loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 211 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

۱٫ اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید بهتر است از ضد آفتاب های مخصوص پوستتان (چرب،خشک،مختلط)که دارای کرم پودر هم هستند استفاده کنید،چرا که شاید الان شما با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش داشته باشید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد داد وبرای شل شدن وپیری زود رس آماده خواهد شدو لکه ها، خیلی زود تر از وقت خود بر روی پوست شما نمایان خواهند
شد،پس توصیه می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها دوری کنید وتنها کرم آرایشی خود را یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید .

۲ . در صورت علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می توانید در مجالس خاص بر روی ضد آفتابتان کمی از آنها بزنید و حتما بعد از تمام شدن مهمانی با شیر پاک کن آنها را از روی پوست پاک کنید و هیچگاه شب با آرایش نخوابید

۳٫ در مورد چشمها بهتر است در این سنین تنها از ریمل آن هم بدون خورده مژه وبا کشیدن چند بار آرام تنها بر روی مژه های بالا به طور کاملا طبیعی چشمانتان را جذاب تر کنید.

۴٫ در صورت تمایل به خط چشم نیز بهتر است از یک خط بسیار نازک در پشت چشم که آن هم از چشم بیرون نزده باشد به چشمانتان به طور طبیعی فرم دهید.

۵٫سعی کنید بعداز حمام به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها جلوگیری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به نظر نیایدوبعد چند بار ریمل را به آرامی به طور افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در صورت چسبندگی مژه ها هم بهتر است از یک برس ریمل جداگانه که مخصوص شانه کردن مژه هاست و یا از سنجاق ته گرد استفاده کرده وتا کاملا خشک نشده اند آنها را از هم جدا کنید تا شکل طبیعی تری داشته باشد.
۶٫ به این نکته توجه داشته باشید که برای دختران جوان آرایش تنها پلک بالا بسیار جذاب تر و  زیباتر خواهد بود و خط زیر چشم را بهتر است در سنین بالاتر اضافه کنید.

۷٫ در صورت تمایل به زدن سایه که اصلا تو صیه نمی شود چون بعضی از انواع سایه ها چشمها را ریزتر نشان می دهند میتوانید از مدادهای رنگی مطابق رنگ پوست و لباستان مثل سبز یا آبی بسیار مات و ملایم در پشت چشم یک خط به جای خط چشم بزنید که با کمی ریمل چشمها را جذاب تر خواهد کرد و از زدن سایه های رنگارنگ که چهره را بسیار زنانه نشان می دهد خودداری کنید.

۸٫ اگر چشمان بسیار درشتی دارید که ممکن است با خط پشت چشم زیاد جالب نشود بهتر است از یک مداد سیاه که داخل چشم می کشید حالت بهتری به چشمها بدهید،البته نه زیاد پر رنگ و غلیظ و بعد ریمل را افقی بر روی مژه ها به آرامی بکشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکات آرایشی مخصوص دختران جوان و زیبا - سایت تفریحی و ... www.parsnaz.ir/news_detail_10116.html اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را. تنها - نكات آرايشي مخصوص دختران جوان براي داشتن آرايشي ... kolbeye-tanhae-eshgh.blogfa.com/post-31.aspx نكات آرايشي مخصوص دختران جوان براي داشتن آرايشي طبيعي: 1. اگر در سني هستيد كه هنوز آثار جوشهاي غرور جواني بر روي پوست شما نمايان است و دوست داريد با كرم ... آموزش آرایشگری - 10 نكته برای آرایش صورت دختران جوان makeup.mihanblog.com/post/168 10 نكته برای آرایش صورت دختران جوان. ... نکاتی برای زدن کرم پودر · استفاده از کرم .... ابتدا یک بار ریمل زده با شانه مخصوص آن را مرتب کنید و بگذارید خشک شود. نکات مهم آرایشی مخصوص دختران جوان lebas.iranian-enmarket.net/نکات+مهم+آرایشی+مخصوص+دختران+جوان/ نکات آرایشی مخصوص دختران جوان آرایشی طبیعی: نکات آرایشی مخصوص ... نکات آرایشی مخصوص دختران جوان ... (نکات مهم آرایشی مخصوص دختران جوان) ... آرایشی طبیعی مخصوص دختران - بیتوته www.beytoote.com/attire/face-attire/toilet-innate.html شما دختران جوانی که دوست دارید چهره ای همیشگی و عادی اما زیباتر بدون رنگ ... در این نوع آرایش لوازم آرایش پودری به همراه قلم موهای مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است: .... اگر می خواهید سالم و بی خطر سشوار بکشید این نکات را فراموش نکنید. نکات آرایشی مخصوص دختران جوان - میهن فال www.mihanfal.com/tag/نکات-آرایشی-مخصوص-دختران-جوان این گروه از مواد آرایشی آنقدرها که به نظر می‌رسند زیباکننده ما نیستند؛ مواد شیمیایی، فلزات سنگین، باکتری‌ها و دیگر مواد خطرناک موجود در لوازم آرایشي، کرم‌ها و ... میکاپ و آرایش ملایم صورت مناسب برای دختران نوجوان - اس ام اس www.samatak.com/.../makeup-and-gentle-face-makeup-for-girls.html میکاپ و آرایش ملایم صورت مخصوص دختر خانم های نوجوانی است که دوران ... نکات تخصصی آرایشگری برای گریم لب ها ..... مدل موهای جدید برای جوان تر شدن خانم ها. آرایش ساده و طبیعی برای دختران جوان! - نیک صالحی www.niksalehi.com/hamechiz/archives/227036.php آرایش ساده و طبیعی برای دختران جوان ، آرایش کردن ، نکات آرایشی ، آرایش ملایم ، آرایش سبک ، ارایش ویژه دختران جوان,آرایش ساده و طبیعی برای دختران جوان! نکات آرایشی مخصوص دختران جوان و زیبا - نت تبلیغ nettabligh.ir/نکات-آرایشی-مخصوص-دختران-جوان-و-زیبا/ مقایسه طرز فکر دختر ها و پسرها… ... دختر:یعنی میشه فوق تخصص پزشکی بگیرم و زحمتام به حدر نره پسر:یعنی میشه .... نکات آرایشی مخصوص دختران جوان و زیبا. نکات آرایشی مخصوص دختران جوان | آرایش صورت- پوتیکا www.pootica.com › آرایش و زیبایی › آرایش صورت ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما در این مقاله با ,ارایش دخترانه 2012,آرایش دخترانه,آرایش دخترانه صورت,آرایش ملایم صورت,آرایش ملایم,آرایش ملایم عروس,آرايش دخترانه,ارایش ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 7,480
  • بازدید کلی : 212,226