loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 141 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، طارمی بار دیگر با گلزنی اش در دیدار برابر ملوان موفق شد سرخ ها را به پیروزی و مرحله بعدی رقابت ها برساند. البته اخراج او در دقایق پایانی این دیدار باعث شد پرسپولیس برای دیدار با ذوب آهن دغدغه بزرگی داشته باشد.

او در گفتگویی با "ایران ورزشی" درباره این دیدار گفت: هدف ما در همه بازی‌ها برد است اما مقابل ملوان واقعا یک روز سخت را پشت سر گذاشتیم. مثل همیشه موقعیت درست کردیم اما توپ هایمان گل نمی‌شد. در جام حذفی بردن مهم است نه تعداد گل. زدن یک گل با 5 گل هیچ فرقی نمی‌کند و به همین دلیل هم می‌گویم که برد ارزشمندی به دست آوردیم.

طارمی درباره جو روی سکوها نیز گفت: واقعا جو وحشتناکی بود. البته تماشاگران ما از این بازی استقبال کرده بودند و از این بابت تشکر می‌کنم. اگر آنها در تمام بازی‌ها به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند شک نکنید در کسب نتیجه موثر خواهند بود. اصلا تیم‌های حریف از تماشاگران ما می‌ترسند. پس هر چقدر تعدادشان بیشتر باشد به نفع ما خواهد بود.

او در مورد رکورد 9 بازی و 10 گل زده اش در این فصل نیز اینطور گفت: خوشحالم اما باور کنید نه دنبال عدد و رکورد هستم و نه روی آنها تمرکز می‌کنم. فکر می‌کنم این گلها مقابل زحمات هواداران پرسپولیس و تیم ملی ناچیز است. باید هدیه بزرگتری به آنها بدهم. هر چند که آنها با همین گل‌ها خوشحال می‌شوند. فقط امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و بتوانم برای تیم ملی و پرسپولیس همینطور گل بزنم.

طارمی درباره اخراجش نیز گفت: در صحنه‌ای که کارت زرد اول را گرفتم سر خوردم و به داور گفتم که سر خوردم اما داور به من گفت بد جایی سر خوردی! مگر من در محوطه جریمه خودمان سر خورده بودم که بخواهد کارت زرد بدهد؟ در صحنه‌ای که کارت دوم را گرفتم 20 بازیکن پشت من و دروازه‌بان ملوان بودند و دلیل نداشت که داور بخواهد در آن صحنه به من کارت بدهد. البته چه فایده، الان می‌آیند و این داور را هم 4 جلسه محروم می‌کنند اما چیزی عوض نمی‌شود. فکر می‌کنم با همین وضعیت که داوران اشتباه می‌کنند و آنها را محروم می‌کنند دیگر تا پایان فصل داوری باقی نمی‌ماند که بخواهد بازی‌ها را قضاوت کند!

وی ادامه این روند در داوری ها را به ضرر تیم خود توصیف می کند و می گوید: شما خودتان قضاوت کنید. دست مان که به بازیکن حریف می‌خورد می‌افتد و داور هم خطا می‌گیرد. یک جورهایی اشتباه کرده‌اند که دیگر نمی‌توانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. واقعا می‌ترسیم و همین باعث شده تا خیلی زود از کوره در برویم. در این شش بازی اخیر، سه داور بازی‌های ما را محروم کرده‌اند. مگر می‌شود؟ به همین دلیل هم هست که کمی عصبی می‌شویم اما من باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم که دیگر عصبی نشوم.

طارمی درباره دیدار این هفته شان برابر تراکتورسازی و شرایط تیمش با توجه به مصدومان نیز گفت: متاسفانه مصدومان زیادی داریم و فکر می‌کنم 5 بازیکن اصلی ما آسیب دیده‌اند. امیدوارم این بازیکنان به بازی برسند چرا که اگر آنها نباشند کار ما سخت می‌شود. با این همه دلم روشن است که بازی را با برد پشت سر می‌گذاریم و با خیال راحت به تعطیلات می‌رویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم | ورزش 3 www.varzesh3.com/news/.../طارمی-قول-میدهم-دیگر-عصبی-نشوم‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... به گزارش "ورزش سه"، طارمی بار دیگر با گلزنی اش در دیدار برابر ملوان موفق شد سرخ ها را به پیروزی و مرحله بعدی رقابت ها برساند. البته اخراج او در ... طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم - ورزش ۳ | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/14277684‏ 2 ساعت قبل ... طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، طارمی بار دیگر با گلزنی اش در دیدار برابر ملوان موفق شد سرخ ها را به پیروزی و ... طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم بعد از ظهر سه شنبه 31 شهریور 94 ... khabarche.ir/خبر/3184676/طارمی--قول-میدهم-دیگر-عصبی-نشوم‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... پرسپولیس ستاره بعد از ظهر سه شنبه سی و یکم شهریور ماه 1394 خبر طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم. طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم - تی نیوز tnews.ir/news/4DF648724827.html‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... به گزارش "ورزش سه"، طارمی بار دیگر با گلزنی اش در دیدار برابر ملوان موفق شد سرخ ها را به پیروزی و مرحله بعدی رقابت ها برساند. البته اخراج او در ... طارمي: قول ميدهم ديگر عصبي نشوم www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2087727‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... طارمي: قول ميدهم ديگر عصبي نشوم. ورزش سه/ مهدي طارمي اين روزها در قامت ستاره بي رقيب در ترکيب پرسپوليس مي درخشد. طارمي بار ديگر با گلزني ... تصاویر برای طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم - کاک حکمت www.kakhekmat.com/طارمی-قول-میدهم-دیگر-عصبی-نشوم.html‏ - ذخیره شده طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم. لینک مستقیم به منبع مطلب : http://www. varzesh3.com/news/1269297/طارمی-قول-میدهم-دیگر-عصبی-نشوم ... طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم - ورزشی - چیتوا sport.chitva.com/news/.../طارمی-قول-میدهم-دیگر-عصبی-نشوم‏ - ذخیره شده به گزارش "ورزش سه"، طارمی بار دیگر با گلزنی اش در دیدار برابر ملوان موفق شد سرخ ها را به پیروزی و مرحله بعدی رقابت ها برساند. البته اخراج او در دقایق پایانی این ... طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم | پورتال جامع خبر ورزشی varzesh.pediha.com/?p=17130‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم. مهدی طارمی این روزها در قامت ستاره بی رقیب در ترکیب پرسپولیس می درخشد. Source: ورزش 3. استقلال تهران ... Inoreader - طارمی: قول میدهم دیگر عصبی نشوم www.inoreader.com/article/3a9c6e7ccb363d2c‏ - ذخیره شده مهدی طارمی این روزها در قامت ستاره بی رقیب در ترکیب پرسپولیس می درخشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 772
  • بازدید ماه : 772
  • بازدید سال : 7,680
  • بازدید کلی : 212,426