loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 182 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ملی پوش پرسپولیس با انتشار متنی در اینستاگرامش به سوالاتی که پیرامونش وجود دارد پاسخ داده است. او به طور قطع تکذیب کرده که از بابت پنالتی نزدن در بازی تراکتورسازی ناراحت است.

طارمی همچنین می گوید موضوع انتقالش به تیم های خارجی حقیقت ندارد ...

حرف های مهاجم گلزن پرسپولیس را بخوانید:

اول اینکه؛ خبر پیشنهاد اودنیزه و السد قطر به من جوک بود. نمی‌دانم این خبرها از کجا سرچشمه می‌گیرد که خودم بیخبرم.

دوم اینکه؛ با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قائلم متاسفانه مصاحبه‌هایی از خودم در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها می‌خوانم که برای خودم تازگی دارد. مثلا از قول من تیتر می‌زنند؛ من رونالدو و نورالهی جرارد است. بعد که مصاحبه را می‌خوانی چنین چیزی در آن نیست. جالب اینکه حرف نزده من را تحلیل می‌کنند و درباره آن از دیگران نظرخواهی می‌شود. فلان خبرنگار در راهروی ورزشگاه با من سلام و علیک می‌کند. همان شب مصاحبه 3 هزار کلمه‌ای از من منتشر می‌شود و وقتی پیگیری می‌کنم، می‌گوید؛ سردبیر به من گفته اگر مصاحبه طارمی را نداشته باشی، اخراجت می‌کنم.

سوم اینکه؛ از قول من نوشته‌اند بابت اینکه پنالتی‌زن بازی با تراکتورسازی نبودم، ناراحتم! همه آنهایی که من را می‌شناسند، می‌دانند چنین ادبیاتی ندارم. سرمربی تیم تشخیص می‌دهد چه کسی پنالتی زن اول باشد و هیچگاه به خودم اجازه نمی‌دهم پایم را از حریمم فراتر بگذارم. از گل به خودی حریفان که منجر به برد تیم شود هم خوشحال می‌شوم، چه برسد به گلزنی همبازیانم.

و نکته آخر؛ باز هم با احترام به اهالی رسانه تا پایان دربی خودم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام و درج هرگونه مصاحبه از قول من پیشاپیش تکذیب می‌شود. امیدوارم همواره پرسپولیس در اوج باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم | ورزش 3 www.varzesh3.com/news/1270637/طارمی-از-پنالتی-نزدن-ناراحت-نیستم ۴۷ دقیقه پیش - خبرنگارانی که قصد مصاحبه با مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را دارند باید تا دربی صبر کنند. تصاویر برای طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستمگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم 6 روز پیش نتیجه تصویری برای طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم نتیجه تصویری برای طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم نتیجه تصویری برای طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم 1 روز پیش تصاویر بیشتر برای طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم - ورزش ۳ | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/14332411 ۳۴ دقیقه پیش - طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ملی پوش پرسپولیس با انتشار متنی در اینستاگرامش به سوالاتی که ... هرگونه مصاحبه را پیشاپیش تکذیب می کنم/ طارمی: از پنالتی ... khabarche.ir/.../هرگونه-مصاحبه-را-پیشاپیش-تکذیب-می-کنم--طارمی--از... ۲۶ دقیقه پیش - پرسپولیس بعد از ظهر یکشنبه پنجم مهر ماه 1394 خبر هرگونه مصاحبه را پیشاپیش تکذیب می کنم/ طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم. ناراحتی طارمی از نزدن پنالتی - روز نو roozno.com/fa/news/156283 ۲ روز پیش - مهاجم تیم پرسپولیس گفت:در این فصل چهار پنج پنالتی برای تیمم گرفته ام. مهدی طارمی در خاتمه ... طارمی در این مورد که چرا بعد از پنالتی ناراحت بود، تصریح کرد: پنالتی زن اول تیم من هستم. طبیعی است ... مدارس فردا تعطیل نیست. 90tv.ir :: پنجعلی: طارمی به خاطر اینکه اعتماد برانکو را از دست ... 90tv.ir/.../پنجعلی-طارمی-به-خاطر-اینکه-اعتماد-برانکو-را-از-دست-داده-نا... ۷ ساعت پیش - انتظار می‌رفت این صحبت ستاره پرسپولیس با واکنش باشگاه مواجه شود اما سرپرست پرسپولیس گفت او به خاطر نزدن ضربه پنالتی ناراحت نیست. ناراحتی علنی طارمی بخاطر نزدن پنالتی - بی باک نیـــوز www.bibaknews.com/.../ناراحتی-علنی-طارمی-بخاطر-نزدن-پنالتی.html ۲ روز پیش - ناراحتی علنی طارمی بخاطر نزدن پنالتی - مهاجم تیم پرسپولیس گفت: تمام ... آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ناراحتی طارمی از پنالتی نزدن و اعتراض بنگر به فحاشی ها www.chaharah.com/.../ناراحتی-طارمی-از-پنالتی-نزدن-و-اعتراض-بنگر-... ۲ روز پیش - ناراحتی طارمی از پنالتی نزدن و اعتراض بنگر به فحاشی ها ... این برد خیلی نیاز داشتیم چون در شان و شخصیت تیم ما نیست که در آنجای جدول باشیم. طارمی: از پنالتی نزدن ناراحت نیستم fsh.ir/3706484.html ۹ دقیقه پیش - او به طور قطع تکذیب کرده که از بابت پنالتی نزدن در بازی تراکتورسازی ناراحت است. طارمی همچنین می گوید موضوع انتقالش به تیم های خارجی ... ناراحتی علنی طارمی بخاطر نزدن پنالتی | - مهاجم تیم پرسپولیس www.ghatreh.com/news/.../ناراحتی-علنی-طارمی-بخاطر-نزدن-پنالتی ۲ روز پیش - مهاجم تیم پرسپولیس گفت: تمام پنالتی هایی که روی من انجام شده درست بوده ... ناراحتی طارمی از نزدن پنالتی ... ظریف: کواچ در حد والیبال ایران نیست ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 503
  • بازدید سال : 7,411
  • بازدید کلی : 212,157