزانه متولدین شهریور:

به نظر می رسد امروز خیلی نگران این هستید که دوستان تان راجع به شما چه فکر می کنند، به همین خاطر ممکن است دچار نگرانی و خشم شوید. اکنون صورت فلکی سرطان در یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی گردهمایی های اجتماعی حاضر شده ، از این رو ممکن است احساس کنید که یک نفر نمی خواهد شما در گروه اش باشید. این حساسیت شماست و نه قضاوت های منفی دیگران که باعث می شود جبهه بگیرید و از خودتان دفاع کنید. می ترسید از این که حساسیت ها و نقطه ضعف های تان آشکار شود، پس سعی کنید هر چه را به شما پیشنهاد می دهند بپذیرید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز بهتر است بعضی از افکارتان را از دیگران پنهان کنید، زیرا اکنون عقل و احساس تان هماهنگ نیست و نیاز دارید که برای رسیدن به نتیجه ی نهایی وقت بیشتری صرف کنید. اکنون می توانید خودتان را قانع کنید که لزومی ندارد در ماجراهای دیگران داخل شوید. بعد از همه ی بررسی ها آن کاری را انجام دهید که احساس می کنید درست تر و بهتر است.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز تصمیم داری افکار عاشقانه ی تان را طوری بیان کنید که انگار وابستگی چندانی به آن ها ندارید. البته، نه این که از برقراری یک ارتباط صمیمی با شخصی که دوست اش دارید گریزان باشید، فقط احساس می کنید که باید فضایی را هم به خودتان اختصاص دهید. مراقب باشید، این مشکل درونی ممکن است شما را گرفتار کند. به نفع تان است که از واکنش های شدید دست بردارید و بدانید که گفتن حقیقت درون تان آن قدرها هم که فکر می کنید وحشتناک نیست.

فال روزانه متولدین آذر:

ساده ترین راه که امروز می توانید به وسیله ی آن از یک موقعیت احساسی فرار کنید این است که آن را به تعویق بیندازید. درست است که این شیوه ی چندان هوشمندانه ای به حساب نمی آید، اما در حال حاضر به تعویق انداختن یک تصمیم گیری مهم بهترین راهکاری است که دراختیار دارید. برای این که از شدت فشارها کاسته شود باید بگذارید که اتفاقات مسیر خودشان را طی کنند. بگذارید یکی دو روزی بگذرد و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین دی:

می بینید که کارهای زیادی جلوی تان انباشته شده است، اما تمایل دارید که ساکت بمانید و نگرانی های تان را در این مورد بروز ندهید. با این که می دانید رسیدن به اهداف تان کار ساده ای نیست، اما هم چنان خوش بین هستید و به مهارت های تان اطمینان دارید. وقت را تلف نکنید، از همین الآن شروع کنید و موانعی را که سر راه تان وجود دارد از میان بردارید. به این ترتیب می توانید به قله برسید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز به خوبی می دانید که قرار است روزتان را چگونه سپری کنید، اما ممکن است کسی به سراغ تان بیاید که برنامه های متفاوت دیگری تدارک دیده است. به نظر می رسد واکنش اول شما این باشد که بگویید چرا فکر می کنید نقشه های شما بهتر است. یادتان باشد که با این کار یک موقعیت رقابتی درست می کنید که فقط یک برنده خواهد داشت. برای این که موفق تر عمل کنید باید گروهی جلو بروید، پس بهتر است با هم به تفاهم برسید. بدانید که همکاری بهتر از رقابت است.

فال روزانه متولدین اسفند:

نه این که چیزی اشتباه باشد، فقط این که امروز نمی توانید آزادانه هر چیزی را که در ذهن تان می گذرد بیان کنید. اگر نگرانی های تان را با دیگران در میان بگذارید ممکن است آن ها هم دچار آشفتگی شوند. در عوض کاری کنید که دیگران راحت تر با احساسات شان کنار بیایند. امروز می توانید به یک قهرمان تبدیل شوید، فقط کافی است کاری کنید تا ثبات به زندگی اطرافیان تان برگردد.

عبدالله اسکندری بازدید : 155 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

فروردین:

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

اردیبهشت:

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

خرداد:

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

تیر:

امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می‌توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

مرداد:

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

شهریور:

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

مهر:

در حالی که اورانوس با ما در مورد بی‌تفاوت بودن صحبت می‌کند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل کارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیک نیست، چرا که شما می‌خواهید تمام آزادی‌های خود را داشته باشید. در حالیکه سعی می‌کنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و کشمکش نروید.

آبان:

شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

آذر:

امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

دی:

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی ‌و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

بهمن:

شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

اسفند:

امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 3,828
  • بازدید کلی : 208,574