loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 280 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن
از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم
جملات عاشقانه
راه های به تو رسیدن محدود است اما من...
به اندازه ی تمام راه های نرسیدن به قلبت دوستت دارم
جملات عاشقانه
بیشتر از دیروز،کمتر از فردا،بیشتر از خودم کمتر از خدا
بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم

جملات عاشقانه
به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن
به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین
دنیام می نویسم دوستت دارم

جملات عاشقانه دوست داشتن
دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست
پس خارج از نوبت دوستت دارم
جملات عاشقانه
تو می دانی که حتما ، دوستت دارم
نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم
سند هرگز نخوردستی دل من
بخر با عشق که نقدا دوستت دارم
جملات عاشقانه
دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی
جملات عاشقانه
می توان پر کرد
فاصله هایی بلــــــــــند را
با یک پیام ساده و کوتاه...
کافیست بنویسی : دوستت دارم...
جملات عاشقانه
دوستت دارم نه در هوس
دوستت دارم نه در قفس
دوستت دارم تا آخرین نفس
جملات عاشقانه
در میان هزاران کلمه تو را می یابم
تو را آرام و آهسته می بویم
و دوباره میان آنها پنهانت می کنم
تا ندانی که هنوز دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جملات عاشقانه دوست داشتن - اس ام اس عاشقانه up32.mihanblog.com/post/4434 جملات عاشقانه دوست داشتن. اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم. جملات عاشقانه. اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس عاشقانه bivafa-va-man.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_دوست_داشتن این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید. اس ام اس عاشقانه 1016. نویسنده : امیر - ساعت ٤:٥٠ ق.ظ روز ۱۳٩٤/٥/٧. اس ام اس عاشقانه، اس ام اس رویا، اس ام اس دوست داشتن، جملات عاشقانه. خواب ها تمام می شوند تو اما … اس ام اس های و جملات دوست داشتن زیبا | 2روز www.2rooz.com/اس-ام-اس-های-و-جملات-دوست-داشتن-زیبا ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اس ام اس های و جملات دوست داشتن زیبا: sms دوست داشتن, اس ام اس آی لاو یو, اس ام اس دوست دارم, اس ام اس دوست داشتن ,اس ام ... هرچه می نوشتم عاشقانه بود. جملات دوست داشتن ، جمله دوست دارم | کـفـشـدوزكــ kafshdoozaki.ir/جملات-دوست-داشتن-،-جمله-دوست-دارم/ من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم . . . . . . . دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت تو ساده باور کن .... جملات و دلنوشته های جدید عاشقانه ۹۴ ... تصاویر برای جملات عاشقانه دوست داشتنگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای جملات عاشقانه دوست داشتن نتیجه تصویری برای جملات عاشقانه دوست داشتن نتیجه تصویری برای جملات عاشقانه دوست داشتن نتیجه تصویری برای جملات عاشقانه دوست داشتن تصاویر بیشتر برای جملات عاشقانه دوست داشتن عشق و دوست داشتن www.girlsalone.blogfa.com/ ۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ♥جملات... ♥. حوصلـه ام سر رفتـه است ! کآش مـی شد . . . بـﮧ جای دست روی دست گذاشتن دست توی دستت مـی گذاشتم !!! √ خستــﮧ ام... عـاشقـــانـﮧ نگـــو. اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد www.bisms.ir › اس ام اس دوستت دارم اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد,اس دوست داشتن خیلی زیاد,اس مس دوست داشتن ... رابطه عاشقانه خانم معلم با شاگرد 13 ساله ..... جملات و اس ام اس های عاشقانه و بسیار ناب ... اس ام اس های قشنگ و زیبای عاشقانه و جملات شیک دوستت دارم 3ali3.com/1392/10/11/اس-ام-اس-های-قشنگ-و-زیبای-عاشقانه-و-جملا/ ۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اس ام اس های قشنگ و زیبای عاشقانه و جملات شیک دوستت دارم ... روزها گاهی پرواز میکنم من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم … جملات دوست داشتن - جملات زیبا ( مازنی ریکا ) rika.persianblog.ir/tag/جملات_دوست_داشتن ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نویسنده مـحمد مـهدی : - ساعت ٤:٢۸ ق.ظ روز ۱۳٩٤/۳/٧. جملات زیبای عاشقانه، جملات زیبا، جملات دوست داشتن، جملات زیبا عشق. چقدر زندگی قشنگ می شود اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس جدید smsbaz.org/اس-ام-اس-دوست-داشتن/ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جملاتی از آدم ها و کتاب های مشهور · دیالوگ های ماندگار ... شما اینجا هستید: خانه » آخرین مطالب » اس ام اس دوست داشتن ... عاشقانه دوست داشتنت تنها کار ... متن عاشقانه و دوست داشتن با عکس های زیبا - فتوکده photokade.com/متن-عاشقانه-و-دوست-داشتن-با-عکس/ ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - متن عاشقانه و دوست داشتن با عکس,متن جدید کوتاه عاشقانه با عکس,نوشته های جدید عاشقانه با عکس,جملات عاشقانه با عکس های زیبا,عکس و متن ... اس عاشقانه عکس عاشقانه جملات عاشقانه - روزنه www.rozanehonline.com/.../جملات-عاشقانه-برای-آنکه-دوستش-دارید.html ۲۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... اس ام اس عاشقانه ... زیباترین و عاشقانه ترین جملات و اس ام اس ها برای آنکه دوستش دارید. ... بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد. اس ام اس دوست داشتن - جملات عاشقانه و ناب ramin68r68s.blogfa.com/post/10 اس ام اس جدید ،جملات عاشقانه و ناب - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس غمگین و دلشکسته ، شعر ، اس ام اس عاشقانه و ... - اس ام اس جدید ،جملات عاشقانه و ناب. جملات کوتاه زیبا - جملات عاشقانه - Blogfa jkz.blogfa.com/cat-1.aspx جملات کوتاه زیبا - جملات عاشقانه - جملات کوتاه زیبا + داستانک. ... هر چی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی ... برچسب‌ها: جملات کوتاه زیبا, دوست داشتن. زمزمه های بی همتا | asheqana.com - اس ام اس دوست داشتن asheqana.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-دوست-داشتن ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زمزمه های بی همتا | asheqana.com - اس ام اس دوست داشتن - همیشه فقط ... ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی / هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی . . . . جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک 1394 | نمکستان namakstan.ir › اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب,جملات زیبا و عاشقانه ... دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم ! جملات زیبای دوست دارم برای عشقم - اس ام اس بخون readsms.ir/1521/1393/01/29/i-love-my-beautiful-sentences.html جملات زیبای دوست دارم برای عشقم احتیاجی به تسبیح نیست دستانت را که به من ... دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “ دوست داشتن ” می دهم! .... دسته : اس ام اس عاشقانه | تاريخ : فروردین ۲۹م, ۱۳۹۳ | نوشته : Admin | تعداد بازديد : 31,763 بازدید. جملات تصویری عاشقانه و دوست داشتن بایگانی - سایت بزرگ ... shabhayetanhayi.ir/tag/جملات-تصویری-عاشقانه-و-دوست-داشتن/ جملات تصویری عاشقانه و دوست داشتن 93. به دلیل بروز رسانی پست ها از مطالب جدید در صفحه اصلی سایت هم دیدن نمایید(کلیک کنید) درصورت رضایت دوستان از ما ... جملات عاشقانه دوست داشتن - وب سایت بزرگ شبهاے تنهایے shabhayetanhayi.ir/tag/جملات-عاشقانه-دوست-داشتن/ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳـت ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﺗــــــــــﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫــد ﻭ ﺑﯿﺸـــﺘﺮ ﺍﺯ ﺗــــــــﻮ ﻫﯿـــــــــــﭻ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﺗــــــــــﻮ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗـــــــﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﯽ برای زیستن دو قلب لازم است قلبی که دوست بدارد ... دل نوشته عاشقانه محبت آمیز و دوست داشتن همسر - جوک www.persian-joke.com/.../دل-نوشته-عاشقانه-محبت-آمیز-و-دوست-داشتن.... دل نوشته عاشقانه محبت آمیز و دوست داشتن همسر ... ﺩﻭﺳــــــــــﺖ داشتـــه بــــاشَـــــــــــــم… ... جملات عاشقانه و رمانتیک ۱۷ مهر · شعر ها و متنهای عاشقانه فوق العاده زیبا ... جملات زیبای دوستت دارم | جدید 94 - عکس www.rahafun.com/جملات-زیبای-دوستت-دارم.html اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه میدارد را دوست دارم……. جملات ... دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست ! حسی است ؛ .... اس ام اس جملات عاشقانه و رما... اس ام اس ... دوست داشتن یعنی...(3) - بیتوته www.beytoote.com/fun/visual/love-readable4-articles.html عکس نوشته های عاشقانه عکسهای جالب و قشنگ دوست داشتن , نشانه های عاشقی , عشق و ... جملکس های عاشقانه , دوست داشتن یعنی , عکسهای زیبا و عاشقانه , جملات عاشقی , جملات عاشقانه و عارفانه از علی شریعتی - دوست داشتن از عشق ... www.shariati-56.blogfa.com/post-80.aspx جملات عاشقانه و عارفانه از علی شریعتی - دوست داشتن از عشق برتر است. - در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است. اس ام اس عاشقانه عارفانه دوست داشتن - امین اس ام اس amin3sms.ir/post/category/88 مرتبط با : اس ام اس عاشقانه عارفانه دوست داشتن برچسب ها : اس ام اس اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه .... جملات عاشقانه من و تو از همان روز اول، محکوم به از دست دادن بودیم! جملاتی در مورد دوست داشتن - متن هایی برای هیچ... dgedg.blogfa.com/tag/جملاتی-در-مورد-دوست-داشتن جملاتی در مورد دوست داشتن - کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: ... برچسب‌ها: عکس و جملات عاشقانه, جملاتی در مورد دوست داشتن, عاشقانه ها, عکس های عاشقانه. جملات دوستت دارم | سایت عاشقانه چشم های آبی | Blue Eyes blueeyes.ir/category/جملات-دوستت-دارم/ برچسب ها :جملات عاشقانه همراه با عکسدلنوشتهدوستت دارمعاشقعکس دوستت دارمکتاب عاشقی ... دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری… تا دوستت بدارم آن ... اس ام اس و جملات دوست داشتن خیلی زیاد عاشقانه 94 | عاشقانه ... www.love77.ir/new-sms-doost-dashtan-kheyli-ziyad-94.html ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس ام اس دوستت دارم94,پیامک دوستت دارم94,اسمس دوستت دارم94,پیامک عاشقانه جدید94,خیلی دوستت دارم جدید94,اس ام اس خیلی دوستت دارم 94,جملات ... اس ام اس های عاشقانه - جملات و عکس های عاشقانه و دلتنگی eshqam.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_های_عاشقانه من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم … ❃. پیامک دوستت دارم ... گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست . جدیدترین جملات عاشقانه و احساسی - استاتوس های عاشقانه alonejavad.blogfa.com/tag/استاتوس-های-عاشقانه آنقدر که تو را می خواهم، خودم رانمی خواهم چقدر زیباست این عشق این محو تماشای تو بودن را دوست دارم هزارن دست هم به سویم دراز شود، پس خواهم زد تنها تمنای دستان تو را دارم. بهترین جملات دوستت دارم عاشقانه - دوستانه | اس ام اس عاشقانه ... sms.dostaneh.com/2885/بهترین-جملات-دوستت-دارم-عاشقانه.html بهترین جملات دوستت دارم عاشقانه. آنقدر دوست داشتنى هستى ،. که ایستاده هم به دل مى نشینى . . . . . . اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است. من دریا را تقدیمت میکنم ... ₪இدرد دلهای عاشقانه ₪இ - قشنگترین جمله به کسی که ... dardodelbadel.blogfa.com/category/22 இدرد دلهای عاشقانه✘₪இ - قشنگترین جمله به کسی که دوستش دارین - جملات پر احساس‏ ... خوشبختی داشتن کسی است… که بیشتر ... آغوشتـــــــ را دوستـــــــ دارمـــــ جملات دوست داشتن - عاشقانه ها 2ashegh-as1392.persianblog.ir/tag/جملات_دوست_داشتن علی دوست دارممممممممممم. آنقدر دوستت دارم که. پروانه ها گیج می شوند. گل ها تعجب می کنند. و باران دلش آب می افتد. [ ۱۳٩۳/٢/٢ ] [ ٥:٥٢ ب.ظ ] [ Sana & Ali reza ]. نظرات (1). عشق كده - جملات عاشقانه www.eshghkadeh.blogfa.com/category/7 کاش نگاهم شرار نور میشد. اشتی میدادش. و. که دوست داشتن چه کلام کاملی است. و. من... چقدر دلم تنگ دوست داشتن است! متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه. میان ماندن و نماندن اس ام اس،جملات عاشقانه،جملات زیبا - دوست داشتن توست jomalate-ziba1.blogfa.com/post/325 اس ام اس،جملات عاشقانه،جملات زیبا - دوست داشتن توست - یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن - جملات عاشقانه غمگین و غمناک electronmohands.blogfa.com/tag/جملات-عاشقانه-غمگین-و-غمناک برچسب‌ها: جملات عاشقانه دوست دارم همسر شوهر دوست دختر پسر, جملات عاشقانه جدید و زیبا, سایت جملات عاشقانه زیبا, جملات عاشقانه غمگین و غمناک, جدیدترین و ... جملات عاشقانه دوست داشتن لایک خور ۹۴ - صفحه اصلی sagadmohamadazemi.tarnical.ir/.../جملات+عاشقانه+دوست+داشتن+لایک+خ... همه میگن عشق یعنی دوست داشتن . . .اما من میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن . . ....جملات عاشقانه جدیدwords of love...نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو ... جملات عاشقانه | جملات زیبا - استاتوس های جدید عاشقانه و احساسی alix4.blogfa.com/tag/استاتوس-های-جدید-عاشقانه-و-احساسی ۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوست داشتـטּ یعنے همیـטּ.:.♥. برچسب‌ها: دوست داشتن, استاتوس های جدید عاشقانه و احساسی, جدیدترین جملات عاشقانه همراه با عکس, متن های رومانتیک. سری اول جملات عاشقانه و متن های عاشقانه 2015 - روزگار rouzegar.com/fun/sms-love/sentences-love-romantic-text-2015 سری اول جملات عاشقانه و متن های عاشقانه 2015 ... ﺩﻭﺳﺘـــ ﺩﺍﺷﺘـــﻦ ﮐـﺴــﮯ ﮐـﻪ ﻣـــﺎﻝ ﺗــﻮ ﻧـﯿـﺴـﺘــــ . . . ﻧــﻪ ﺍﯾﻨﮑــــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــــﻪ . ... تورا دوست دارم بدون آن که علتش را بدانم… محبتی که دلیل ... اس ام اس رمانتیک دوست داشتن - اس ام اس عاشقانه lovelysms.ir/اس-ام-اس-رمانتیک-دوست-داشتن.html اس ام اس, اس ام اس دوست داشتن, اس ام اس رمانتیک, اس ام اس رمانتیک 93, اس ام اس رمانتیک دوست داشتن, اس ام اس رمانتیک عاشقانه, اس ام اس عاشقان, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس ... سری سیزدهم اس ام اس عاشقانه تیر ۹۴ · پیامک تبریک ولنتاین · جملات فلسفی و ... اس ام اس های و جملات دوست داشتن زیبا | میهن دی mihanday.ir/اس-ام-اس-های-و-جملات-دوست-داشتن-زیبا ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اس ام اس های و جملات دوست داشتن زیبا:sms دوست داشتن,اس ام اس آی لاو یو,اس ام اس دوست دارم,اس ام اس دوست داشتن,اس ام اس دوست داشتن دیوانه وار. ... من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم . .... عاشقانه دوستت دارم تنهایی - جملات کوتاه عاشقانه saraota.blogfa.com/tag/جملات-کوتاه-عاشقانه برچسب‌ها: دختر و پسر, عاشقانه, جملات کوتاه عاشقانه, متن کوتاه عاشقانه, عاشقانه ها ... از ﺩﻳﻮﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﭘﺮﺳﻴﺪﻧﺪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻱ ﻳﺎ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ , ﺩﻳﻮﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ , ﻋﺸﻘﻢ ﺭﺍ ﮔﻔﺘﻨﺪ , ﻋﺸﻘﺖ ﮐﻴﺴﺖ , ﮔﻔﺖ ﻋﺸﻘﻲ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻨﺪﻳﺪﻧﺪ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ , ﺑﺮﺍﻱ ﻋﺸﻘﺖ ﺣﺎﺿﺮﻱ ﭼﻪ ..... تو معنی دوست داشتن را میفهمی ؟ عشق و عاشقی - زیباترین جملات عاشقانه eshghpak.blogsky.com/1389/06/26/post-188/ عشق و عاشقی - زیباترین جملات عاشقانه - مجموعه ی نامه ها و جملات و بهترین مطالب عاشقانه قشنگی که ... اگر دوست داشتن زیباست پس چراجدائی را پایان آن قرار دادی؟ اس ام اس دوست داشتن - mahmoodx.blogfa.com،جملات عاشقانه ... mahmoodx.blogfa.com/category/65 ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اس ام اس|خسته ولی پرامید|عکس|جوک|عاشقانه - اس ام اس دوست داشتن - جدیدترین جملات عاشقانه دوست داشتن - مجله اینترنتی میکی romantik.ir/جدیدترین-جملات-عاشقانه-دوست-داشتن/ جدیدترین جملات عاشقانه و احساسی. دلتنگم... چنان دلم گرفته كه ديگر فرياد هم آرامم نميكند ميان اين همه ناباوري من تو را ... جدیدترین جملات عاشقانه و احساسی . جملات عاشقانه: نامه هاي عاشقانه - Goodreads www.goodreads.com/topic/show/66020 خوش به حال اون کسی که شما دو نفر این جملات زیبا را برایشان مینویسید ای کاش یکی هم ..... دوست داشتن همیشه گفتن نیست، گاه سکوت است و گاه نگاه! پس با سکوت ... جملات عاشقانه. جملات احساسی.جملات تنهایی - فرق دوست داشتن ... sharifiasghar.blogfa.com/post-133.aspx جملات عاشقانه. جملات احساسی.جملات تنهایی - فرق دوست داشتن با عاشق شدن - جملات و عکسهای عاشقانه.احساسی. تنهایی. "ناگفته های دلــــــــــــــــــــــــم" www.h-nagoftehaye-eshgh.blogfa.com/ ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عشق زیباست ، دوست داشتن زیباست اما زیباتر میشن وقتی یکی باشه که ... جملات زیبا و عاشقانه .... تو عاشقانه بوسه ای نثار گونه های خیسم کنی. جدیدترین جملات عاشقانه وزیبا alix33.blogfa.com/ جديدترين جملات عاشقانه وزيبا - جملات عاشقانه،جملات زيبا،اس ام اس و دل نوشته هاي احساسي - جديدترين جملات عاشقانه وزيبا. ... ﻧﻤﯿﺸـــــــﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ ﺩﻭﺳـــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮑــﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷــﺖ دوست داشتن به حرف نیست - سایت عاشقانه لحظه ها www.lahzehha.ir/do-not-talk-smack.html/ دوسـت داشتن به حـرف نیـست به وقتـیه که برات میذاره به ارزشیه که برات قائل میشه به دلگرمیه که بهت میده اما وقتی طرفت همش نیست !! وقتی تو توی لحظه لحظه زندگی. دوست داشتن یعنی ...! (تصویری) - جذاب www.jazzaab.ir/love-is.html دوست داشتن یعنی , مطالب عاشقانه, نشانه های عاشقی, عکس نوشته های عاشقانه, عکس های عاشقانه, نوشته های جالب و قشنگ, جملات عاشقی زیبا,جملکس های عاشقانه,عشق .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 542
  • بازدید سال : 7,450
  • بازدید کلی : 212,196