loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 163 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا که در المپیک گذشته با تیم ملی کشتی فرنگی صاحب 3 مدال طلا شده بود، بعد از المپیک 2012 لندن از تیم ملی کشتی فرنگی جدا شد و علیرغم درخواست فدراسیون حاضر به ادامه همکاری نشد و در غیاب او نفراتی مثل حسن بابک، احد پازاچ، سیم‎خواه و ... هدایت کشتی فرنگی را عهده دار بودند. در مسابقات امسال قهرمانی جهان تیم ملی کشتی فرنگی صاحب تنها یک نقره و 2 برنز شد و از روزهای خوب خود فاصله گرفت.

افت کشتی فرنگی به اضافه اتفاقات ناخوشایند در سال های اخیر مثل دوپینگ قهرمانان جهان و حوادثی که برای سوریان رخ داد، بازگشت بنا را لازم نشان داده و با توجه به این مساله رسول خادم که خود روی کشتی آزاد اشراف کاملی دارد، قصد دارد بنا را برای موفقیت بیشتر در المپیک و استفاده از تمام ظرفیت های کشتی فرنگی و استعدادهایش به کادرفنی فرابخواند.

در المپیک 2012 لندن تحت هدایت بنا تیم ملی کشتی فرنگی توسط سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی 3 مدال خوشرنگ طلا شد. بنا در حال حاضر در فدراسیون کشتی بسر می برد و برنامه های خود را تسلیم رسول خادم کرده است اما اینطور که به نظر می آید مذاکرات بین این 2 چهره بزرگ کشتی ایران انجام شده و کار بازگشت بنا را باید تمام شده دانست. با حضور او، تیم کشتی فرنگی که چهره های بااستعدادی را در بطن خود دارد، باز هم می تواند به درخشش در المپیک امیدوار باشد. بنا، در دو سال گذشته از تیم ملی کشتی فرنگی دور بوده و با انرژی کافی به سمت خود بازمی گردد.

عبدالله اسکندری بازدید : 154 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی پوش تیم ملی که در این دیدار از جناج چپ تیم فرانکفورت به میدان رفته بود با فرارهایش از جناح چپ عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. اوج کار این بازیکن ایرانی در دیدار با فرایبورگ صدرنشین پرتاب اوت های بلند او بود که تعجب و البته تشویق هواداران این تیم را در پی داشت. فرانکفورتی ها روی پرتاب اوت این بازیکن ایرانی بارها صاحب فرصت شد.
داوری این دیدار را نیز برعهده خانم بی بیانا اشتنهاوس است و در این دیدار دو کارت زرد هم به بازیکنان فرانکفورت نشان داده است.

عبدالله اسکندری بازدید : 173 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ملی پوش پرسپولیس با انتشار متنی در اینستاگرامش به سوالاتی که پیرامونش وجود دارد پاسخ داده است. او به طور قطع تکذیب کرده که از بابت پنالتی نزدن در بازی تراکتورسازی ناراحت است.

طارمی همچنین می گوید موضوع انتقالش به تیم های خارجی حقیقت ندارد ...

حرف های مهاجم گلزن پرسپولیس را بخوانید:

اول اینکه؛ خبر پیشنهاد اودنیزه و السد قطر به من جوک بود. نمی‌دانم این خبرها از کجا سرچشمه می‌گیرد که خودم بیخبرم.

دوم اینکه؛ با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قائلم متاسفانه مصاحبه‌هایی از خودم در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها می‌خوانم که برای خودم تازگی دارد. مثلا از قول من تیتر می‌زنند؛ من رونالدو و نورالهی جرارد است. بعد که مصاحبه را می‌خوانی چنین چیزی در آن نیست. جالب اینکه حرف نزده من را تحلیل می‌کنند و درباره آن از دیگران نظرخواهی می‌شود. فلان خبرنگار در راهروی ورزشگاه با من سلام و علیک می‌کند. همان شب مصاحبه 3 هزار کلمه‌ای از من منتشر می‌شود و وقتی پیگیری می‌کنم، می‌گوید؛ سردبیر به من گفته اگر مصاحبه طارمی را نداشته باشی، اخراجت می‌کنم.

سوم اینکه؛ از قول من نوشته‌اند بابت اینکه پنالتی‌زن بازی با تراکتورسازی نبودم، ناراحتم! همه آنهایی که من را می‌شناسند، می‌دانند چنین ادبیاتی ندارم. سرمربی تیم تشخیص می‌دهد چه کسی پنالتی زن اول باشد و هیچگاه به خودم اجازه نمی‌دهم پایم را از حریمم فراتر بگذارم. از گل به خودی حریفان که منجر به برد تیم شود هم خوشحال می‌شوم، چه برسد به گلزنی همبازیانم.

و نکته آخر؛ باز هم با احترام به اهالی رسانه تا پایان دربی خودم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام و درج هرگونه مصاحبه از قول من پیشاپیش تکذیب می‌شود. امیدوارم همواره پرسپولیس در اوج باشد.

عبدالله اسکندری بازدید : 177 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شرایطی به زمین جنووای بحران زده رفته بود که پس از شروع ضعیفش در رقابت های سری آ، با دو برد متوالی برابر پالرمو و اودینزه و روحیه ای خوب، آماده برای کسب سومین بردش به نظر می رسید. در سوی دیگر، جنووای میزبان از 5بازی قبلی خود، با تنها سه امتیاز در رده هفدهم قرار داشت.نیمکت نشینی باکا در این بازی در نوع خود جالب توجه بود.

جنووا با حمایت هوادارانش بازی را بهتر آغاز کرد اما تا دقیقه 10، هیچ خطر جدی ای روی دروازه ها رخ نداد تا اینکه در این لحظه، جنووا بیرون محوطه جریمه و در منطقه چپ زمین، صاحب یک ضرب آزاد شد. زمائیلی پشت این توپ قرار گرفت و آن را به زیبایی درون دروازه میلان جای داد. دیگو لوپز روی این گل می توانست واکنش بهتری نشان داده و مانع باز شدن دروازه اش شود.

میلان پس از دریافت گل، همچنان تیمی سردرگم نشان می داد و 15 دقیقه طول کشید تا اولین خطر خود را روی دروازه میزبان خلق کند. روی یک ضربه کرنر، بالوتلی با یک ضربه سر خطرناک می توانست دروازه جنووا را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت. روی این توپ، رومانیولی نیز خود را به دهانه دروازه رسانده بود اما نتوانست در آخرین لحظه روی آن اثر بگذارد.

اتفاق مهم دیگر نیمه اول این بازی، اخراج رومانیولی بود که در دقیقه 42 رخ داد. او که دقیقه 18 اولین کارت زرد خود را گرفته بود، در جدال بر سر تصاحب توپ با پاوولتی، با آرنج به صورت او کوبید و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان میهایلوویچ سخت تر شود.

میلانی ها چند دقیقه قبل معتقد بودند که پاوولتی با حرکتی غیر ورزشی، زاپاتا را سرنگون کرده و باید اخراج می شد اما داور چنین اعتقادی نداشت و همین بازیکن، کمی بعد باعث اخراج رومانیولی از زمین شد. در هر صورت نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود جنووا خاتمه یافت.

نیمه دوم را میلان ده نفره بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 می توانست به گل تساوی دست یابد. پاس رابونای زیبای بالوتلی به لوئیز آدریانو رسید اما ضربه کات دار او، در دستان دروازه بان جنووا قرار گرفت.
میلان برای ثبت دومین خطر خود، 20 دقیقه دیگر انتظار کشید و این بار هم بالوتلی در متن حرکت بود اما ضربه ضعیف او به راحتی توسط دروازه بان جنووا مهار شد. جنووا در دقیقه 73 می توانست نتیجه را 2-0 کند اما سانتر لاکسالت را پاوولتی نتوانست درون دروازه جای دهد.

میلان در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما جز یک موقعیت در دقیقه 95 که ضربه سر رودریگو الی در میان ناباوری به بیرون زده شد، هرگز نتوانست خطری جدی روی دروازه میزبان خلق کند تا در نهایت سومین شکست فصل خود را متحمل شود.
میلان با این شکست با همان 9 امتیاز در میانه های جدول باقی ماند. جنووا نیز 6 امتیازی شد و کمی از قعر جدول فاصله گرفت.

عبدالله اسکندری بازدید : 133 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی بعد از اینکه سرمربی صبا شد 6 سهمیه لیگ برتری و سه بازیکن بالای 23 سال جذب کرد تا علاوه بر نفرات سال گذشته تعداد بازیکنان بزرگسال آنها به 17 برسد. دایی یک جای خالی هم نگه داشت تا در نیم فصل بازیکن اضافه کند اما حالا با جدایی قطعی رضا حقیقی، او به دنبال بازیکن خارجی با کیفیت است. او در نظر دارد در پست هافبک و مهاجم بازیکن بگیرد و حتی در تمرینات چند بازیکن که خارجی هم در بین آنها بوده تست کرده است. ضمن اینکه دایی محمد عباس‌زاده را نیز مد نظر دارد تا بتواند او را به تیمش اضافه کند. علاوه بر این موارد، سربازی فرید بهزادی کریمی در مهرماه به اتمام می‌رسد و این بازیکن باید نیم فصل به صبا برگردد.

عبدالله اسکندری بازدید : 187 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، پانیونیوس که در هفته گذشته در یک بازی انتقاد آمیز از استراس شکست خورد امروز در زمین خانگی برابر تیم پانتراکیکوس قرار خواهد گرفت.

کریم انصاریفرد که در دیدار گذشته تیمش کمتر از 10 دقیقه فرصت حضور در زمین را به دست آورد در این بازی در لیست تیمش قرار گرفته و باید دید سرمربی پانیونیوس به او فرصت حضور در زمین را خواهد داد یا خیر.

این دیدار امشب و از ساعت 18:45 دقیقه به وقت تهران در زمین پانیونیوس برگزار خواهد شد. کارانتونیس به عنوان داور قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

پانیونیوس در پایان هفته چهارم لیگ برتر یونان در رتبه دهم جدول قرار دارد و حریف امشب آنها رتبه پانزدهم جدول حضور دارد.

عبدالله اسکندری بازدید : 146 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی دیدار دوستانه ایران و ژاپن امروز از ساعت 14 در روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد دیدار دوستانه ایران و ژاپن روز 21 مهرماه 94 ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران در هتل آزادی و تیم ملی فوتبال ژاپن در هتل استقلال مستقر خواهند شد.

مسائل مربوط به برگزاری بازی، ایاب و ذهاب، امور فرهنگی، اخذ ویزا و ... از مهمترین مواردی بود که در طول این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدالله اسکندری بازدید : 222 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)
به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی که در این فصل با جدایی از جمع سپاهان به تیم دسته دومی فرانکفورت پیوسته در سومین تجربه حضورش در ترکیب، برابر فرایبورگ قرار گرفته است.

 

عبدالله اسکندری بازدید : 162 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران حدود 14 سال است که موفق نشده عمان را در دیدارهای رودررو شکست دهد تا به این ترتیب این کشور کوچک، گربه سیاه تیم ملی فوتبال باشد.

کارلوس کی‌روش همراه با تیم ملی در آخرین مصاف با عمان در دیداری تدارکاتی قبل از جام جهانی 2014 برزیل طعم تلخ شکست را از این تیم چشیده و به نظر می‌رسد تمهیداتی که این روزها کی‌روش و دستیارانش برای زیر نظر گرفتن عمان درنظر گرفته‌اند، خیلی بی‌ارتباط با این امر نباشد.

ایران و عمان روز 16 مهرماه و در مقسط در جدال پنجم انتخابی مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.

عبدالله اسکندری بازدید : 180 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

تراکتورسازی با تونی اولیویرای پرتغالی به پرسپولیس باخت تا پس از رفتن تونی به مرخصی در تعطیلات لیگ، شایعه حضور سرمربی جدید روی نیمکتش بلندتر از قبل به گوش برسد.

تیم پرمهره تونی در شرایطی طی هفت هفته فقط یک‌بار رنگ پیروزی را دیده که فصل پیش در ایستگاه هفت لیگ چهاردهم با رسول خطیبی دوم بود.

اینکه آیا اولیویرا در شرایط کنونی از سمت سرمربیگری تراکتورسازان برکنار خواهد شد یا خیر، پرسشی است که متولیان این باشگاه پرطرفدار پاسخگوی آن خواهند بود. اما گفته می‌شود یکی از آلترناتیوهای مرد پرتغالی افشین قطبی است. مردی که با قرمزها قهرمان هفتمین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران شد. از امیر قلعه نویی هم به عنوان گزینه دیگر نام برده می شود.

در ادامه به بررسی کارنامه افشین قطبی در چند سال اخیر پرداخته ایم:

 

* شکست برابر کره و بسته شدن پرونده ملی

قطبی با پرسپولیس 18پیروزی و 11تساوی به‌دست آورد تا در پایان هفته سی‌وچهارم لیگ هفتم، 59امتیاز بگیرد و قهرمان شود.

قطبی دوشنبه 11خردادماه سال1388 روی نیمکت تیم‌ملی ایران نشست تا بلکه در رده ملی هم شانس حضور در جام‌جهانی را به عنوان سرمربی پیدا کند.

دستیار پیشین گاس هیدینگ البته با شکست در یک‌چهارم‌نهایی جام‌ملت‌های آسیا(2011) برابر کره برای همیشه از نیمکت تیم‌ملی ایران دور شد.

قطبی طی 31دیدار با تیم‌ملی ما به 16پیروزی و هفت تساوی دست پیدا کرد و هشت مرتبه باخت تا پس از ثبت این کارنامه، راهی جی‌لیگ ژاپن و شیمیزواسپالس شود.

 

46برد، 46باخت

مردی که گفته می‌شود شاید سرمربی بعدی تراکتورسازان باشد، در سال‌های2011 تا 2014 این شانس را پیدا کرد که در 119دیدار روی نیمکت شیمیزواسپالس بنشیند.

افشین قطبی طی این دیدارها 46مرتبه طعم برد را چشید و دقیقا در همین تعداد بازی برابر رقبایش شکست خورد.

سرمربی پیشین پرسپولیس هرچه بیشتر روی نیمکت اسپالس نشست و تجربه‌اش افزایش پیدا کرد، تعداد باخت‌هایش هم بیشتر شد.

شیمیزو با قطبی در لیگ2011 ژاپن، 11مرتبه شکست را تجربه کرد و در نهایت دهم شد. فصل بعد تعداد باخت‌های قطبی و تیمش به عدد14 افزایش پیدا کرد و البته تیمش نهم شد.

سال2013 هم اسپالس 14بازی از 34دیدار فصل را باخت تا هم با قطبی رکورد باختش را جابه‌جا کند و هم به رتبه‌ای بهتر از نهم جدول دست پیدا نکند.

این مربی با اسپالس در فصل2014 جی‌لیگ هم طی 17هفته، هشت مرتبه برابر رقبا زانو زد تا بالاخره عذرش خواسته شود.

 

* تجربه در تیم گمنام کوراسائو

به گزارش مشرق، کارنامه نه‌چندان قابل‌ قبول امپراتور سابق قرمزها(لقبی که هواداران پرسپولیس به او داده بودند) بعد از جی‌لیگ کامل‌تر شد. قطبی پس از کنار گذاشته شدن از شیمیزو چند ماهی را بیکار بود تا اینکه قرار شد در کنار پاتریک کلایورت هلندی روی نیمکت یک تیم ملی عجیب و غریب بنشیند.

قطبی در دو دیدار مرحله پلی‌آف کونکاکاف در کنار پاتریک کلایورت تلاش کرد تا تیم‌ملی کوراسائو (یک جزیره در دریای کارائیب جنوبی) از سد السالوادور بگذرد. با این حال راه برای رسیدن به جام‌جهانی2018 روسیه بسته بود.

السالوادور نه‌چندان مطرح در قاره آمریکا در دو بازی رفت و برگشت با گل‌های لارین(12) و باریوس(9) تیم کلایورت و قطبی را شکست داد تا بخش دیگری از کارنامه افشین امپراتور کدر شود.

حال باید دید آیا متولیان تراکتورسازی عامل بازگشت مجدد این مربی به ایران خواهند شد یا اینکه کارنامه نه‌چندان درخشان قطبی در سال‌های اخیر سبب می‌شود تصمیم دیگری از سوی تبریزی‌ها اتخاذ شود.

 

عملکرد افشین قطبی شیمیزواسپالس(جی‌لیگ)

سال

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

میانگین کسب امتیاز در هر بازی

امتیاز

رتبه در جدول

2011

34

11

12

11

42

51

9-

1.32

45

10

2012

34

14

7

13

39

40

1-

1.44

49

9

2013

34

15

5

14

48

57

9-

1.47

50

9

2014

17

6

3

8

21

24

3-

1.23

21

-

 

عبدالله اسکندری بازدید : 183 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: تیم آلکمار هلند در غیاب علی‌رضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان بازی خانگی هفته هفتم لیگ دسته اول هلند مقابل هرکولس بالانشین را 3 بریک به سود خود خاتمه داد.

در این بازی هندریکسن در دقیقه 15، گوولیو در دقیقه 17 و تانکوویچ در دقیقه 82 گل‌های آلکمار را به ثمر رساندند و نارواتیل در دقیقه 77 یکی از گل‌های میهمان را جبران کرد.

آلکمار با این پیروزی 8 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول هلند صعود کرد.

در دیگر بازی‌ها آژاکس 2 بر صفر خرونینخن را شکست داد و آیندهوون  2 بریک از سد نایمخن گذشت. همچنین هیرنفین و فیسته به تساوی بدون گل رسیدند و اوترخت و کامبور به مساوی پرگل 3 بر 3 رضایت دادند.

عبدالله اسکندری بازدید : 192 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: در آغاز دور دوم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آسیا در چین از ساعت 5 صبح امروز به وقت ایران تیم ملی بسکتبال کشورمان در سالن شهر چانگشا به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 111 بر 56 شکست بدهد.

شاگردان دیرک باوئرمن در کوارتر اول 26 بر 16 به پیروزی رسیدند و با کسب برتری قاطع 22 بر 4 در کوارتر دوم، با نتیجه 46 بر 20 به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم تیم هنگ‌کنگ بازی بهتری را انجام داد و تنها با 4 امتیاز اختلاف و با نتیجه 28 بر 24 برابر ایران در کوارتر سوم شکست خورد.

در کوارتر چهارم ملی‌پوشان ایران یک‌بار دیگر برتری خود را به رخ حریف کشیدند و برتری 37 بر 12 را رقم زدند تا این مسابقه در نهایت با پیروزی 111 بر 56 تیم ایران به پایان برسد.

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله نخست موفق به شکست تیم‌های ژاپن، هند و مالزی شده بود و امروز نیز توانست چهارمین برد پیاپی خود را به دست بیاورد.

تیم کشورمان که در دور دوم با تیم‌های ژاپن، هند، فلسطین، هنگ‌کنگ و فیلیپین همگروه است، در دیدار بعدی خود صبح فردا (دوشنبه) باید به مصاف تیم فیلیپین برود.

عبدالله اسکندری بازدید : 133 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: روزبه چشمی در خصوص حضور تیم امید در مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: این برای اولین بار است که تیم‌های زیر 23 سال در این مسابقات شرکت می‌کنند. مسابقات غرب آسیا می‌تواند محک جدی برای ما و شناختی از تیم خودمان باشد و اینکه ببینیم قبل از آغاز مسابقات انتخابی المپیک آمادگی‌مان در چه حد است. اگر نتیجه هم بگیریم باعث می‌شود تیم از نظر روحی و روانی بالا برود.

وی ادامه داد: رفتن به المپیک سخت است، اما باید بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات پیش رو و مسابقات انتخابی المپیک بگیریم. بازیکنان تیم هم در اوج آمادگی هستند و چهار پنج بازیکن تیم مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم نیستند که اگر اضافه شوند، تیم‌مان بهتر خواهد شد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه غیبت بازیکنانی مانند آزمون و جهانبخش در مسابقات غرب آسیا که می‌توانست میدان خوبی برای هماهنگ شدن باشد چقدر به ضرر تیم است، گفت: بالاخره این دو سه بازیکن از بازیکنان خوب و اسم و رسم‌دار هستند، اما باید به نبود آنها عادت کنیم. اگر بخواهیم به المپیک برویم باید همه جوره کار کنیم و بهانه‌ای نداشته باشیم. بازیکنان فعلی تیم امید هم خوب هستند و شاید لژیونر نباشند، اما جزو خوب‌های تیم‌های‌شان محسوب می‌شوند.

چشمی درباره پیشنهاد اروپایی‌اش و اینکه این پیشنهاد از کدام تیم بود و به کجا رسید، خاطرنشان کرد: پیشنهادی بود که اگر بخواهد عملی شود باید با باشگاه مذاکراتی صورت بگیرد و البته در نقل‌وانتقالات زمستانی اتفاق بیفتد. هدف من برای این فصل قهرمانی با استقلال است و فقط به این موضوع فکر می‌کنم و عجله‌ای هم برای اروپا رفتن ندارم. باید در استقلال نتایج گذشته را جبران کنیم و این فصل به قهرمانی برسیم. پیشنهاد هم از بوندس‌لیگای دو بود، اما فعلاً به آن فکر نمی‌کنم.

وی درباره مسابقات انتخابی المپیک نیز عنوان کرد: برخی می‌گویند تیم امید در گروه آسانی قرار گرفته، اما قطر میزبان است و از تمام امتیازات میزبانی استفاده می‌کند، چین از قدرت‌های شرق آسیاست و سوریه هم در تیم‌های پایه قدرت دارد. اگر ما بخواهیم بعد از 40 سال به المپیک برویم باید همه حریفان را پشت سر بگذاریم و حتی به ژاپن و کره هم باج ندهیم. ما پتانسیل این کار را داریم و امیدوارم با کمک خدا و دعای مردم به المپیک صعود کنیم.

چشمی با یادآوری اینکه هر دوره صحبت از این بوده که تیم خوبی داریم و می‌توانیم المپیکی شویم، افزود: از تیم ما بهتر هم بوده است، اما بنا به مشکلاتی نتوانستند به المپیک صعود کنند. ما هم باید بیشتر از هر چیزی به مسائل روحی روانی فکر کنیم، چون این مسئله از نظر فنی هم بیشتر به ما کمک می‌کند. مطمئناً اگر بعد از 40 سال به المپیک برویم برای کل ورزش کشور خوب است و امیدوارم با تلاشی که مسئولان می‌کنند، بتوانیم به این هدف برسیم.

عبدالله اسکندری بازدید : 203 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: هفته ششم لالیگا با باخت شاگردان سیمئونه مقابل ویارئال و پیروزی سخت سویا مقابل والکانو همراه شد.

هفته ششم لالیگا با برگزاری 2 دیدار دیگر پیگیری شد.

در دیدار اول تیم مدعی اتلتیکو مادرید مقابل زیردریایی زرد تن به شکست نابه هنگام داد و سویا به سختی از سد رایووالکانو سخت‌کوش گذشت.

نتایج دو پیکار دیگر امشب به شرح زیر است:

ویارئال یک - اتلتیکو مادرید صفر

سویا 3 - رایووالکانو 2

در جدول لالیگا اتلتیکو مادرید با با 12 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.
عبدالله اسکندری بازدید : 167 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

لالیگا 2015-2016

نتیجه نهایی: رئال مادرید 0 - مالاگا 0
هدیه بارسا پس فرستاده شد

 

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل مالاگا با تساوی بدون گل متوقف شد.

 

شاگردان رافا بنیتس که چند روز قبل به لطف شکست بارسا مقابل سلتا، به صدر ‏جدول لالیگا صعود کرده بودند، امشب برابر مالاگا متوقف شدند تا بار دیگر صدر جدول را به آبی و ‏اناری ها واگذار کنند.‏


رئالی ها از همان دقایق ابتدایی نمایشی هجومی را ارائه دادند و بارها دروازه حریف را تهدید کرد اما بی ‏دقتی در زدن ضربات نهایی و دفاع منسجم مالاگا، مانع از رسیدن کهکشانی ها به گل شد.‏


 

البته در نیمه اول تیم مالاگا چند حمله خطرناک روی دروازه رئال ترتیب داد اما در نیمه دوم، این تیم ‏نمایشی کاملا تدافعی داشت و حتی دو بار از روی خط دروازه توپ را برگشت دادند تا رئال در این دیدار ‏به گل نرسد.‏ اخراج نوردین آمرابات در دقیقه 77، مالاگا را 10 نفره کرد تا این تیم بیش از پیش در لاک دفاع فرو ‏برود.


 


‏ فشار حملات رئال در دقایق پایانی شدت گرفت و حتی لوکا مودریچ دردقیقه 89 دروازه کارلوس کامنی را ‏باز کرد اما کمک داور به اشتباه این گل را نپذیرفت. ‏ در ثانیه های پایانی بازی، رونالدو می توانست با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم، گل پیروزی رئال ‏را به ثمر برساند اما ضربه او به از بالای دروازه به بیرون رفت تا مالاگا از این دیدار دشوار به یک ‏امتیاز برسد. رئال با این تساوی 14 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول جای گرفت.‏

 

صحنه جنجالی بازی - گل مردود ایسکو !!!


دقیقه 75 بازی رئال مادرید مقابل مالاگا بود که ایسکو در حالتی تقریبا نامتعادل، اقدام به شوتزنی کرد،توپ او از کامنی، دروازه بان مالاگا نیز گذشت اما ولینگتون آن را از روی خط برگشت داد. رئالی ها به شدت روی گل شدن این توپ معترض بودند.

 

عبدالله اسکندری بازدید : 182 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا، کارلوس کی روش این موفقیت بزرگ را تبریک گفت


تیم ملی فوتسال بانوان ایران امروز موفق شد با پیروزی برابر تیم ملی ژاپن به مقام قهرمانی آسیا دست یابد. پس از این قهرمانی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی کسب این عنوان را تبریک گفت.


در پیام کی روش آمده است: "قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران در آسیا که امروز برای نخستین بار به دست آمد، نشان از توانایی بالای بانوان ایرانی است. این عملکرد خیره کننده نشان داد که با توجه بیشتر به استعدادهای فوتسال زنان در ایران می توان موفقیتهای بیشتر را انتظار کشید. من هم همچون سایر هواداران پرشور فوتبال ایران از شنیدن خبر این موفقیت و قهرمانی به خود بالیدم و امیدوارم راهی که به تازگی در فوتسال ایران آغاز شده تداوم یابد تا شاهد موفقیتهایی در سطح جهان باشیم."

عبدالله اسکندری بازدید : 141 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

لیگ برتر؛ هفته هفتم

نتیجه نهایی:گسترش فولاد 2 - استقلال اهواز 0
شکست سنگین تیم ورشکسته در اهواز


استقلال‌اهواز در غیاب 6 بازیکن در دقایق پایانی مغلوب دو گل محمد ابراهیمی و مهدی کیانی 2 بازیکن باتجربه گسترش فولاد شد.


استقلال اهوازی ها با یک هفته غیبت به دلیل لغو شدن بازی شان در مقابل نفت از هفته ششم، امروز در حالی به مصاف گسترشی ها می روند که دیدار قبلی خود را در اصفهان با یک تساوی به پایان برد، در طرف مقابل گسترشی ها نیز که در زمین خود بازی ششم را در مقابل آبی های تهران شکست خوردند امروز در مقابل آبی های اهواز صف آرایی می کنند. گسترش با این پیروزی 11 امتیازی شد و تا رده ششم جدول بالا آمد، استقلال اهواز نیز با همان 5 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند تا شرایطش برای ادامه لیگ دشوارتر باشد.

هفته هفتم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت 17:30
داور: محمد ملکی کمک ها: مجید ویشگاهی، فرید امیدوار

استقلال اهواز:

پرویز کریمی، محسن حمیدی، محمداسماعیل نظری، مرتضی منصوری(میلاد پاک پرور 85)، مبین میردورقی، میلاد جعفری، علی بیگدلی، آرمین میردورقی(هله چی56)، مهدی اسلامی، رضا بهمیی(حمزه خضیراوی 77) و حسین بهرامی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

گسترش فولاد:
گئورگی گئورگی اف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان(ترشیز 92)، مصطفی اکرامی، سعید دقیقی(سید محسن حسینی 57) و امیرحسین کریمی(علیرضا لطیفی 64)
سرمربی: فراز کمالوند

اخطار:
استقلال اهواز - محمد اسماعیل نظر(92)

شرح گل:
0 – 1 (گسترش فولاد، محمد ابراهیمی، دقیقه 83) محمد ابراهیمی که در بازی امروز تلاش ویژه ای از خود ارائه داد و بارها با حرکات تکنیکی خود مدافعان استقلال اهواز را به هم ریخت در این دقیقه از اشتباه محرز مدافع اهوازی ها یعنی اسلامی استفاده کرد و پا به توپ به محوطه حریف رفت و از زاویه بسته شوت محکمی را روانه دروازه آنها کرد و با اشتباه پرویز کریمی این توپ به گل گسترشی ها تبدیل شد.
0 – 2 (گسترش فولاد، مهدی کیانی، دقیقه 4+90) مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم و زیبا توپ را گوشه دروازه کریمی فرستاد و استقلالی ها برای دومین بار دروازه خود را باز شده دیدند.

شرح نیمه اول:
بازی در ده دقیقه ابتدایی نکته خاصی نداشت و دو تیم بازی را به سردی آغاز کردند اما در ادامه با برتری گسترشی ها این بازی ادامه یافت و آنها موفق شدند در چند موقعیت دروازه تیم استقلال اهواز را با خطر مواجه کنند، هرچند این برتری تبریزی تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما ضدحملات خطرناک اهوازی ها نیز روی دروازه این تیم ایجاد خطر می کرد، البته آبی پوشان در یک صحنه نیز یک ضربه پنالتی به دست آورد اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در مجموع نیمه اول این بازی از جذابیت هایی بهره مند بود و دو تیم و مخصوصا گسترشی ها موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند اما هیچکدام نتوانستند در نهایت دروازه یکدیگر را باز کنند.

بهترین بازیکن:
محمد ابراهیمی که در طول بازی امروز بارها با حرکات تکنیکی خود خط دفاع استقلال اهواز را آزار داد و در نهایت نیز توانست طلسم بدون گل بودن این بازی را بشکند و گل اول گسترشی ها را به ثمر برساند را می توان به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب کرد، البته گئورگی گئورگیف با مهار یک پنالتی و یک موقعیت تک به تک نیز یکی از ستاره های این بازی بود.

اتفاق ویژه:
بدشانسی دروازه بان استقلالی ها به نوعی اتفاق ویژه این بازی بود و از پرویز کریمی نیز می توان به عنوان بدشانس ترین بازیکن این بازی نام برد، وی که تمام تلاش خود را برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش به کار بست در نهایت نتوانست در این کار موفق باشد، وی بارها در مقابل حملات حریف مقاومت کرد اما در نهایت دو بار تسلیم آنها شد.جالب اینجاست این بازیکن که بارها مانع گلزنی حریف شد در گل اول آنها یکی از بازیکنان مقصر بود.

دقایق حساس:
دقیقه 13 – سانتر اکرامی از جناح چپ در ادامه با ضربه سر شیرجه ای مهاجم این تیم موقعیت خطرناکی را روی دروازه اهوازی ها به وجود آورد اما پرویز کریمی با هوشیاری این توپ را مهار کرد.
دقیقه 18 – محمد ابراهیمی با حرکتی تکنیکی و دریبل چند بازیکن استقلال اهواز، خط دفاعی حریف را به هم ریخت اما پاس رو به بیرون و خطرناک وی توسط کریمی مهار شد.
دقیقه 23 – محمداسماعیل نظری پشت ضربه پنالتی که نصیب استقلالی ها شد ایستاد اما ضربه وی را گئورگیف با واکنشی به موقع مهار کرد.
دقیقه 27 – شوت مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه استقلالی ها با واکنش دروازه بان این تیم مهار شد.
دقیقه 28 – شوت دیگری از سوی بازیکنان گسترش و داریوش شجاعیان بازهم توسط پرویز کریمی دفع شد.
دقیقه 30 – منصوری با فراری به موقع از میان مدافعان گسترش گریخت و در حالی که با گئورگیف تک به تک شده بود ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما عکس العمل فوق العاده گئورگیف مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
دقیقه 42 – سعید دقیقی در محوطه جریمه و نزدیکی های خط اوت صاحب توپ شد و پاس تند و تیزی را روی دروازه استقلالی ها فرستاد اما این دروازه اهوازی ها بود که توانست این توپ را مهار کند.
دقیقه 2+45 – حرکت تکنیکی فوق العاده ابراهیمی درون محوطه جریمه استقلالی ها با دریبل چند بازیکن ادامه یافت و وی در نهایت ضربه محکمی را روانه دروازه حریف کرد اما واکنش خوب و سریع کریمی مانع از گل شدن این توپ شد.
دقیقه 3+45 – شوت محکم سعید دقیقی از درون محوطه جریمه استقلالی ها موقعیت دیگری را برای گسترشی ها به وجود آورد اما بازهم این پرویز کریمی بود که توانست دروازه تیمش را نجات دهد.
دقیقه 63 – سانتر بلند گسترشی ها روی دروازه استقلال اهواز با ضربه سر مهاجم این تیم موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این توپ به بیرون رفت.
دقیقه 64 – مبین میردورقی، شوتی بلند را از فاصله ای دور و از میانه های زمین روانه دروازه گسترش کرد اما این شوت با اختلاف کمی از بالای دروازه گئورگیف به بیرون رفت.
دقیقه 67 – موقعیت دیگری روی دروازه استقلالی ها به وجود آمد اما پرواز بلند کریمی مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
دقیقه 77 – ضربه محکم و راه دور شجاعیان بازهم دروازه استقلالی ها را با خطر روبرو کرد اما این توپ هم توسط کریمی دفع شد.

حاشیه:
*استقلال اهوازی ها با لباسی متفاوت در بازی امروز به میدان آمدند، آنها با پیراهنی که طرحی مانند لباس تیم ملی پرو داشت به این بازی آمدند.
*پس از اعلام پنالتی در این بازی توسط محمد ملکی، داور این بازی، فراز کمالوند اعتراض زیادی به کادر داوری این بازی داشت و معتقد بود که این پنالتی به ناحق برعلیه تیم وی گرفته شده است، البته تصاویر آهسته نشان می داد که در این رابطه حق با فراز کمالوند است.
*این بازی اولین دیداری بود که برادران میردورقی از ابتدا در ترکیب تیم بودند و کنار یکدیگر به بازی پرداختند.
*استقلالی های اهواز در این بازی به دلیل محرومیت و مصدومیت و . . . هشت بازیکن خود را در اختیار نداشتند که در نوع خود مورد عجیبی بود.
عبدالله اسکندری بازدید : 185 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

لیگ برتر انگلستان 2015-2016

نتیجه نهایی: منچستریونایتد 3 - ساندرلند 0
صعود شیاطین سرخ به صدر جدول


منچستریونایتد با پیروزی 3-0 مقابل ساندرلند، به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.


شاگردان لوئیس فان خال در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و با کسب یک ‏پیروزی پرگل، به صدر جدول صعود کردند.‏


دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند ودر همان دقایق ابتدایی چند موقعیت نصفه و نیمه برای گلزنی داشتند ‏اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. ‏ در 15 دقیقه پایانی نیمه اول، شیاطین سرخ بر بازی مسلط شدند و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از ‏دست دادند، سرانجام در ثانیه های پایانی این نیمه توسط ممفیس دیپای به گل رسیدند.


پاس خوب دالی بلیند ‏برای خوان ماتا و ستاره اسپانیایی که دیپای را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت شماره 7 یونایتدها ‏که در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول، تیمش را پیش انداخت. نیمه اول با همین نتیجه به ‏پایان رسید.‏


یونایتدها نیمه دوم طوفانی آغاز کردند و در همان اولین دقیقه از این نیمه به گل رسیدند. روی پاس خوب ‏مارسیال بود که وین رونی با ضربه ای دقیق، دروازه حریف را باز کرد.‏ بعد از این گل تیم میهمان تا اندازه ای بازی را در دست گرفت و موقعیت های خوبی هم برای باز کردن ‏دروازه حریف ایجاد کرد اما درخشش دخیا مانع از باز شدن دروازه شیاطین سرخ شد.‏


در مقابل، در 20 دقیقه پایانی بار دیگر یونایتدها بر بازی مسلط شدند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت ‏خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 90 به گل سوم رسیدند. حرکت خوب اشلی یانگ و ارسال او به ‏دهانه دروازه، با ضربه مطمئن یانگ، به گل سوم میزبان تبدیل شد. با این پیروزی منچستریونایتد 16 ‏امتیازی شد و بالاتر از رقیب همشهری در صدر جدول قرار گرفت.‏

عبدالله اسکندری بازدید : 184 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

لالیگا 2015-2016

نتیجه نهایی: بارسلونا 2 - لاس پالماس 1
در روز مصدومیت مسی - برد پر زحمت

 

 دیدار تیم های بارسلونا و لاس پالماس لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 خاتمه یافت. هر دو گل بارسا را سوارز به ثمر رساند؛ ضمن اینکه نیمار هم یک پنالتی را از دست داد.

 

بارسلونا پس از شکست ناباورانه 4-1 در زمین سلتا، برای جبران آن باخت و جلب رضایت دوباره هوادارانش، مقابل لاس پالماسی قرار گرفت که پس از سال ها دوری، امسال به لالیگا بازگشته است.

لاس پالماس با کسب پیروزی شیرین مقابل سویا، با روحیه ای خوب به نوکمپ آمده بود تا بلکه بتواند حداکثر یک تساوی از بارسلونا بگیرد. انریکه در این بازی ترجیح داده بود اینیستا را روی نیمکت بنشاند و بجای او ماسچرانو در میانه میدان حضور داشت.


 

بازی مطابق انتظار با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم در دقیقه 3 توسط مسی به اولین فرصت گلزنی خود دست یافت اما این صحنه به مصدومیت نابغه آرژانتینی منجر شد. مسی در برخورد با مدافع حریف، از ناحیه زانو مصدوم شد و به بیرون زمین منتقل شد. او پس از مداوا به زمین بازگشت اما چند دقیقه بعد از انریکه خواست که وی را تعویض کند و بجای او مونیر وارد زمین شد.

حملات بارسلونا در غیاب مسی نیز پردامنه دنبال شد و پس از اینکه نیمار یکی دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، سوارز بارسا را به گل اولش رساند.

همکاری خوب مونیر و سرجی روبرتو در قسمت راست زمین، با سانتر عالی و دقیق روبرتو همراه شد، سوارز نیز این سانتر را با پرشی بلند و ضربه سری تماشایی، به گوشه دروازه لاس پالماس فرستاد تا طلسم گل نزدن های بارسا در نیمه های اول شکسته شود.


آبی و اناری ها در ادامه، چند بار دیگر نیز می توانستند به گل دست یابند ضمن اینکه جاناتان ویرا از لاس پالماس نیز در دقیقه 42 می توانست بارسلونا را شوکه کند اما ضربه او به بیرون رفت تا لاس پالماس در رسیدن به گل تساوی ناکام بماند. سرانجام نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود بارسا به اتمام رسید.

بارسا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و مشخص بود که بازیکنان این تیم برای زدن گل های بیشتر به لاس پالماس بی تابند؛ هرچند که میهمان نیز دو بار با شوت های از راه دور، به شدت تراشتگن را در ابتدای نیمه دوم تهدید کردند.


با این حال این بارسا بود که بازهم توسط سوارز به گل دست یافت. پاس عرضی مونیر به بوسکتس رسید اما این بازیکن ترجیح داد بدون اینکه روی توپ اثر بگذارد، با فریب مدافعان لاس پالماس اجازه داد توپ به سوارز برسد و ضربه تمام کننده این بازیکن، برتری 2 گله را از آن بارسلونا کرد. این دومین گل سوارز در این بازی و سومین گل فصلش بود.

بارسا در دقیقه 65 روی حرکت انفرادی سوارز و خطای مدافع حریف روی او به یک ضربه پنالتی دست یافت. در غیاب مسی، نیمار پشت توپ قرار گرفت و ضربه را با بالای دروازه زد تا بارسا از رسیدن به گل سوم محروم شود.


این پایان کار نبود چرا که لاس پالماس روی اشتباه مسلم ماسچرانو در دقیقه 87 به گل دست یافت. ماسچرانو در حالی که می توانست به راحتی بازیکن کناری اش را صاحب توپ کند، توپ را به بازیکن حریف تقدیم کرد و او نیز نبیل ذهب را روانه دروازه بارسا کرد، پاس این بازیکن به ویرا و شوت این بازیکن، پس از برخورد به پای پیکه وارد دروازه شد تا بارسا در انتهای بازی خطر را احساس کند.

تلاش لاس پالماس در دقایق واپسین نتیجه ای نداشت و بارسا به زحمت توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.
عبدالله اسکندری بازدید : 193 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

لیگ برتر؛ هفته هفتم

نتیجه نهایی: نفت تهران 0 - ذوب آهن 0
فینالیست های کسل کننده

 

 نفت تهران و ذوب آهن با ارائه یک بازی بسته، یک تساوی بدون گل دیگر را در کارنامه لیگ ثبت کردند.

 

نفت با این تساوی باز هم در حسرت پیروزی ماند و ذوب‌آهن نیز که قصد داشت جای سایپا را در جدول بگیرد، با 11 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

استادیوم: فولادشهر تماشاگر: 3 هزار نفر
داور: موعود بنیادی فر کمک داوران: قهرمان نجفی و بابک عباسقلی
اخطار: سیامک کوروشی 86 نفت تهران -

ذوب آهن:
 رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، اکبرصادقی (87 ، قاسم حدادی فر)، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، علی حمام، ولید اسماعیل، مرتضی تبریزی، دانیال اسماعیلی فر(77 محمدرضا حسینی) و مهدی رجب زاده
سرمربی: یحیی گل محمدی

نفت:
وحیدشیخ ویسی، مهدی مومنی(80 ارسلان مطهری)، مهدی شیری، کارلوس سانتوس، سیدجلال حسینی، سیامک کوروشی، حمیدبوحمدان، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، آلویز نونگ (90+2رضا علیاری) و پیام صادقیان(71 آرش رضاوند)
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

دقایق حساس:

دقیقه 4: مرتضی تبریزی در راه فرار به سمت دروازه نفت تهران با خطای جلال حسینی متوقف شد که در ادامه ارسال ضربه ایستگاهی توسط رجب زاده سودی برای شاگردان یحیی گل محمدی نداشت.
دقیقه 5: ضربه ضعیف هادی محمدی از پشت محوطه جریمه با فاصله زیادی از کنار دروازه شیخ ویسی به بیرون رفت.
دقیقه 9: ارسال به درون محوطه جریمه نفت تهران با خروج به موقع شیخ ویسی فرصت را از تبریزی گرفت.
دقیقه 31 : شوت زیبای مهدی پور را وحید شیخ ویسی یا یک شیرجه خوب به کرنر فرستاد .
دقیقه 40 : سانتر پیام صادقیان و ضربه جلال حسینی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذوی آهن بیرون رفت.
دقیقه 57: ضربه کاشته پیان صادقیان با دخالت مدافعان ذوب آهن به شکل خطرناکی از کنار دروازه مظاهری به اوت رفت.
دقیقه 60 : پاس به بیرون مهدی رجب زاده برای تبریزی موقعیت خطرناکی را برای ذوب ایجاد کرد اما دخالت دو بازیکن نفت توپ را بلوکه کرد.
دقیقه 65: شوت محکم بوحمدان از 25 متری در اختیار مظاهری قرار گرفت .
دقیقه 73: سانتر ارسالی از جناح چپ روی سر تبریزی نگرفت تا بازی کماکان بی حادثه پیش برود.
دقیقه 76: ضربه کاشته خطرناک مهدی رجب زاده از گوشه محوطه جریمه با واکنش شیخ ویسی به کرنر رفت .
دقیقه 77: مصدومیت شیخ ویسی بازی را دقایقی از جریان انداخت .

 

حاشیه ها:

* مهرداد قنبری و کاوه رضایی که به تازگی به تیم ملی هم دعوت شده به دلیل مصدومیت در این بازی از تیم ذوب آهن غیبت دارند.قاسم حدادیفر نیز روی نیمکت نشسته است.

* ایمان مبعلی از نفت تهران به دلیل مصدومیت و علیرضا بیرانوند به دلیل مسائل انضباطی در این بازی غیبت دارند و نمی توانند علیرضا منصوریان را همراهی کنند.
*کارلوس سانتوس بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن قبل از مسابقه به سمت بازیکنان این تیم رفت و با آنها خوش و بش کرد. وحید حمدی‌نژاد و پیام صادقیان پیش از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی رفتند و با او احوال‌پرسی کردند.

عبدالله اسکندری بازدید : 125 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

بوندس لیگا 2015-2016

نتیجه نهایی: بایرن مونیخ 3 - ماینتس0

دبل لواندوفسکی - هفتمین برد متوالی بایرن مونیخ

 

 بایرن مونیخ به روند بردهای پرگل خود ادامه داد و لحظاتی پیش موفق شد در زمین ماینس، این تیم را با 3 گل شکست دهد. این هفتمین برد متوالی فصل بایرن بود.


 بایرن مونیخ در ادامه نتایج درخشانش در رقابت های این فصل بوندس لیگا، امروز در دیداری از هفته هفتم، در خانه ماینس به پیروزی 3-0 رسید.


شاگردان پپ گواردیولا که در 6 دیدار قبلی شان هم به پیروزی رسیده بودند، امروز هم با سه امتیاز زمین را ترک کردند تا همچنان با اقتدار در صدر جدول جای داشته باشند.


در ابتدای بازی تا دقیقه 20 بایرنی‌ها توپ و میدان را در دست داشتند، اما در خلق موقعیت جدی و خطرناک موفق نبودند تا اینکه در پی خطایی که در محوطه جریمه ماینس روی کینگزلی کومان اتفاق افتاد، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود باواریایی‌های میهمان اعلام کرد اما توماس مولر سر خورد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 28 یک موقعیت جدی برای ماینسی‌ها به وجود آمد؛ موتو در محوطه جریمه بایرن با عبور از سه نفر توپ را به سمت دروازه نویر شوت کرد، اما این توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بعد از این صحنه دو تیم روان‌تر و هجومی‌تر کار می‌کردند ولی کماکان خبری از گل نبود و نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم باز هم موتو مدافعان بایرن را به دردسر انداخت اما در نهایت با مزاحمت فیلیپ لام موفق نشد کاری از پیش ببرد.


بالاخره دقیقه 51 قفل دروازه‌ها شکست. روبرت لواندوفسکی روی سانتر دقیقه که کومان ارسال کرد، توانست از فاصله هفت متری با ضربه سر دروازه ماینس را باز کند. این صدمین گل این بازیکن در طول حضورش در بوندسلیگا بود. سه دقیقه بعد مولر فرصت داشت باز هم با ضربه سر برای بایرن گلزنی کند اما بونگرت زودتر از او وارد عمل شد و دروازه تیمشان را نجات داد. دقیقه 64 بار دیگر لواندوفسکی که اینبار تک و تنها مقابل دروازه ماینس جاگیری کرده بود و در صحنه‌ای مشکوک به پنالتی روی پاسی که آرتور ویدال مهیا کرد گل دوم بایرن را به ثمر رساند.


تنها چهار دقیقه بعد کینگزلی کومان روی پاس هنرمندانه داگلاس کاستا نتیجه را 3 بر 0 کرد. دقیقه 76 خطرناکترین موقعیت گلزنی برای ماینس ایجاد شد. کلمنس در سمت چپ محوطه جریمه بایرن مونیخ از رافینیا عبور کرد و از فاصله چهارده متری شوت سرکشی روانه دروازه نویر کرد اما تیر دروازه مانع به گل رسیدن ماینسی‌ها شد.


در ادامه شاگردان گواردیولا حفظ توپ را در دستور کار قرار دادند و فقط یکبار دیگر دقیقه 86 توسط لواندوفسکی و آلونسو خطرناک ظاهر شدند اما این حرکت به نتیجه نرسید و در پایان بایرن با سه گل میزبان خود ماینس را شکست داد.

عبدالله اسکندری بازدید : 1673 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)
روز و ساعت دقیق اولین ال کلاسیکو 2015-2016 مشخص شد

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو


30 آبان 94 - ساعت 23 به وقت ایران


اولین ال کلاسیکوی فصل جدید بین رئال و بارسلونا،در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان)، ساعت 20.30 به وقت محلی (23 به وقت ایران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

 

پیش از این ابهاماتی در مورد تاریخ دقیق ال کلاسیکو وجود داشت اما خائومه رورس صبح امروز در رادیو کاتالونیا تایید کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا، روز 21 نوامبر، ساعت 20.30 را به عنوان تاریخ ال کلاسیکو مشخص کرده است.

این بازی دقیقا پس از وقفه دو هفته ای در لالیگا به دلیل بازی های ملی برگزار می شود. ملی پوشان زیادی که در این دو تیم حضور دارند، تنها سه یا دو روز پیش از ال کلاسیکو به تمرینات اضافه خواهند شد. رئال و بارسا باید خوش شانس باشند که در آن مقطع، ستارگانشان اسیر ویروس فیفا نشده باشند.

عبدالله اسکندری بازدید : 271 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)
بانوان ایران قهرمان آسیا شدند
با پیروزی مقابل تیم مدعی ژاپن
فرشته کریمی بهترین بازیکن آسیا

تیم فوتسال بانوان ایران با تک گل فرشته کریمی به مقام قهرمانی اولین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا رسید.


در این دیدار که دقایقی پیش در شهر کوالالامپور به پایان رسید ایران با وجود فشار شدید تیم ژاپن در نیمه دوم، موقعیت های حریف را گرفت و با شایستگی به مقام قهرمانی آسیا رسید. این دیدار با حضور 500 تماشاچی برگزار شد که 300 نفر آنها ایرانی بودند و با تشویق های مکرر خود تیم‌ملی را به جلو پیش بردند.


تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان اسیا شد

 


رقابت های فوتسال بانوان قهرمانی آسیا، برای اولین بار در سطح قاره برگزار شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها کنفدراسیون دنیاست که این رقابت ها را در سطح ملی برگزار می‌ کند. تیم دختران ایران که با شایستگی و با پیروزی مقابل همه حریفان به فینال رسیده بود، در بازی برابر ژاپن قدرتمند نمایش خوبی داشت و توانست انتقام شکست فینال بازی های داخل سالن آسیا را از این تیم بگیرد.


تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان اسیا شد

 

انتخاب فرشته کریمی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا


فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال اسیا


مهاجم تیم فوتسال ملی ایران با 6 گل زده عنوان برترین بازیکن جام‌ملت‌های آسیا به خود اختصاص داد.

 

حسرت بزرگ برای فرشته کریمی که می‌ توانست با یک گل دیگر عنوان خانم گلی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد، با عنوان برترین بازیکن جام تسکین یافت. تیم‌ملی فوتسال ایران موفق شد امروز با تک گل این مهاجم تاثیرگذار بر بام فوتسال آسیا قرار گیرد و در نهایت کمیته این رقابت ها فرشته کریمی گلزن دیدار نهایی این جام را به عنوان برترین بازیکن انتخاب کردند تا در کنار قهرمانی ایران این عنوان ارزشمند نیز به ایران تعلق گیرد.

عبدالله اسکندری بازدید : 201 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

لیگ برتر انگلستان

نتیجه نهایی: تاتنهام 4 - منچسترسیتی 1شکست سنگین منچسترسیتی در زمین تاتنهام


منچسترسیتی صدرنشین، پس از شکست خانگی ناباورانه هفته گذشته در مقابل وستهام که اولین شکست فصل این تیم بود، به زمین تاتنهامی آمده بود که با 9 امتیاز از 6 مسابقه قبلی خود، در مکان نهم قرار داشت.

بازی با برتری محسوس سیتی آغاز شد و این تیم با حرکات خوب استرلینگ که البته از سوی هواداران تاننهام به شدت هو می شد و نیز دی بروین، صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شد که هوگو لوریس به خوبی این موقعیت ها را بی اثر گذاشت.


تاتنهام نیز دقیقه 11 روی ضربه لاملا اولین فرصت گلزنی خود را خلق کرد که بی نتیجه ماند. سرانجام سیتی در دقیقه 25 مزد برتری خود را گرفت و توسط دی بروین به اولین گل خود دست یافت. یک پاس به اشتباه از بازیکن تاتنهام باعث شد تا یحیی توره در میانه زمین صاحب توپ شده و یک ضد حمله خطرناک را تدارک ببیند.

او با یک پیشروی خود و در حالیکه توسط اریکسن به شدت تعقیب می شد، توانست دی بروین را در منطقه راست صاحب توپ کند، ستاره گرانقیمت بلژیکی سیتی نیز با ضربه ای دقیق، لوریس را مغلوب کرد و دومین گل فصلش را به ثمر رساند. او در بازی قبلی برابر وستهام نیز گلزنی کرده بود.


پس از این گل، تاتنهام یکپارچه حمله شد و توسط هری کین دو موقعیت خوب را برای به تساوی کشاندن بازی از دست داد تا اینکه در دقیقه 45 موفق شد به هدف خود دست یابد.

کایل واکر از راست و در موقعیتی کاملا آفساید صاحب توپ شد و با یک سانتر زمینی، لاملا را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد، ضربه او را کابایرو، دروازه بان امروز سیتی به زیبایی برگشت داد اما مدافع سیتی توپ برگشت داده شده را به بدترین شکل ممکن از محوطه جریمه دور کرد؛ بطوریکه توپ او به دایر رسید و این بازیکن نیز از 30 متری با شوتی دقیق و زیبا، گل تساوی تاتنهام را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه 1-1 مساوی به رختکن بروند.


نیمه دوم متعادل آغاز شد اما روی یک ضربه ایستگاهی، تاتنهامی ها به گل دوم خود نیز دست یافتند. این بار سانتر دقیق لاملا را آلدرویلد، مدافع بلژیکی سابق اتلتیکو و ساوتهمپتون، با ضربه سری زیبا به گل دوم میزبان بدل کرد. خروج اشتباه کابایرو در به ثمر رسیدن گل تاتنهام، بی تاثیر نبود.



این پایان کار نبود چرا که تاتنهام در دقیقه 61 به گل سوم خود نیز دست یافت تا از یک بازی باخته، در آستانه کسب یک برد شیرین قرار بگیرد. در دقیقه 60، تاتنهام پشت محوطه جریمه سیتی، صاحب یک ضربه آزاد شد. این ضربه را اریکسن به سمت دروازه شلیک کرد که توپ او به تیرک افقی برخورد کرد و در برگشت، هری کین دروازه خالی را گشود تا تاتنهام در این بازی سه گله شود.

روز کابوس وار منچستر سیتی با به ثبت رسیدن گل چهارم تاتنهام کامل شد. این بار لاملا بود که موفق به گلزنی شد تا کار سیتی تمام شود. کلینتون انجیه از راست، لاملا را با ارسال یک پاس دقیق، در موقعیت تک به تک با کابایرو قرار داد و این مهاجم آرژانتینی پس از دریبل هموطنش، به راحتی گل چهارم تاتنهام را به ثمر برساند.

حملات سیتی در ادامه نتیجه ای نداشت و در نهایت تاتنهام در زمین خود، یک برد پرگل و شیرین 4-1 را در برابر سیتی به دست آورد. سیتی با این باخت و در صورت برتری یونایتد در بازی خود مقابل ساندرلند، صدر جدول را از دست خواهد داد و تاتنهام نیز با این برد، 12 امتیازی شد.
عبدالله اسکندری بازدید : 171 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

نتیجه نهایی: پرسپولیس 1 - تراکتورسازی 0

 

پرسپولیسی ها که آخرین پیروزی شان در تبریز برابر تراکتورسازی به لیگ اول برتر مربوط می شد موفق شدند در لیگ پانزدهم طلسم شکنی کنند و با گل بنگستون این تیم را شکست دهند.

استادیوم: یادگار امام (ره) تماشاگر: 18600 نفر
داور: محسن ترکی کمک داوران: رضا سخندان و سعید علی نژادیان

کارت زرد:
 

سینا عشوری (10)، محمد ایران پوریان(14) تراکتورسازی؛
جری بنگستون(36)  فرشاد احمد زاده(65) پرسپولیس
 
تراکتورسازی:
 محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، سینا عشوری( سروش رفیعی - 76)، شاهین ثاقبی( سامان نریمان جهان - 75)، فرید کریمی، بختیار رحمانی، آیان رمزی، آگوستو سزار و مهرداد بایرامی (حمزه یونس - 63)
سرمربی: تونی اولیویرا

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، علیرضا نورمحمدی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه(رضا خالقی فر - 85)، جری بنگستون( علی علیپور - 73)، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح بازی:

پرسپولیس مزد برتری خود در نیمه دوم را گرفت و هجوم های پیاپی این تیم نتیجه داد و توانستند به هدف خود برسند. برانکو ایوانکوویچ که دوست نداشت تیمش با شکست به تعطیلات برود نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و فرصت های خوبی نیز توسط طارمی، بنگستون و کامیابی نیا به دست آورد اما در نهایت این مهدی طارمی بود که به داد این تیم رسید و روی حمله اش با خطای مدافع حریف سرنگون شد و یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس گرفت. این ضربه را بنگستون با حرفه ای گری تمام به جایی زد که اخباری تصور آن را نیز نمی کرد و در نهایت پرسپولیس طلسم 14 سال پیروز نشدن در تبریز را شکست و برانکو نیز دومین پیروزی خود در خارج از خانه این فصل را در برابر مربی خارجی جشن گرفت.

شرح گل:

تراکتورسازی 0 پرسپولیس یک: (دقیقه 71، جری بنگستون): مهاجم هندوراسی پرسپولیس ضربه پنالتی گرفته شده برای تیمش را در خلاف جهت حرکت اخباری به گل اول تیمش تبدیل کرد.


دقایق حساس:

*دقیقه 3: مهدی طارمی در ضد حمله صاحب فرصت شد و بعد از عبور پا به توپ نصف زمین در حالی که عالیشاه و بنگستون را در کنار خود داشت ترجیح داد پاس ندهد و این موقعیت از پرسپولیسی ها گرفته شد.

*دقیقه 12: جری بنگستون بعد از توپ ربایی فرشاد احمدزاده ارسال خوبی درون محوطه جریمه برای طارمی داشت که توپ با فاصله کمی از روی سر مهاجم پرسپولیس عبور کرد تا این فرصت از دست برود.

*دقیقه 13: روی تعلل مدافعان تراکتورسازی فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه صاحب توپ شد آن را برای عالیشاه مهیا کرد که چرخش این بازیکن با موفقیت همراه نبود و مدافعان تراکتورسازی آن را از آن خود کردند و در ادامه نیز ضد حمله ای برای تراکتورسازی شکل گرفت.

*دقیقه 14: اعتراض محمد ایران پوریان و در ادامه کارت زردی که ترکی به کاپیتان سرخپوشان نشان داد واکنش تبریزی را در پی داشت تا شعارهای شدیدی همراه با فحاشی علیه داور بازی شکل بگیرد.

*دقیقه 20: یک و دوی طارمی با احمدزاده و فرار پا به توپ مهاجم پرسپولیس به درون محوطه جریمه تراکتورسازی با ضربه ای خوب همراه نبود تا این فرصت توسط اخباری دفع شود.

*دقیقه 32: خطا روی احمدزاده فرصت خوبی از گوشه محوطه جریمه نصیب پرسپولیس کرد که ارسال احمدزاده برای این تیم سودی به همراه نداشت.

*دقیقه 36: ارسال ضربه ایستگاهی توسط رامین رضاییان نیز بدون اینکه فرصتی برای پرسپولیس ایجاد کند راهی اوت شد.

*دقیقه 37: بار دیگر قطع بازی توسط محسن ترکی و اینبار کارت زرد به جری بنگستون به دلیل خطا روی شجاع خلیل زاده، بازی را به سمت حاشیه برد.

*دقیقه 40: مهرداد بایرامی در فرصتی فوق العاده می توانست دروازه سوشا مکانی را باز کند که ضربه برگردان او در شش قدم با فاصله اندکی به بیرون رفت.

*دقیقه 41: امید عالیشاه در اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد تا سومین کارت این بازی هم بعد از اعتراض به داور نشان داده شود.

*دقیقه 1+45: ارسال کرنر تراکتوری ها و ادامه در یک فعل و انفعال فرصت خوبی برای تراکتورسازی ایجاد کرد که دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کنند که توپ را مدافعان سفیدپوش برگشت دادند.


دقیقه 47: حرکت ناقص طارمی پشت محوطه جریمه تراکتورسازی با پیش روی کامیابی نیا به محوطه جریمه قرمزپوشان همراه بود که در ادامه ضربه این بازیکن در موقعیتی فوق العاده به بیرون رفت.

دقیقه 49: ارسال خوب سانتوس به درون شش قدم پرسپولیس با دفع توپ توسط مدافعان این تیم به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 50: فرید کریمی در درون محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و با ضربه ای زیبا دروازه پرسپولیس را نشانه رفت که توپش با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 51: ارسال بنگستون با دفع اشتباه اخباری این فرصت را برای عالیشاه ایجاد کرد تا از شش قدم ضربه اش را بزند اما ضربه بد این بازیکن فضای بالای دروازه را طی کرد و با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 52: مهدی طارمی درون محوطه جریمه فرصت شوتزنی به دست آورد اما ضربه آرام پای راستش به راحتی در اختیار اخباری قرار گرفت.

دقیقه 54: بهترین ضربه بنگستون در زمان حضورش در پرسپولیس با واکنش خوب اخباری فرصت گلزنی را از این بازیکن هندوراسی گرفت. ارسال مهدی طارمی با ضربه سر این مهاجم همراه شد که اخباری با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه 62: حرکت احمدزاده پشت محوطه جریمه در ادامه شوت بی دقت این بازیکن راهی به دروازه اخباری نیافت تا بازی همچنان بدون گل ادامه یابد.

دقیقه 70: خطای سانتوس روی مهدی طارمی فرصت خوبی را برای پرسپولیس برای گلزنی برابر تراکتورسازی به وجود آورد.

دقیقه 75: شوت کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه با دفع اشتباه این دروازه بان فرصت خوبی را برای علی علی پور به وجود آورد تا او در شش قدم دروازه این تیم را نشانه برود و البته توپش با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه 81: ضربه سر حمزه یونس در شش قدم با جاگیری مکانی فرصت را از تراکتورسازی گرفت.

دقیقه 83: فرار طارمی به درون محوطه جریمه با یک ضربه اضافه در دویدن از سوی او همراه بود تا این توپ خوب از دست برود و اخباری زودتر از مهاجم پرسپولیس صاحب توپ شود.

دقیقه 84: محسن بنگر و سوشا مکانی با همکاری هم فرصت خوبی را از مهاجم تراکتورسازی گرفتند و در ادامه مصدومیت دروازه بان پرسپولیس بازی را با وقفه مواجه کرد.
دقیقه 87: در حالی که برانکو از بازیکنان ذخیره اش خواسته بود روی نیمکت حاضر شوند، فرصت خوبی برای تراکتورسازی به وجود آمد که ضربه رمزی به تیرک دروازه سوشا برخورد کرد و به زمین بازی برگشت.


برترین بازیکن زمین:

اگرچه مهدی طارمی باز هم با گرفتن یک پنالتی قفل دروازه حریف را شکست اما باید از نمایش خوب سایر بازیکنان پرسپولیس مثل محسن بنگر، رامین رضائیان، محمد انصاری و فرشاد احمدزاده نیز نام برد. در بین تراکتوری ها هم بدون شک محمدرضا اخباری بهترین چهره میدان بود.

اتفاق ویژه:

فحاشی تماشاگران تراکتورسازی علیه محسن ترکی را می توان نقطه تاریک این بازی دانست. جایی که هر سوت این داور با واکنش شدید تراکتوری ها همراه می شد و شاهد رکیک ترین شعارها روی سکوها بود. محسن ترکی برخلاف همیشه در این بازی قضاوت متعادلی از خود به نمایش گذاشت و روی پنالتی نیز تصمیم درستی گرفت.

حاشیه بازی:

بازیکن سابق تراکتورسازی که در استراحت چندروزه به دیار خود بازگشته امروز برای تشویق تیمش به یادگار امام (ره)رفته،احمد کامدار ،بازیکن حال حاضر سیاه جامگان روی سکوها حضور دارد.

عبدالله اسکندری بازدید : 237 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

نتیجه نهایی: استقلال 3 - راه اهن 3

 

در مسابقه ای که اشتباهات داوری حرف اول آن بود، استقلال موفق نشد راه‌آهن 10 نفره را شکست دهد و فاصله خود را با سپاهان و استقلال‌خوزستان بیشتر کند.

این بازی با 2 گل برق آسای راه‌آهن آغاز شد اما آبی ها با دو سوت بحث برانگیز قبل از پایان نیمه اول با پنالتی های امید ابراهیمی بازی را به تساوی کشاندند. در نیمه دوم بازی هم راه‌آهن با گل فرجی از استقلال پیش افتاد اما آرش برهانی گل پایانی بازی را خیلی زود زد تا تلاش دو تیم پس از این گل بی نتیجه بماند و استقلال امتیازات را با راه‌آهن تقسیم کند.

 

استادیوم آزادی، ساعت 18:30
داور: حسین زرگر کمک ها: محمدرضا منصوری، جواد مداح
اخطار: حنیف عمران زاده 20 - استقلال - ایگور ننزیچ 35 - راه‌آهن
اخراج: 45 ایگور ننزیچ - راه‌آهن



استقلال:

 مهدی رحمتی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، امین حاج محمدی، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، کرار جاسم(77- پروپجیچ)، خسرو حیدری، آرش برهانی (60- جابر انصاری) و سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی

راه آهن:

ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، فرشاد فرجی، بهادر عبدی( 65 -سید حسین کریمی)، سیامک کوهنورد، سباستیناستر وال( 45+2 رمضانیان)، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، حمیدرضا دیوسالار و امین منوچهری(82 - کاظم برجلو)

سرمربی: مهدی تارتار

 

شرح بازی:

تساوی پرگل، آخرین نتیجه ای بود که ممکن بود در این بازی به ذهن شما برسد. اما راه‌آهن قعرنشین با سرمربی جدیدش مسابقه را توفانی آغاز کرد و با حملات سریع با نتیجه 2 ـ صفر از استقلال پیش افتاد. آنها دقایقی بعد می‌ توانستند سومین گل را به ثمر برسانند اما ضربه محمدی به تیر دروازه رحمتی نشست. استقلال که تحت تاثیر حریف قرار گرفته بود، در یک ضدحمله و برخورد مشکوک شهباززاده و ننزیچ صاحب یک پنالتی شد و فاصله را کم کرد. آنها قبل از سوت پایان نیمه اول نیز روی برخورد ننزیچ و مجیدی، حریف را 10 نفره دیدند و با گل ابراهیمی به بازی برگشتند. در نیمه دوم و در حالی که همه انتظار داشتند استقلال راه‌آهن 10 نفره را به چهارمیخ بکشد، این اتفاق رخ نداد و برعکس شاگردان تارتار بودند که یک گل به استقلال زدند. اما آنها با یک یار کمتر توانایی حفظ نتیجه را نداشتند. استقلال که گل تساوی را خیلی زود به ثمر رساند، در ادامه بازی، به جریان مسابقه مسلط شد اما از موقعیت های خود استفاده نکرد تا نتیجه این بازی تساوی باشد. نتیجه ای که بعد از 3 پیروزی خوب این تیم چندان به دل هواداران ننشست بخصوص که راه‌آهن شجاعانه و درخشان بازی کرد.

 

شرح گل:

1-0 راه آهن: بازهم فرار فوق العاده میلاد محمدی و پاس زیبایش به بهادر عبدی زمینه ساز گل اول راه آهن شد. بهادر عبدی بدون صبر ضربه اش را به سمت دروازه زد و از مهدی رحمتی هم کاری برنیامد.
2-0 راه آهن: استر ندوال از روی نقطه پنالتی و در خلاف جهت حرکت رحمتی دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.
2-1 استقلال: امید ابراهیمی از نقطه پنالتی و در شرایطی که ننزیچ مسیر توپ را به درستی حدس زده بود اختلاف را به حداقل رساند.
2-2 استقلال: امید ابراهیمی بازهم از روی نقطه پنالتی دروازه راه آهن برای بار دوم باز کرد.
3-2 راه آهن: فرشاد فرجی از سمت چپ فرار کرد و شوت دیدنی اش از کنار دست مهدی رحمتی به گل سوم راه آهن تبدیل شد، رحمتی روی این گل واکنش خوبی نداشت.

3-3 استقلال: آرش برهانی در شلوغی محوطه جریمه به توپ رسید و شوتش را به یک ضربه دقیق و دور از دست رمضانیان وارد دروازه راه آهن کرد تا در بازگشت خود به ترکیب استقلال به گل برسد.


دقایق حساس:

دقیقه 6 : کرار جاسم توپ را در موقعیت مناسب به سجاد شهباززاده رساند اما او توپ را به بی دقتی به بالای دروازه زد.
دقیقه 10: فرار فوق العاده مهرداد محمدی باعث شد که با دروازه استقلال تک به تک بشود اما مهدی رحمتی با پا دروازه استقلال را نجات داد.
دقیقه 11: آرش برهانی به زیبایی به عمق دفاع راه آهن زد اما هنگامی که می خواست ضربه آخر را بزند مدافع راه آهن توپ را از زیر پایش تک کرد.
دقیقه 19 : کرار در پشت محوطه جریمه دو مدافع راه آهن را دریبل زد اما شوت آرامش را ننزیچ به راحتی مهار کرد.
دقیقه 20 : بازهم فرار از عمق مهرداد محمدی باعث شد که حنیف روی او خطای پنالتی انجام بدهد.
دقیقه 24 : سانتر خسرو حیدری از روی نقطه کرنر را جنیف عمران زاده با بی دقتی به بالای دروازه زد.
دقیقه 28 : سانتر میلاد محمدی را بردارش مهرداد محمدی به ضربه زیبا روانه دروازه کرد و در حالی که رحمتی نظاره گر صحنه بود توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 35 : پاس عمقی آرش برهانی به سجاد شهباززاده رسید و دروازه بان راه آهن در موقعیتی مشکوک روی او خطای پنالتی کرد.
دقیقه 39 : فرار عالی شهباززاده و شوت دقیقش می رفت که وارد دروازه شود اما میلاد محمدی در آخرین لحظه تکل کرد تا استقلال بهترین فرصت را برای مساوی کردن بازی از دست بدهد.
دقیقه 45+1 :ایگور ننزیچ با آرنج میثم مجیدی را زد تا هم اخراج شود و هم استقلال صاحب دومین پنالتی خود بشود.
دقیقه 51 : آرش برهانی در محوطه جریمه به زمین خورد و در حالی که این صحنه نسبت به دوخطای قبلی استقلال بیشتر خطا نظر می رسید، داور ادامع بازی تشخیص داد.
دقیقه 69 : مهرداد محمدی توپ با رحمتی تک به تک شد و توپ را بالای سر او فرستاد او شوتش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 71 : فرار عالی کرار از سمت چپ و پاس او به جابر انصاری رسید اما این بازیکن با بی دفتی این موقعیت عالی را خراب کرد.
دقیقه 72 : سانتر خسرو حیدری از نقطه کرنر با پاس عمران زاده همراه شد اما امین حاج محمدی با ضربه سر کم قدرت توپ را به دست های رمضانیان فرستاد.
دقیقه 75 : کرار در موقعیت عالی گلزنی می رفت که گل پیروزی استقلال را بزند اما در آخرین لحظه تکل مدافع راه آهن اجازه زدن اولین گل فصل را از هافبک عراقی استقلال گرفت.
دقیقه 77 : سانتر خسرو حیدری را میثم مجیدی به ضربه سر به بیرون فرستاد و در حالی که امین حاج محمدی دروازه راه آهن را باز کرد، داور صحنه را آفساید تشخیص داد.
دقیقه 82 : شوت دقیق جابر انصاری را رمضانیان با کف دست به بیرون کشید تا استقلال بهترین فرصت را برای جلو افتادن از حریف از دست بدهد.

 

بهترین بازیکن:

برادران محمدی با ارائه یک نمایش خاطره انگیز تاثیر بسیاری در کسب امتیاز از صدرنشین داشتند. این دو اگر کمی خوش شانس تر بودند، می‌ توانستند سرداران فاتح این دربی کوچکتر شهر تهران باشند.

 

اتفاق ویژه:

 قضاوت نامتعادل حسین زرگر داور بازی هر دو تیم به خصوص راه‌آهن را عصبی کرد. زرگر دو پنالتی بی جهت برای استقلال گرفت و در نیمه دوم گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد تا هر دو تیم را از خود شاکی کند.

 

عبدالله اسکندری بازدید : 147 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد وعده های مسوولان پرسپولیس و مذاکرات آنها با متقاضیان حضور روی پیراهن این تیم به عنوان اسپانسر به سرانجام رسیده و این تیم امروز در حالی برابر تراکتور به میدان خواهد رفت که نام اپراتور همراه اول به عنوان اسپانسر روی پیراهن های شان نقش بسته است.

عبدالله اسکندری بازدید : 149 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران بعد از سفری ۲۰ روزه و شرکت در رقابت‌های جام جهانی به تهران بازگشت. فارس گزارش داد اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی، کاروان ایران را در بازگشت به تهران همراهی نکرد. تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا هفت شکست و چهار پیروزی ثبت کرد.

عبدالله اسکندری بازدید : 140 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 122 بر 42 مالزی را شکست دادند و به عنوان تیم نخست گروه اول به مرحله بعد صعود کردند.

صمد نیکخواه بهرامی، اصغر کاردوست، مهدی کامرانی،‌ بهنام یخچالی و محمد جمشیدی ترکیب ابتدایی تیم کشورمان در دیدار مقابل مالزی بود. شاگردان دیرک باوئرمن موفق شدند کوارتر اول را 35 بر 5 به سود خود خاتمه دادند تا نشان دهند کار آسانی تا پایان خواهند داشت. نتیجه کوارتر دوم نیز 27 بر 3 بود تا تیم کشورمان نیمه نخست را با نتیجه 62 بر 8 پایان دهد.

آسمان‌خراش‌های ایران که کار را تمام شده می‌دانستند در کوارتر سوم از فشار خود کاستند و با نتیجه 30 بر 18 به این کوارتر خاتمه دادند. در کوارتر پایانی‌ هم 30 گل دیگر برای ایران مقابل 16 گل مالزیایی‌ها به ثمر رسید تا تیم کشورمان با صدتایی کردن مالزی و با نتیجه 122 بر 42 به کار خود در سومین بازی مرحله مقدماتی خاتمه دهد.

تیم کشورمان پیشتر تیم‌های ژاپن و هند را نیز شکست داده بود.

این رقابت‌ها، انتخابی المپیک 2016 ریو محسوب می‌شود.

عبدالله اسکندری بازدید : 145 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران که 13 شهریور ماه تهران را برای حضور در جام جهانی سال 2015 ترک کرده بود، بعد از سفری 20 روزه به تهران بازگشت. این در حالی است که زمان بازگشت ملی‌پوشان از سوی فدراسیون والیبال اطلاع‌رسانی نشد تا حضور تیم ناموفق کشورمان در تهران در سکوت خبری و دور از چشم اهالی رسانه باشد.

ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (جمعه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند تا حضور ملی‌پوشان ایران در مسابقات والیبال برون مرزی در سال 94 به پایان رسیده باشد.

تیم ملی والیبال ایران در مدت حضور در جام جهانی 11 مسابقه برگزار کرد که چهار پیروزی و هفت شکست حاصل تلاش آنان در این رقابت‌ها بود. شکست تیم‌های تونس، ونزوئلا، ژاپن و مصر چهار پیروزی ملی پوشان ایران در سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال بود. همچنین شاگردان کواچ برابر تیم های آمریکا، لهستان، استرالیا، ایتالیا، آرژانتین، روسیه و کانادا مغلوب شدند تا با کسب رتبه هشتم به کار خود در جام جهانی پایان دهند.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال روز چهارشنبه با قهرمانی آمریکا به پایان رسید و تیم های ایتالیا و لهستان نیز سکوهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. تیم های آمریکا و ایتالیا سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل را در این رقابت ها به دست آوردند.

عبدالله اسکندری بازدید : 138 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: عید سعید قربان را به همه تبریک می‌گویم. ما در این عید بزرگ هم مجبور هستیم بازی کنیم. فردا بازی بزرگی با تیم بزرگی خواهیم داشت. تیم‌های بزرگ پرسپولیس و تراکتورسازی در کنار استقلال و سپاهان جزو تیم‌های بزرگ ایران هستند.

در فصل گذشته تراکتورسازی باید قهرمان لیگ برتر می‌شد

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی در پنج سال اخیر نتایج خوبی گرفته است و سال گذشته در یک بازی دراماتیک قهرمان نشد که در واقع باید قهرمان می‌شد. فکر می‌کنم تراکتورسازی به نسبت سال گذشته تیم بهتری دارد.

فردا یک دربی بزرگ برگزار می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با وجود اینکه آندرانیک تیموریان و ادینهو در تراکتورسازی حضور ندارند، اما می‌دانم که فردا چه بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت. طبیعی است که هر دو تیم دنبال نتیجه هستند. متأسفانه هم ما و هم تراکتورسازی لیگ را با موفقیت شروع نکرده‌ایم اما با حضور انبوه تماشاگران فردا یک دربی بزرگ برگزار می‌شود.

مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها هیچ تغییری در اهداف ما ایجاد نمی‌کند

وی با اشاره به محروم و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: ما یکسری مشکلات داریم. وحید حیدریه از قبل مصدوم بود و جزو تیم قرار ندارد، بانک حاتمی محروم است و مهرداد کفشگری و هادی نوروزی مصدوم هستند. البته این موضوع هیچ تغییری در اهداف ما برای بردن ایجاد نخواهد کرد.

اصلاً به باخت فکر نمی‌کنم

برانکو همچنین خاطر نشان کرد: من اصلاً به باخت فکر نمی‌کنم. من دوست دارم نسبت به بازی فردا مثبت فکر کرده و فقط به سه امتیاز فکر کنم. به هر حال فوتبال است و هر چیزی ممکن است در آن اتفاق بیفتد.

در تمام بازی‌هایی که تا به امروز انجام داده‌ایم از حریفان خود برتر بوده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: یک واقعیتی که در حال حاضر وجود دارد این است ما در تمام بازی‌هایی که تا به امروز انجام داده‌ایم از حریفان خود برتر بوده‌ایم، اما باز هم تکرار می‌کنم که این فوتبال است و همیشه نمی‌شود تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده بازی باشد و به همین دلیل هم یکی از بهترین و محبوب‌ترین ورزش‌های دنیاست.

دلایلی ناکامی پرسپولیس از نگاه برانکو

برانکو در خصوص دلایل نتیجه نگرفتن تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد که از حوصله بحث در اینجا خارج است، اما اگر بخواهم به صورت فهرست‌وار به آن اشاره کنم این است که اولاً ما دیر کارمان را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر شروع کردیم. ضمن اینکه محرومیت‌هایی مانند محرومیت سوشا مکانی بود که از فصل قبل وجود داشت و سوم اینکه به طرز وحشتناکی گل‌های زیادی را نزده و هدر دادیم هر چند که فکر می‌کنم دیگر نیازی نباشد به مباحث داوری اشاره کنم، چون داوران حداقل سه بازی را از ما گرفتند.

مکانی در بازی با ملوان یک واکنش غیرمعقول داشت

وی در مورد اتفاقات و حواشی سوشا مکانی در دقایق پایانی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان گفت: تا به امروز سوشا با تمرکز خیلی بالا برای ما کار کرده است. او تمام توان خود را گذاشته و از خودش مایه می‌گذارد تا تیم پرسپولیس برنده شود. او در بازی با ملوان یک واکنش غیرمعقول داشت، هرچند که هنوز هم نفهمیدیم برای چه از داور چهارم کارت زرد گرفت. البته گرفتن کارت زرد از داور چهارم نمی‌تواند توجیهی برای رفتار او باشد.

بنگر و مکانی روی بی‌عدالتی حساس هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مکانی و بنگر بازیکنانی هستند که با تمرکز بالا برای پرسپولیس بازی می‌کنند و روی بی‌عدالتی حساس هستند.

فلسفه اولیویرا را می‌شناسم

برانکو با اشاره به تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی را خوب می‌شناسم و سه بازی اخیر این تیم و همچنین بازی‌های سال گذشته آنها را آنالیز کرده‌ایم. من فلسفه اولیویرا را می‌شناسم، اما در نهایت این بازیکنان هستند که در زمین نتیجه را رقم می‌زنند.

وی درباره اینکه برنامه پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی چه خواهد بود، گفت: قبل از هر چیزی شاهد بازی‌های قشنگی خواهیم بود، زیرا دو تیم بزرگ پرسپولیس و تراکتورسازی بازی‌های زیبایی را  انجام داده و تنها نتیجه نگرفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه حمایت مسئولان پرسپولیس از وی گفت: مدیریت باشگاه از من حمایت کرده است. من بسیار خشنود هستم و دلیل آن این است که بازیکنان کارشان را جدیت انجام می‌دهند و نشان دادند که ما یکی از بهترین تیم‌ها هستیم پرسپولیس در مقابل سپاهان قهرمان لیگ و ذوب آهن قهرمان لیگ بازی‌های خوبی انجام داده است مقابل فولاد خوزستان قهرمان دو فصل پیش نیز به برتری رسیدیم.

وی در مورد رفتار سوشا مکانی در بازی جام حذفی مقابل ملوان عنوان کرد: این دروازه‌بان تمام تلاشش را می‌کند تا پرسپولیس نتیجه بگیرد. سوشا حرکتی کرد که نمی‌دانم چرا داور چهارم چر ابه او کارت داد البته این مسئله حرکت سوشا مکانی و همچنین محسن بنگر را توجیه نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور تماشاگران در دیدار فردا عنوان کرد: طبیعی است پرسپولیس در تبریز طرفدار آنچنانی نداشته باشد چون تبریزی‌ها تیم خودشان را دوست دارند انتظار داریم تماشاگر پر از تماشاگر شود و بازی کردن در چنین شرایطی برای هر کسی افتخار است.

عبدالله اسکندری بازدید : 165 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ مندس پرتغالی، بی تردید بهترین، مشهورترین و پردرآمدرترین ایجنت فوتبالی دنیاست اما در مجموع، او پشت سر اسکات بوراس، ایجنت مشهور آمریکایی فعال در حوزه بیسبال قرار دارد.

مندس که مدیر برنامه ستارگانی چون رونالدو، دخیا، دی ماریا، فالکائو و خامس رودریگز است، سالانه 95.6 میلیون یورو درآمد دارد و آژانس نقل و انتقالاتی او نیز 956.4 میلیون یورو درآمد خالص داشته است.

اسکات باروس که مدیر برنامه چند ستاره بیسبال معروف از تیم های تگزاس رنجرز و نیویورک یانکی است، 117 میلیون یورو درآمد سالیانه دارد و از این حیث بالاتر از مندس قرار می گیرد. درآمد خالص آژانس وی نیز در مجموع نزدیک به 2.3 بیلیون دلار گزارش شده است.

عبدالله اسکندری بازدید : 198 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

لیگ برتر؛ هفته هفتم

نتیجه نهایی: صبای قم 1 - سپاهان اصفهان 0

سیزده هفته بی شکستی سپاهان به پایان رسید

 

صبا در دیدارهای فصل گذشته با سپاهان صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده است و علاوه بر آن آخرین شکست این تیم نیز مقابل قمی‌ها رقم خورده است. شاگردان علی دایی می‌خواهند برد دیدار دور رفت لیگ چهاردهم را در قم تکرار کنند اما سپاهانی‌ها نیز وضعیت خوبی در لیگ پانزدهم دارند و نمی‌خواهند با از دست دادن امتیاز در بازی امروز از کورس قهرمانی عقب بمانند. گزارش زنده این بازی را از "ورزش سه" دنبال کنید:

استادیوم: یادگار امام قم - تماشاگر:3700
داور: پیام حیدری ؛ کمک داوران: حسن یوسفی، حسن انتظاری و کمیل غلامی

صبای قم:
حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، قاسم دهنوی(سامان آقازمانی54)، فرشید باقری، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی(محمدقمی 84)، محمد اوسانی(چاخواشویلی 90) و کریم اسلامی
سرمربی: علی دایی

سپاهان اصفهان:
شهاب گردان، سید هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، رسول نویدکیا(جهان عالیان65)، علی کریمی، فوزیل موسی‌اف، حسین پاپی(میلاد سرلک76)، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

اخطار:
صبا  - کریم اسلامی(60) - جلال الدین علی محمدی(80)
سپاهان - شریفی(85)

شرح گل:
صبا 1 - سپاهان 0 (دقیقه 6)؛ جلال‌الدین علی‌محمدی: محمد اوسانی بعد از یک استارت خوب از سمت راست زمین با گردان تک به تک شد اما دورازه‌بان سپاهان توپ او را به شکل بدی دفع کرد تا دوباره توپ به مهاجم صبا برسد و این بازیکن با یک پاس به بیرون دقیق به جلال‌الدین علی‌محمدی که مقابل دروازه خالی سپاهان بود صبا را به گل اول رساند.

شرح نیمه اول:
صبا شروع بسیار خوبی در نیمه نخست داشت و بعد از هدر رفتن یک فرصت در دقیقه 6 توسط علی‌محمدی به گل رسید. پس از آن نیز شاگردان علی دایی سوار بر بازی بودند و چندین موقعیت جدی داشتند اما بعد از دقیقه 20 سپاهانی‌ها بازی هجومی پیش گرفتند و فرصت‌های زیادی از دست دادند. حتی یک توپ آنها به تیر دروازه برخورد کرد. اعتراضات علی دایی و شعارهای هواداران سپاهان نیز بر علیه او از نکات قابل توجه نیمه اول بود.

بهترین بازیکن:
فیلیپه ماچادو مدافع صبا و هاشم بیگ زاده که امروز دفاع راست و گاها هافبک راست تیمش بود نمایش خوب و کم اشتباهی مقابل سپاهان داشتند ؛ همانطور که امیرحسین صادقی هم خوب کار کرد .

اتفاق ویژه:
سپاهان که آخرین بار در هفته بیست و چهارم فصل پیش به صبا باخته و از آن به بعد نباخته بود امروز مغلوب بازی خوب شاگردان دایی شد و روند شکست ناپذیری سپاهان به پایان برسد.

دقایق حساس:
دقیقه 9: توپ ارسالی دهنوی از کرنر را صادقی با یک پرش خوب به سمت دروازه سپاهان زد اما گردان این توپ را دفع کرد تا بعد از یک رفت و برگشت بیک‌زاده در شش قدم به توپ برسد اما این بازیکن با بی‌دقتی توپ را با اختلاف از بالای دروازه سپاهان به بیرون زد.
دقیقه 34: بعد از یک و دو خوب غفوری و خلعتبری توپ به موسی‌اف رسید که شوت پشت محوطه این بازیکن بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه صبا راهی اوت شد.
دقیقه 37: تک به تک نویدکیا و لک را دروازه‌بان صبا با یک پرش خوب در اختیار گرفت.
دقیقه 44: شوت علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف کمی از بالای دروازه گردان به اوت رفت.
دقیقه 45: خلعتبری بعد از دریبل دو مدافع صبا وارد محوطه جریمه شد اما شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف کمی از بالای تیر عمودی دروازه لک راهی اوت شد.
دقیقه 73: شوت خلعتبری را لک در دو مرحله دفع کرد و ماچادو مدافع صبا نیز این کار او را کامل کرد و توپ را به اوت فرستاد.
دقیقه 74: شوت پشت محوطه جهان‌عالیان را لک در اختیار گرفت.
دقیقه 75: پاس اوسانی، اسلامی را در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن بعد از دریبل مدافع مقابلش با ضربه پای چپ دروازه گردان را تهدید کرد و او با یک سیو خوب توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ٨٧: وریا غفوری با یک ضربه سر تا آستانه فرو ریختن دروازه خودی پیش رفت اما این توپ عجیب از کنار دروازه سپاهان به کرنر رفت .

حاشیه‌ها:
*محمد قاضی به دلیل مصدومیت در ترکیب صبا قرار نگرفته است. مسعود حق‌جو نیز که به تازگی آسیب دیدگی‌اش برطرف شده جزء بازیکنان صبا نیست و علی دایی به او استراحت داده است.
*رضا حقیقی در دومین دیدار پیاپی در لیست 18 نفره صبا قرار نگرفته است.
*در زمان تمرین پیش از بازی بازیکنان دو تیم علی دایی با جانبازان 8 سال جنگ تحمیلی عکس یادگاری گرفت.
*تماشاگران اصفهانی با 5 دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه یادگار امام قم رساندند.
*علی دایی در دقیقه 17 به خطایی که در میانه زمین به سود تیمش گرفته نشد اعتراض داشت.
*دقیقه 38 خلعتبری در محوطه جریمه صبا به زمین افتاد و معتقد بود خطای پنالتی روی او صورت گرفته است اما داور دستو به ادامه بازی داد تا این بازیکن و هواداران سپاهان به داور اعتراض کنند.
* علی دایی بعد از اینکه داور آوانتاژ اعلام نکرد و بازی را متوقف کرد اعتراض زیادی به حیدری داور مسابقه داشت که باعث شد بازی یک دقیقه متوقف شود. تماشاگران سپاهان نیز در همین لحظه به سرمربی صبا فحاشی کردند و او را ضد فوتبال خواندند. هواداران صبا نیز که تعدادشان نسبت به بازی‌های گذشته این تیم چشمگیر بوده نیز شعار «تبانی تبانی فوتبال اصفهانی» سر دادند.
* محرم نویدکیا بازیکن غائب سپاهانی‌ها از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد.
* دقیقه 49 اوسانی در محوطه جریمه صبا به زمین افتاد اما خطا اعلام نشد؛ در حالی که بازیکنان سپاهان فکر می‌کردند داور پنالتی گرفته است.
* تماشاگران قمی که تعدادشان به طور چشمگیری نسبت به بازی‌های یکی، دو فصل اخیر افزایش یافته است موج مکزیکی در ورزشگاه به راه انداختند.
* در دقایق پایانی بازی تماشاگران سپاهان باز هم محرم نویدکیا را تشویق کردند.

 

عبدالله اسکندری بازدید : 171 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

لیگ برتر؛ هفته هفتم

نتیجه نهایی: استقلال خوزستان 1 - سیاه جامگان مشهد 0

باز هم شکست خانگی سیاه جامگان

 

سیاه جامگان امروز در حالی در ورزشگاه خانگی از تیم عبداله ویسی میزبانی می کنئ که آخرین دیدار خود را در این لیگ که از قضا دیداری مهم و دربی شهر مشهد بود را بازنده از میدان خارج شدند و بعد از حذف در جام حذفی بازی امروز خود را با انگیزه ای دو چندان در زمین حضور خواهند یافت تا بتوانند وضعیت خود در جدول رده بندی را سر و سامانی ببخشند، در طرف دیگر آبی پوشان خوزستانی نیز پس از نتایج فوق العاده بازی های ابتدایی، در تلاش است تا با پیروزی در این بازی، نشان دهد نتایج اولیه این تیم اتفاقی نبوده و آنها امسال تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر کرده اند.

هفته هفتم لیگ برتر؛ ورزشگاه ثامن مشهد
داور: رضا عادل کمک ها: علی‌اکبر عظیم‌پور، امیر آشور ماهانی

سیاه جامگان:

محسن فروزان، امیر تیزرو، سیدمیثم حسینی، میلان یوانوویچ، احمد کامدار، امیر سینگ، علیرضا نقی زاده، مصطفی احمدی، رضا شربتی ، جیمی

داسیلوا سیلیو، غلامرضاعنایتی


سرمربی: سعید رمضانی


استقلال خوزستان:

فرناندو خسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، سیدجلال عبدی، میثم دورقی، حکیم نصاری ، عقیل کعبی، ادواردو سوآرز، فرشاد جانفزا ، حسن بیت سعید


سرمربی: عبداله ویسی


شرح نیمه اول:

نیمه اول بازی تیم های سیاه جامگان برابر استقلال خوزستان با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.


در این بازی سرد دو تیم نتوانستند موقعیت های زیادی را روی دروازه هم ایجاد کنند و همین مساله باعث شد شاهد بازی سردی از سوی دو تیم باشیم. استقلال اهواز که برای باقی ماندن در بالای جدول نیاز به کسب به 3 امتیاز بازی دارد در نیمه دوم نتوانست کار خاصی را انجام بدهد و سیاه جامگان هم نتوانست از تک موقعیت های خود استفاده کند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.


دقایق حساس:

دقیقه 8: شوت میثم دورقی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 15: رضا عنایتی توسط موسی کولی بالی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.


دقیقه 22: امید سینک با دریبل دو بازیکن استقلال به میانه زمین رفت و ضربه اش با اختلاف کم نسبت به دروازه خسوس به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت بازی برای سیاه جامگان از دست برود.


دقیقه 43: فرار فوق العاده علیرضا نقی زاده از سمت راست و پاس به بیرون او به احمد کامدار رسید ام شوت او به مداقعان استقلال خوزستان برخورد کرد.


حاشیه:

*همچنان تماشاگران سیاه جامگان نسبت به این تیم حس خوبی ندارند و تنها هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

*گزارش گر مشهد حسابی از خجالت بازیکنان داخل زمین درآمده است و نسبت عملکرد آنها انتقاد می کند.

*زمانی که کولی بالی روی کاپیتان سیاه جامگان خطا کرد و البته داور صحنه را پنالتی تشخیص نداد، عنایتی به شدت به داور اعتراض کرد.

 

عبدالله اسکندری بازدید : 149 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین:

 

ممکن است با کسی که دوست اش دارید ملاقات کنید، آن هم ملاقاتی سرشار از شور و حرارت. این ملاقات شما را چنان به هم پیوند می زند که در همان مرحله ی اول به هم تعهد خواهید داد. اما شاید شک و تردید هم به سراغ روابط عاشقانه ی تان بیاید. باید خودتان را محدودتر کنید و در بیان احساسات تان محتاط باشید. اگر زیاده روی کنید نتیجه ی معکوس اخواهید گرفت. پس صبور باشید!

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است کمی احساس تشویش و بی قراری کنید. فشارهای کاری باعث می شود که خشم های نهفته ی درون تان به مرز علنی شدن برسند. باید سعی کنید به طریقی بفهمید که این فشارها شما را به یاد چه چیزی می اندازند. اگر به هر دلیلی نمی توانید این کار را انجام دهید، اشکالی ندارد، حداقل اش این است که از رها شدن خشم تان راحت خواهید شد. روی کارتان تمرکز کنید تا اتفاقی که باید بیفتد.

 

فال روزانه متولدین خرداد:

 

افراد زیادی هستند که می خواهند توجه شما را به خودشان جلب کنند. همه ی آن ها یا کمک می خواهند یا مشورت. دل تان می خواهد کمک شان کنید، اما ممکن است اوضاع طوری پیش برود که نتوانید روی کارتان تمرکز کنید. اجازه ندهید که این وضعیت باعث به هم ریختگی اعصاب تان شود. به هر درخواستی جداگانه رسیدگی کنید، قول ندهید و بهترین های تان را به کار ببندید.

 

فال روزانه متولدین تیر:

 

امروز ممکن است در محل کارتان دچار مشکل شوید. انگار همکاران تان نه می توانند به هم اعتماد کنند و نه این که در کنار هم کار انجام دهند. اگر قرار است همه بتوانند مهارت ها و قابلیت های شان را به نمایش بگذارند باید بعضی چیزها اصلاح شود. اگر در مقامی هستید که این کار از شما ساخته است پس آن را انجام دهید. اگر در چنین مقامی قرار ندارید خودتان را کنار بکشید.

 

فال روزانه متولدین مرداد:

 

امروز ممکن است بین شما و یکی از نزدیکان تان اختلافاتی پیش بیاید. اکنون از شما انتظار می رود که قابلیت های خود را به کار بگیرید تا آشتی برقرار شود. اگر با احتیاط جلو نروید ممکن است یک دعوای حسابی درست شود. کاری نکنید که مجبور شوید حرف هایی را که نباید بزنید. مبادا کاری کنید که تا مدت ها جراحت های احساسی آن به طول انجامد.

 

فال روزانه متولدین شهریور:

 

امروز ممکن است به خاطر مشکلات مالی دچار سردرد شوید. بین یک دورهی گیر افتاده اید: از یک طرف دل تان می خواهد که برای آینده پول پس انداز کنید و از طرف دیگر تمایل دارید وسایلی را که مدت ها بود لازم داشتید بخرید. می توانید کاری کنید که به هر دوی خواسته های خود برسید. اشکالی ندارد اگر کمتر پس انداز کردید، بروید و وسایل مورد نیازتان را البته به قیمت مناسب بخرید. یادتان باشد که قبل از هر اقدامی همه ی جوانب کار را خوب برریس کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر:

 

چند روز گذشته سرتان خیلی شلوغ بود و حالا احساس خستگی می کنید. امروز ممکن است خیلی زود اعصاب تان به هم بریزد و بر اطرافیان تان خشم بگیرید. خودتان را آرام کنید و یک دوش آب گرم بگیرید. چای سبز هم می تواند نوشیدنی مناسبی برای حال و روز شما باشد. به هر حال سعی کنید که امروز همه چیز را آسان تر بگیرید.

 

فال روزانه متولدین آبان:

 

امروز ممکن است فرصتی دست دهد تا بتوانید در یک کار هنری شرکت کنید و پول خوبی به دست آورید. این کار هنری سرشار از خلاقیت است. دوست دارید که در طول فرآیند این کار با آدم های جدید آشنا شوید. اگر مجرد هستید، ممکن است عاشق یکی از همکاران تان شوید. خلاصه این که از این فرآیند لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر:

 

امروز ممکن است در یک کنفرانس یا چیزی مشابه شرکت کنید. افراد شرکت کننده ممکن است تا حدی با هم اختلاف نظر داشته باشند که به هم خشم بگیرند و فریاد بزنند. شما هم ایده های خوبی در ذهن تان دارید، اما به شما توصیه می شود که خودتان را دخالت ندهید. شما نمی توانید این دعوا را حل و فصل کنید، پس اعصاب خودتان را بیهوده به هم نریزید. اگر می توانید امروز اصلاً در چنین جمع هایی شرکت نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی:

 

امروز سرشار از انگیزه هستید. احساس خیلی قشنگی است، اما نمی دانید که چه طور باید از آن استفاده کنید. این وضع شاید نمایانگر نوعی الهام هنری باشد، شاید به مرحله ای رسیده اید که می توانید دیگران را به راحتی درک کنید. نکته ی مهم این جاست که می خواهید تنها باشید تا خوب فکر کنید و ببینید چه طور می توانید از این فرصت استفاده کنید. سعی کنید فرصت ها را از دست ندهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن:

 

امروز ممکن است با آدم ها جالبی برخورد کنید. شاید این آدم های جدید اهل سرزمین دیگری باشند. اکنون از قابلیت های کلامی خوبی برخوردار هستید، پس می توانید از هم صحبتی با دیگران لذت ببرید. تمام شب در فکر ایده های پیچیده و کاربردی بوده اید. برای این که ذهن تان شفاف شود و درست تصمیم بگیرید، بد نیست کمی پیاده روی کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند:

 

امروز ممکن است از منابع غیر منتظره ای اطلاعات جدید کسب کنید. شاید تصمیم بگیرید که با این اطلاعات به سراغ کارهای جدید و متفاوت بروید. بدانید که باید طوری پیش بروید که توجه دیگران جلب شود تا بتوانید پیشرفت کنید. از این که در مسیر پیش بروید ترس نداشته باشید، فقط کافی است کارتان را خوب انجام دهید.

عبدالله اسکندری بازدید : 209 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: محمد مایلی‌کهن یکی از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس و ملوان بود. به همین بهانه و همچنین پرسش در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی با مدیر فنی تیم امید به شرح زیر انجام داد.

*در بازی پرسپولیس و ملوان شرایط و جو نامناسبی در ورزشگاه آزادی هم حاکم شده بود.

در کدام ورزشگاه شرایط خوب است؟ متاسفانه در همه ورزشگاه‌ها همین شرایط وجود دارد و هیچ کاری هم در این زمینه نمی‌شود. شاید چون من پرسپولیسی‌هستم برخی توقع دارند من بگویم هواداران پرسپولیس اگر حرکت اشتباهی کردند اشکالی ندارد. نخیر این حرکت از سوی هر کسی که باشد ناپسند است. در کجای دین و آیین و مردانگی از اول تا آخر مسابقه به داور اهانت‌هایی می‌شود که مو بر تن آدم سیخ می‌کند.

*چرا شرایط فوتبال ما این گونه است؟

متاسفانه انواع اقسام برنامه‌ها ساخته می‌شود اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد. شما فوتبال اروپا و جهان را نگاه کنید در کجا چنین رفتارهایی می‌شود؟ در برخی از بازی‌های فوتبال اروپا داوران اشتباه‌هایی به مراتب بزرگ‌تر انجام می‌دهند اما این گونه با آنها برخورد نمی‌شود. این همه هجمه به داوران فوتبال ما دل آدم را می‌شکند.

*این در حالی است که باشگاه‌های ما واژه فرهنگی را هم سال‌هاست یدک می‌کشند.

اصلا به واژه فرهنگی چه کار دارید؟ مگر منچستر یونایتد یا چلسی و رئال مادرید واژه فرهنگی در کنار باشگاهشان قرار دارد. آنها در زمینه فرهنگ عمل‌گرا هستند اما ما فقط شعار می‌دهیم. در فوتبال ایران کسی پیدا نمی‌شود که از این اهانت‌ها مصون مانده باشد. از مربی و داور و بازیکن گرفته تا رئیس‌ فدراسیون. داوران که سیبل متحرک هستند.

*شرایط فنی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من تاکنون در مورد پرسپولیس صحبت نکرده‌ام و باز هم می‌خواهم این سکوت را ادامه بدهم اما می‌گویند برانکو 6 هفته است که سرمربی پرسپولیس است مگر ایشان از اواخر فصل گذشته سرمربی این تیم نشد؟ برانکو تاکنون در 17 مسابقه سرمربی پرسپولیس بوده است.

*اگر یک مربی ایرانی جای او بود چه برخوردی انجام می‌شد؟

این را از خودتان بپرسید. شاید اگر یک ایرانی جای برانکو بود دارش می‌زدند. نمونه دیگرش را هم در باشگاه فولاد خوزستان می‌بینیم. اسکوچیچ اکنون می‌گوید من امید ابراهیمی و سیدجلال حسینی را می‌خواستم. نفراتی که او جذب کرد با چه مبالغی به فولاد آمدند و چه نفراتی در آن دخیل بودند؟ ضمن اینکه خیلی از باشگاه‌ها آرزوی داشتن بازیکنانی مثل حسین ابراهیمی، ایمانی، فشنگچی و ... را دارند.

*شما زمان درخشان از پرسپولیس و عملکرد او انتقاد می‌کردید چرا اکنون سکوت کردید؟

من با اینکه درخشان را دوست داشتم و او یکی از بهترین‌های فوتبال ما بوده و هست از او انتقاد کردم اما اکنون می‌خواهم سکوت کنم تا ببینم در پرسپولیس چه پیش می‌آید هرچند هرجا که می‌روم هواداران پرسپولیس یقه من را می‌گیرند و می‌گویند از بس خون دل خوردیم خسته شدیم و همه از این وضعیت ناراحتند.

*چرا فوتبال ما غریب‌نواز شده است؟

ما وقتی از بازیکن ایرانی دفاع می‌‌کنیم متهم به نژادپرستی می‌شویم اما وقتی آقایان از کرواسی می‌آیند بلافاصله بازیکنان کشور خودشان را به ایران می‌آورند. بازیکنان بی‌کیفیت که با مبالغ هنگفت جذب باشگاه می‌شوند و در آخر طلبکار هم می‌شوند و می‌گویند ما عبدالله کرمی و ... را می‌خواستیم.

*وضعیت خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال همچنان بلاتکلیف ماند.

خصوصی‌سازی موفق نمی‌شود اگر این دو باشگاه خصوصی می‌شدند فشار می‌آوردند و آن شخص هم کار را رها کند و برود. هدایتی مگر بخش خصوصی نبود. او در استیل آذین و ملوان میلیاردها تومان خرج کرد و آخر سر فرار را بر قرار ترجیح داد.

*فوتبال‌دوستان امیدوارند تیم امید ایران بعد از 44 سال به المپیک برود. فکر می‌کنید بتواند این موفقیت را کسب کند؟

ما یکسری بازیکن جوان را آوردیم. من در اردوی هلند به تیم امید خیلی امیدوار شدم آن هم در حالی که 6-7 بازیکن خود را نداشتیم با این حال سر و صدا و جنجال راه نینداختیم. وظیفه تیم امید این است که به تیم بزرگسال کمک کند و ما این کار را می‌کنیم. زمانی که تیم ملی بازی‌های رسمی دارد به این تیم بازیکن می‌دهیم و زیر بار زور هم نمی‌رویم. اکنون می‌گویند تیم ملی جوان شده است. سوال من این است آیا این جوانان قبل از این بودند یا نه؟ پس چرا دیده نشدند. این تیم امید بود که آنها را به فوتبال ملی معرفی کرد وظیفه تیم امید هم کمک به تیم بزرگسال است اما وقتی جهانبخش و آزمون را برای بازی‌های رسمی خواستیم چه داستان‌هایی که برای ما درست نشد.

*فکر می‌کنید این چالش در جریان مسابقات بازی‌های غرب آسیا هم بین تیم ملی و تیم امید وجود داشته باشد و همچنان بر سر بازیکن کشمکش پیش بیاید؟

کشمکشی نداریم. عادل فردوسی‌پور که برنامه‌اش پربیننده است هرچندکه اکنون خندوانه توانسته گوی رقابت را از برنامه نود برباید اما سوالم این است فردوسی‌پور چند بار به تیم امید و کادر فنی این تیم اجازه صحبت داد. مسئولیت این تیم با خاکپور و کاشانی است و من هم هر وقت مشورتی بخواهند می‌دهم اما فردوسی‌پور تا حالا یکبار شده از تیم امید حمایت کند؟ او فقط می‌گوید باید تعامل باشد. مگر در مقدماتی جام جهانی برزیل که تیم ملی در شرایط حساسی بود ما برای حمایت در تمرین تیم ملی حاضر نشدیم اما وقتی به هموطنم و همکارم و کشورم توهین می‌شود نمی‌توانم سکوت کنم.

*شما در بازی پرسپولیس و ملوان به تماشاگرانی که کی‌روش را تشویق کردند چک‌پول نشان دادید.

در آن زمان چند نفر برای گرفتن عکس آمده بودند و یکی دو نفر کی‌روش را تشویق می‌کردند که من آن کار را کردم.

*خیلی‌ها دوست دارند تیم امید با مربی ایرانی به المپیک برود تا از مربیان ایرانی حمایت بیشتری شود.

مگر ما با وینگادا در تیم امید به کجا رسیدیم؟ البته آنها را زود روتوش می‌کنند. اگر مربی ایرانی موفق باشد می گویند تیمش خوب بازی نمی کند ولی می‌برد ولی مربی خارجی وقتی می‌بازد می گویند تیمش قشنگ بازی می‌کند. دیشب عادل خان فردوسی‌پور گفت مایلی‌کهن پدیده‌ای است. آقای فردوسی‌پور اگر من پدیده‌ام دوست شما فوق پدیده است که بعد از دو ماه برای تعطیلات می‌آید و همه را به توپ می‌بندد. اگر یک مربی ایرانی به جای کی‌روش بود و با ترکمنستان مساوی می‌کردیم او را به 4 میخ می‌کشیدند. ما هیچ وقت به کسی بی‌احترامی نمی‌کنیم مگر آنکه حد و حدودش را نشناسد. این کشور ایران است بیشه دلیران.

عبدالله اسکندری بازدید : 143 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

خبرآنلاین: رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت که از این به بعد فینال جام حذفی هر سال در خرمشهر برگزار می شود.

مهدی تاج در نشست خبری امروز عصر خود در استان خوزستان گفت: هدف ما این است که مکان فینال جام حذفی را قبل از مشخص شدن تمام تیم های حاضر در دورهای پایانی مشخص کنیم. 16 تیم لیگ برتری، 32 تیم از لیگ استان‌ها و 36 تیم از لیگ از دسته دو در این رقابت‌ها حضور دارند و این برنامه ریزی را کمی سخت می‌کند.

اما مصمم هستیم تا یک تصمیم مهم بگیریم. می‌خواهیم فینال جام حذقی هر سال در خرمشهر برگزار شود. هدف این است تا هر سال روز 3 خرداد، به مناسبت آزادسازی خرمشهر فینال را در این شهر برگزار کنیم. در همه جای دنیا هم همین است.

تاج در مورد کروش که تا به حال استان خوزستان هم نیامده اظهار داشت: من فقط می‌توانم به ایشان توصیه کنم حتما به خوزستان بیاید. قطعا کروش با فوتبال خوزستان آشنایی دارد، چون این استان سهم زیادی در فوتبال دارد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 3,843
  • بازدید کلی : 208,589