loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 198 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

برترین ها: در اینجا ما به شما یاد می دهیم که چگونه ظاهری جذاب تر از همیشه داشته باشید. تصاویری از آرایش مو مرحله به مرحله برای شما آورده شده است تا با الگو گرفتن از آنها دیگر نیازی به آرایشگاه و هزینه کردن نداشته باشید.

این روش ها ساده و زیبا و برای هر سنی مناسب هستند. شما می توانید این مدل ها را هم در میهمانی های رسمی و هم در دورهمی ها امتحان کنید. تنها چند دقیقه زمان لازم است تا زیباتر از همیشه بدرخشید.

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید

با این مدل های مو، آرایشگر خود باشید
عبدالله اسکندری بازدید : 236 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

پاکــسازی تمیز کردن پوسته های مرده از لایه شاخی اپیدرم که خارجی ترین لایه پوست است می باشد همه خانمها و اقایون باید هر چند وقت یگبار عمل پاکــسازی رو انجام بدهند .
برای پوست های چرب ماهی یکبار و برای پوست های مختلط -خشک و نرمال ۳ ماهی یکبار
توجه داشته باشید عمل پاکــسزی باید بدون بخور انجام بشه بخور در تمام دنیا منع شده و متاسفانه هنوز تو ایران ازش استفاده می شود.
پاکــسازی با دو روش پاکــسازی با دستگاه گالوانیک و پاکــسازی با ماساژ و کرم انجام می شود.

مراحل پاکــسازی بدون دستگاه :
۱-تشخیص پوست از طریق نگاه ولمس و در صورت لزوم استفاده از لامپ وود چون مواد پاکــسازی برای هر نوع پوست متفاوت است.

۲-تمیز کردن پوست از آلودگیها آرایش و ضدآفتاب که باید باتوجه به نوع پوست باشد به این شرح :
*پوست چرب:جهت پاک کردن از ژلو تونر استفاده می کنیم
*پوست خشک :جهت پاک کردن از شیرپاک کن و تونر استفاده می کنیم
*پوست نرمال:جهت پاک کردن از شیر پاک کن و تونر استفاده می کنیم
*پوست مختلط:جهت پاک کردن برای هر قسمت پوست از پاک کننده مخصوص همان قسمت استفاده می کیم یعنی برای قسمت TZONE از محصولات پوست چرب و در قسمت Vzone از محصولات پوست خشک

نکته:TZONEشامل پیشانی بینی و چانه است و VZONE شامل دو طرف صورت می باشد
ابتدا پاک کننده را به پوست می زنیم و دورانی ماساژ می دهیم سپس با اسفنج خیس کاملا” تمیز می کنیم سپس پد یا پنبه را به تونر آغشته می کنیم و به پوست می زنیم بعد از ۳ دقیقه با پد تمیز می کنیم.

۳-پاک کردن دورچشم :پد پنبه ای مخصوص چشم را به پاک کننده دور چشم آغشته می کنیم پد را روی دو چشم می گذاریم با انگشت آرام پیانویی ضربه می زنیم سپس آرام پد را به سمت خارج چشم می کشیم بعد ضایعات لوازم آرایش را به آرامی از دورچشم با پد پاک می کنیم در صورت لزوم این عمل را تکرار می کنیم تا کاملا” تمیز شود
۴-استفاده از یک ویال پاک کننده حاوی اکــسفولیانت که یک لایه بردارسطحی و خفیف بی ضرر می باشد اکــسفولیانت را به تمام پوست به جز دورچشم می زنیم ۳ تا ۵ دقیقه بعد جذب کامل می شود.

۵- اسکراپ : در دو نوع اکــسیژن رسان و دانه دار است اکیژن رسان برای پوست های چرب استفاده می شود این اسکراپ را روی پوست می زینم وقتی کاملا” خشک شد از چانه رو به بالا می کشیم اسکراپ فتیله می شه و می ریزد.سپس پوست را از باقی مواد تمیز می کنیم.اسکراپ دانه دار را به پوست می زنیم دوارنی ماساژ می دهیم تا کرم جذب شود و دانه ها بماند بعد با پد خیس پوست را تمیز می کنیم.

۶- ماسک پاکــسازی یک ماسک حاوی پروفیانت را به همه پوست به جز پوست دور چشم می زنیم و صبر می کنیم تا خشک شود سپس با پد خیس تمیز می کنیم

۷- ماساژ : برای پوست های خشک بیشترین زمان ماساژ و برای پوست چرب کمترین زمان ماساژ چون ماساژ زیاد پوست چرب باعث ترشح چربی بیشتر و گاها” جوش میشود بیشترین زمان ۲۰ دقیقه و کمترین زمان ۱۰ دقیقه پوست های زیر ۲۵ سال رو ماساژ نمی دهیم.

۸- ماسک : برای پوست های چرب ماسک قابض استفاده میشه برای پوست خشک و نرمال از ماسک آبرسان یا تغذیه کننده استفاده می کنید برای پوست های مختلط در هر قسمت ماسک مخصوص ماسک را بعد از خشک شدن از پوست تمیز می کنیم ماسک های آبرسان معمولا” جذب میشن و به روغن می افتند فقط چربی اضافی تمیز میشه ماسک رو پاک نمی کنیم

۹- مرحله مراقبت :آبرسان روز و ضدآفتاب مخصوص جنس پوست را می زنید و تا ۳ ساعت پوست را نمی شویید.

عبدالله اسکندری بازدید : 275 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

مقدمه : یادتون باشه که لاک نارنجی با پوست سفید ، دست را رنگ پریده نشان می دهد. دست ها را از لاک کاملا پاک کنید.

۱- سوهان زدن ناخن ها
ناخن ها را کاملا خشک کنید، و شروع به سوهان زدن کنید. به آرامی و ملایمت. لبه های ناخن را نگذارید تیز باشد چون به لباس گیر می کند و باعث شکستگی ناخن می شود.

۲- خیس خوردن ناخن ها
دستان خود را کرم بزنید، سپس انگشتان خود را درون کاسه ای از آب گرم و صابون مخلوط در آب کنید به مدت ۵ دقیقه.

۳- عقب دادن کوتیکول اطراف ناخن
این ابزار در کیف های مخصوص مانیکور معمولا موجود است، با کمک آن کوتیکول ناخن را عقب بزنید .مواظب باشید به گوشت اطراف ناخن صدمه نزنید.

۴- لاک بی رنگ
به کمک لاکهای بیس کت و یا لاک های بیرنگ ناخنی یکنواخت و صاف خواهید داشت این عمل را باید قبل از لاک زدن اصلی انجام دهید،

۵ – لاک
بعد از آنکه لاک بی رنگ خشک شد لاک اصلی خود را ابتدا به آرامی و بدون فشار بزنید پس از کمی مکث لایه ای دوم از لاک را بزنید.

۶- لاک براق کننده
دوباره از لاک براق کننده یا لاک بیس استفاده کنید، و بر روی لاک بزنید، مطمئن شوید لاکتان خشک شده است زیرا کشیده شدن قلم لاک باعث شیار انداختن لاک می شود .

۷- تمیز کردن لاک اضافی
هرگونه لکه اضافی لاک را با چوب مخصوص می توانید پاک کنید سر چوب را مقداری پنبه بپیچانید و سپس درون استون کنید و لکه های لاک را از اطراف ناخن به راحتی پاک کنید.

عبدالله اسکندری بازدید : 307 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

پاییز و تابستان امسال از مدل های شلوغ و پر از پیچ و تاب موی عروس خبری نبود و جای خود را به بوکله های ساده و کلاسیک داد… امیدواریم نمونه های زیر الهام بخش آرایش موی شما باشد…

عبدالله اسکندری بازدید : 179 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

براساس اعلام سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، تمام تولید‌کنندگان کرم‌های ضدآفتاب با SPF15 یا بالاتر، موظف هستند روی محصول خود درج کنند «این محصول نمی‌تواند از ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس آن جلوگیری کند»…
بنابراین پیشگیری از سرطان پوست یا پیری و چروکیدگی آن، فقط به استفاده از ضدآفتاب بستگی ندارد و ضدآفتاب تنها میتوانید خطر ابتلا به سرطان را بکاهد. باورهای درست و غلط زیادی در مورد آفتاب و ضدآفتاب‌ها وجود دارد که باورکردن خیلی از آنها، می‌تواند سلامت ‌‌ما را به خطر بیندازد. شما می‌توانید با پاسخ دادن به سوال‌های این آزمون، اطلاعات خود را در مورد آفتاب و محصولات ضدآفتاب، بسنجید.

پرسش ها
استفاده از کرم‌های ضدآفتاب می‌تواند از چروکیدگی، جوش‌زدن و آفتاب‌سوختگی پوست جلوگیری کند.

الف. درست ب. غلط

برنزه‌کردن باعث محافظت از پوست در برابر آفتاب می‌شود.

الف. درست ب. غلط

آرایش‌ با لوازم آرایش استاندارد، می‌تواند تا حدودی از پوست در برابر نور آفتاب، محافظت کند.

الف. درست ب. غلط

به نظر شما چند درصد از اشعه UV آفتاب می‌تواند از پس ابرها هم به زمین برسد و به پوست آسیب برساند؟

الف. ۵۰ درصد ب. ۸۰ درصد

اشعه UV آفتاب نمی‌تواند از شیشه عبور کند و به پوست آسیب برساند.

الف. درست ب. غلط

قدرت محافظت از پوست کرم‌های ضدآفتاب با SPF30، ۲ برابر کرم‌هایی با SPF15 است.

الف. درست ب. غلط

شما با استفاده از کرم‌های ضدآفتابی که ضدآب هم هستند، چه مدت می‌توانید در آب بمانید و شنا کنید؟

الف. تمام روز ب. ۴۰ دقیقه

بهترین راه برای بهره‌مند‌شدن از ویتامین D آفتاب، استفاده نکردن از محصولات ضدآفتاب است.

الف. درست ب. غلط

با چند مرتبه آفتاب‌سوختگی، ممکن است احتمال ابتلای نوزاد به سرطان پوست در آینده ۲ برابر بشود؟

الف. ۱ مرتبه ب. ۵ مرتبه

کدام یک از موارد زیر می‌توانند محافظت بهتری از پوست در برابر آفتاب داشته باشند؟

الف. کرم ضدآفتاب با SPF15

ب. یک چتر بزرگ

افرادی با پوست تیره، نیازی به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب ندارند.

الف. درست ب. غلط

لباس‌های تیره، نسبت به لباس‌های روشن قدرت محافظت بیشتری از پوست در برابر اشعه آفتاب دارند.

الف. درست ب. غلط

هرچه شیشه عینک آفتابی تیره‌تر باشد، امکان بازگردندان اشعه UV آفتاب با آن هم بیشتر می‌شود.

الف. درست ب. غلط

کدام یک از داروهای زیر حساسیت پوست را در برابر آفتاب افزایش می‌دهد؟

الف. داروهای پیشگیری از بارداری

ب. ناپروکسین (نوعی مسکن)

ج. تیازید دیورتیک (برای درمان فشارخون بالا)

د. تمام موارد

پاسخ‌ها
۱ غلط. کرم‌های ضدآفتاب معمولی می‌توانند فقط از نفوذ اشعه UVB آفتاب به پوست پیشگیری کنند و جلوی آفتاب‌سوختگی را بگیرند اما اشعه UVA خورشید می‌تواند به لایه‌های عمیق پوست هم نفوذ کند و باعث ابتلا به سرطان یا پیری پوست شود. استفاده منظم از کرم‌های ضدآفتاب با SPF15 یا بالاتر که روی آنها نشانه «محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB» درج شده است، می‌تواند تا حد قابل قبولی، خطر ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس ناشی از آفتاب‌سوختگی را کاهش دهد.

۲ غلط. برنزه‌کردن با نور آفتاب یا دستگاه‌های مخصوص این کار، نه تنها از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت نمی‌کند، بلکه می‌تواند باعث ابتلا به سرطان و پیری پوست در سنین پایین هم بشود.

۳ درست. استفاده از کرم‌پودر، مرطوب‌کننده، رژلب، کرم‌های دور چشم و پنکیک‌های استانداردی که محتوی ضدآفتابی با SPF15 یا بالاتر هستند، می‌تواند هم ظاهر زیباتری به شما بدهد و هم از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند.

۴ ۸۰ درصد. تعجب نکنید؛ براساس اعلام FDA، حتی در روزهای ابری هم ۸۰ درصد از اشعه‌های مضر آفتاب می‌توانند به سطح زمین و پوست شما نفوذ کنند و برایتان دردسرساز شوند، بنابراین استفاده از ضدآفتاب را در روزهای ابری هم فراموش نکنید.

۵ غلط. اشعه UVB که باعث آفتاب‌سوختگی می‌شود، نمی‌تواند از شیشه عبور کند و به پوستتان آسیب برساند. اما اشعه UVA که باعث سرطان و چروکیدگی پوست می‌شود، به راحتی از شیشه هم عبور می‌کند. پس اگر اتاق کارتان آفتابگیر است، باید از ضدآفتابی با SPF مناسب استفاده کنید.

۶ غلط. میزان محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید در ضدآفتاب‌هایی با SPFهای مختلف، تفاوتی ندارد. هرچقدر SPF ضدآفتابی بیشتر باشد، یعنی مدت بیشتری می‌توانید در آفتاب بمانید و دیرتر ضدآفتابتان را تجدید کنید. این را هم به خاطر داشته باشید که هیچ ضدآفتابی نمی‌تواند پوستمان را
صد درصد از خطرهای ناشی از اشعه‌های مضر آفتاب، حفظ کند.

۷ ۴۰ دقیقه. بگذارید خیالتان را راحت کنیم که ضدآفتاب «واتر پروف» یا ضدآب نداریم. برخی از ضدآفتاب‌ها، «واتر رزیستنت» یعنی «مقاوم در آب» هستند که با استفاده از آنها هم فقط می‌توانید ۴۰ دقیقه در آب بمانید.

۸ غلط. استفاده از محصولات ضدآفتاب، هیچ مغایرتی با دریافت ویتامین D خورشید ندارد.

۹ ۱ مرتبه. اگر نوزاد شما، فقط ۱ بار و به مدت ۱۰ دقیقه در معرض نور شدید و داغ آفتاب قرار بگیرد و دچار آفتاب‌سوختگی شود، احتمال ابتلای او به سرطان پوست در آینده، ۲ برابر می‌شود. بنابراین بهتر است نوزادان بالای ۶ ماه و کودکان خود را تا حد امکان از نور شدید آفتاب، دور نگه دارید و هنگام خروج از منزل، لباس‌های آستین بلند نخی و کلاه‌های لبه‌دار به آنها بپوشانید و با نظر پزشکشان هم از ضدآفتاب‌های مناسبی استفاده کنید.

۱۰ کرم ضدآفتاب با SPF15 یک چتر بزرگ فقط می‌تواند سایه‌ای برایتان فراهم کند که جلوی اشعه UVB آفتاب را می‌گیرد، اما برای محافظت در برابر اشعه UVA لازم است در کنار چتر، از کرم ضدآفتاب هم استفاده کنید.

۱ ۱ غلط. تمام افراد از سفیدپوست گرفته تا سیاه‌پوست و زردپوست، باید برای محافظت از پوست خود در مقابل اشعه‌های مضر خورشید، از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنند. تیره بودن پوست نمی‌تواند دلیل موجهی برای استفاده نکردن از محصولات ضدآفتاب باشد.

۱۲ درست. لباس‌های تیره بیشتر از لباس‌های روشن و نازک می‌توانند از پوست ما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کنند. اگر لباسی را در نور گرفتید و طرف دیگر آن را ندیدید، یعنی برای پوشیدن در برابر آفتاب مناسب است.

۱۳ غلط. عینک‌های استاندارد و محافظ در برابر اشعه UV خورشید می‌توانند اثر یکسانی روی سلامت چشم و پوست اطراف چشم‌هایمان داشته باشند و رنگ شیشه آنها تاثیری در قدرت محافظتشان ندارد.

۱۴ تمام موارد. ناپروکسین، قرص‌های پیشگیری از بارداری، برخی داروهای ضدافسردگی و کنترل دیابت، تیازید دیورتیک، تتراسایکلین و بسیاری از آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند حساسیت پوست شما را در برابر نور آفتاب افزایش دهند، بنابراین اگر این داروها را مصرف می‌کنید، هنگام خروج از منزل، استفاده از کرم ضدآفتاب و دستکش و کلاه را فراموش نکنید.

عبدالله اسکندری بازدید : 202 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

- موم اپیلاسیون را بطور آماده از داروخانه خریداری می کنید

- سلیفون مخصوص اپیلاسیون را نیز بطور آماده از داروخانه آماده می کنید

- چوب معاینه را نیز می توانید از داروخانه تهیه کنید ( جهت یهداشتی تر بودن هر چه بیشتر )


اگر دستگاه مخصوص اپیلاسیون را در خانه ندارید می توانید ظرف موم را داخل ظرف آبجوش قرار دهید تا حرارت مناسب را پیداکرده و به حالت نرم و مایع درآید . حرارت نباید بطور مستقیم به موم بخورد ( یعنی از گذاشتن مستقیم موم بر روی آتش خود داری کنید . درجه ی حرارت موم نباید به قدری باشد که موم حالت جوش پیدا کند . توسط چوب معاینه مقداری از موم را گرفته و بصورت لایه های نازک به جهت خواب مو می کشیم بعد نوار سلیفون را بر روی آن قسمت گذاشته چند بار با پشت دست بر روی آن می زنیم تا موم ها کاملا به سلیفون بچسبند . بعد سلیفون را خلاف جهت رویش مو که موم ها را مالیدهایم بصورت مماس با پوست می کشیم . هنگام کشیدن باید دقت کنیم که دستمان بالا نیاید زیرا باعث پاره شدن مویرگها می شود.

بعد از اینکه اپیلاسیون انجام شد ، موضعی که اپیلاسیون انجام شده را حتما با آب سرد و فشار آب خنک نمایید زیرا باعث سفت و منقبض شدن ماهیچه می شود و از شل شدن عضله جلوگیری می کند . همچنین موضع را هرگز با حوله خشک نکنید . بعد از اپیلاسیون از پودر بچه یا کرم های بعد از اپیلاسیون استفاده می کنیم.

برای پوست های بسیار حساس از پماد کالان دولا استفاده کنید.

عبدالله اسکندری بازدید : 217 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

۱) قبل از هر چیز از یک کرم مرطوب کننده روی پوست و لب ها استفاده کنید.سپس از کرم پودر یا کانسیلر برای لک های روی پوست ،حلقه های سیاه زیر چشم و…هر ناهماهنگی که روی پوست می بینید استفاده کنید وسپس آنرا محو کنید تا پوست از لحاظ ظاهر لک ،جوش نداشته باشد .

۲) کرم پودر مقداری روی پوست زیر چشم و دور بینی بگذارید و آنرا پخش کنید تا پوست کاملا ظاهر یکنواختی پیدا کند.

۳) از پودر صورت برای گرفتن براقی و روغنی بودن و بخشیدن ظاهری سلامت و سرزنده به پوست استفاده می کنیم.(ضمنا استفاده از پودر به دوام آرایش کمک میکند)برای این کار از یک فرچه بزرگ استفاده می کنیم .و آنرا کمی در پودر میزنیم و سپس روی تمام صورت پخش می کنیم.

۴) سپس با یه دستمال کوچک پودر اضافی زیر چشمها رو می گیریم تا از به هم ریختن آرایش چشم ها جلو گیری کنیم.

۵) می تونیم از یه سایه به رنگ بادمجونی برای پشت چشم به طوری که از مژه ها به سمت ابرو اونو محوتر کنیم و از یه فرچه بزرگ استفاده کنیم تا فقط یه بار تو سایه بزنیم و پشت چشم ا ستفاده کنیم تا فقط یه سایه خیلی مات داشته باشیم و با کمی پودر کناره های سایه رو محو کنیم.

(بعضی از خانوم ها معمولا از خط چشم هم استفاده می کنند که معمولا مشکی و یا قهوه ای هست.. برای روز زیباتر هست که از یک سوم خط مژه به سمت بیرون و نه خیلی ضخیم کشیده بشه تا آرایش طبیعی تر به نظر بیاد)

خودآرایی

۶) از فر مژه برای حالت دادن به مژه ها استفاده می کنیم و سپس ریمل را هم به مژ های بالایی و هم مژه های پایینی می زنیم.

۷) ابرو ها رابا یه فرچه گرد مث برس ریمل شانه میزنیم…سپس با مداد ابرو یا سایه داخل ابرو ها را پر یا به اون ها مدل میدیم و دوباره با همون فرچه کوچیک ابرو رو شونه میزنیم تا مداد ابرو ظاهر طبیعی پیدا کنه .. آخر سر هم با کمی ژل ابرو دوباره ابرو هارو شونه میزنیم تا مدل ابروهاثابت بمونه.

۸ ) شما می تونین از رژ گونه صورتی یا هلویی با یه فرچه بزرگ روی گونه استفاده کنین و سپس با کمی پودر صورت کناره هاشو محو تر کنین تا طبیعی تر به نظر بیاد.

۹) یه رژلب کمرنگ بدون استفاده از خط لب ..رژلب رو حتما با قلم مو استفاده کنین تا طبیعی و زیباتر به نظر بیاد.آخر سر یه کمی دوباره پودر بزنین تا همه چیز ظاهری طبیعی داشته باشه …و صورتتون هم برق نزنه..

۱۰) یه وقت هایی شاید دوست داشته باشین که رژلبتون مشخص تر باشه ،پس بعد از این که تمامی مراحل بالا رو انجام دادید.دور لبتون رو با خط لب مشخص میکنین .سپس با همون خط لب داخل لب هارو هم پر میکنین و سپس از رژلب همرنگ باخط لب با قلم مو کمی روی لب رو رژ بزنید.

عبدالله اسکندری بازدید : 145 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

رژلب‌های شبرنگی، سایه چشم آبی، کرم‌ پودرهای براق‌ و برنزکننده‌های طلایی. باید بدانید که هر آرایشی که به چشمتان زیبا می ‌آید برای همه جذاب نیست، مخصوصاً برای آقایان. تجربه نشان داده است که بعضی از آرایش ‌های بسیار مورد علاقه خانم‌ها برای آقایان ناامید کننده است.


 

1،کرم‌ پودر و پنکک غلیظ: ضخیم شدن پوست به‌خاطر مالیدن کرم پودر و پن‌کک زیاد روی آن اصلاً مورد علاقه آقایان نیست. هیچ مردی دوست ندارد گونه زنی را ببوسد و بعد ببیند که کل صورت خودش هم کرم ‌پودری شده است. خوب است که با کرم‌پودر صورتتان را صاف کنید اما نباید زیاده‌ روی کنید. یکدست بودن رنگ پوست بعد از مالیدن کرم پودر هم مسئله بسیار مهمی است که آقایان خیلی به آن توجه می‌کنند.

۲٫برجسته کردن سر: هیچ مردی از برجسته کردن سر با استفاده از چیزهای مختلف خوشش نمی‌آید. از هر وسیله آرایش مویی که باعث شود سرتان بیش از حد و به طور غیرطبیعی بزرگ شود دوری کنید.

۳٫رژلب‌های شبرنگ: شاید این روزها رژلب‌های شبرنگ مد شده باشد اما نظر بعضی از مردها به‌کلی با آن متفاوت است. لب‌های نارنجی کاملاً با آنچه که مردها به آن عادت داشته‌اند فرق می‌کند و اصلاً مورد علاقه‌ آنها نیست.

۴٫ابروهای خیلی نازک: نازک بودن بیش از حد ابروها چون اصلاً طبیعی به نظر نمی ‌رسد نظر آقایان را جلب نمی‌ کند.

۵٫سایه چشم توپُر: سایه‌های توپُر با رنگ‌های مخصوصا آبی با اینکه این روزها دوباره مُد شده است اما به نظر آقایان هنوز کهنه و از مُد افتاده است. از نظر اکثر آقایان، سایه چشم دودی اگر درست استفاده شود بسیار جذاب و عالی است اما اگر بد استفاده شود واقعاً وحشت‌انگیز است. قبل از اینکه بخواهید این سایه را امتحان کنید حتماً از یک متخصص کمک بگیرید.

۶٫گونه‌های سرخ: به نظر آقایون رنگ قرمز برای خانم‌های سن بالا است. مردها معمولاً نوعی آرایش را دوست دارند که صورت را کاملاً طبیعی نشان دهد.

۷٫لب‌های دورنگ: وقتی رنگ دورلبتان (خط لب) با رنگ رژ هماهنگ نباشد در نظر آقایون هیچ جلوه‌ ای نخواهد داشت.

۸٫برق و اکلیل: استفاده از پن‌ کک‌های اکلیل‌ دار برای کل صورت نه‌ تنها هیچ جذابیتی به شما نمی‌دهد بلکه می‌تواند از جذابیت بقیه قسمت‌های آرایشتان هم کم کند.

عبدالله اسکندری بازدید : 502 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

امسال دوره تاج های بزرگ و اشرافی به پایان رسید و جای خود را به تاج های زیبا و ظریف داد. در اینجا نمونه ای از سری جدید تاج های مد شده را برای شما ارائه می کنیم…..

عبدالله اسکندری بازدید : 367 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

گاهی بی دلیل و ناگهانی با ریزش ابرو هایمان مواجه می شویم و خوب این مسئله برای دختران و خانمهایی که بخصوص ابرویی طبیعی و مناسب داشته اند نگران کننده خواهد بود و البته فرق نمی کند شاید برای آقایان نیز این اتفاق بیفتد که به همین نسبت جای نگرانی خواهد داشت .

اگر شما نیز جزو این دسته هستید که با یک چنین مشکلی روبرو شده اید بهتر است ازاین ماده ی طبیعی و بسیار موثر استفاده کرده و مرتبا آن را بین موهای ابرو و لابه لای آن بزنید و پس از مدتی نتیجه ی آن را ببینید به این ترتیب عمل کنید که:

چند عدد فندق را از پوست جدا کرده و آنها را روی شعله ی مستقیم گاز قرار دهید تا کاملا سیاه شده و بسوزند سپس سوخته های آن را در ظرفی کوچک و مناسب بریزید و خوب له کنید به طوری که مثل سرمه ی چشم پودری و کاملا به شکل آسیاب شده در آید .

می توانید برای پودر کردن آنها از هاونهای کوچک سنگی استفاده نمایید و بعد از آن سوخته های فندق را در قوطی یا ظرف کوچک مناسب ریخته و هر شب وقت خواب با وسیله ی باریکی مثل میله های کوچک درون سرمه دانها آنها را لابه لای ابروها زده به طوری که خوب به ریشه ها مالیده شود و روز بعد بشویید و این کار را سه الی چهار هفته مرتب ادامه دهید تا نتیجه بگیرید .

روغنی که از سوختن دانه های فندق بدست می آید و داخل آنها وجود دارد باعث رشد ابروها و در آمدن ابروهای ریخته شده می گردد و رنگ سیاه آن نیز ابروها را به طور طبیعی تیره تر خواهد کرد و باعث استحکام تار ابروها خواهد شد .

توجه داشته باشید که ممکن است بعد از شستشو کاملا از روی ابروها پاک نشوند که این بهتر است چرا که علاوه بر شکل دادن و پر رنگ کردن ابروهای کم پشت تاثیر خود را بیشتر خواهد گذاشت و شما می توانید حتی بجای استفاده از مدادهای ابرو که به مرور باعث ریزش ابروها می شوند از این مواد برای پر رنگ کردن و فرم دادن به آنها استفاده نمایید.

عبدالله اسکندری بازدید : 209 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

۱٫ اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید بهتر است از ضد آفتاب های مخصوص پوستتان (چرب،خشک،مختلط)که دارای کرم پودر هم هستند استفاده کنید،چرا که شاید الان شما با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش داشته باشید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد داد وبرای شل شدن وپیری زود رس آماده خواهد شدو لکه ها، خیلی زود تر از وقت خود بر روی پوست شما نمایان خواهند
شد،پس توصیه می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها دوری کنید وتنها کرم آرایشی خود را یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید .

۲ . در صورت علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می توانید در مجالس خاص بر روی ضد آفتابتان کمی از آنها بزنید و حتما بعد از تمام شدن مهمانی با شیر پاک کن آنها را از روی پوست پاک کنید و هیچگاه شب با آرایش نخوابید

۳٫ در مورد چشمها بهتر است در این سنین تنها از ریمل آن هم بدون خورده مژه وبا کشیدن چند بار آرام تنها بر روی مژه های بالا به طور کاملا طبیعی چشمانتان را جذاب تر کنید.

۴٫ در صورت تمایل به خط چشم نیز بهتر است از یک خط بسیار نازک در پشت چشم که آن هم از چشم بیرون نزده باشد به چشمانتان به طور طبیعی فرم دهید.

۵٫سعی کنید بعداز حمام به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها جلوگیری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به نظر نیایدوبعد چند بار ریمل را به آرامی به طور افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در صورت چسبندگی مژه ها هم بهتر است از یک برس ریمل جداگانه که مخصوص شانه کردن مژه هاست و یا از سنجاق ته گرد استفاده کرده وتا کاملا خشک نشده اند آنها را از هم جدا کنید تا شکل طبیعی تری داشته باشد.
۶٫ به این نکته توجه داشته باشید که برای دختران جوان آرایش تنها پلک بالا بسیار جذاب تر و  زیباتر خواهد بود و خط زیر چشم را بهتر است در سنین بالاتر اضافه کنید.

۷٫ در صورت تمایل به زدن سایه که اصلا تو صیه نمی شود چون بعضی از انواع سایه ها چشمها را ریزتر نشان می دهند میتوانید از مدادهای رنگی مطابق رنگ پوست و لباستان مثل سبز یا آبی بسیار مات و ملایم در پشت چشم یک خط به جای خط چشم بزنید که با کمی ریمل چشمها را جذاب تر خواهد کرد و از زدن سایه های رنگارنگ که چهره را بسیار زنانه نشان می دهد خودداری کنید.

۸٫ اگر چشمان بسیار درشتی دارید که ممکن است با خط پشت چشم زیاد جالب نشود بهتر است از یک مداد سیاه که داخل چشم می کشید حالت بهتری به چشمها بدهید،البته نه زیاد پر رنگ و غلیظ و بعد ریمل را افقی بر روی مژه ها به آرامی بکشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 681
  • بازدید سال : 3,849
  • بازدید کلی : 208,595