loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 162 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران : مشاور عالی سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختی به شرکت کنندگانی که فاقد شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند، خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استرداد وجوه پرداختی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش که تابستان امسال برگزار شد، گفت: برخی افراد با توجه به اینکه اطلاعات به آنها دیر رسیده است یا در تطبیق وضعیت خود و شرایط آزمون اشتباه کرده‌اند‌، درنتیجه امکان شرکت در آزمون را ندارند اما ثبت نام را به طور کامل انجام داده‌اند و وجه درخواست شده را نیز پرداخت کرده‌اند که برای افرادی با چنین شرایط، مکاتباتی انجام شده تا وجوه پرداختی این افراد به خودشان بازگردانده شود.
وی در ادامه درباره زمان این فرآیند خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت  آموزش و پرورش و مسئولین ذیربط وجوه دریافت شده به افراد واجد شرایط این طرح در زمانی مشخص و هماهنگ شده بازگردانده می شود.
سهم معدل در کنکور ۹۵ افزایش نمی‌یابد
مشاور عالی سازمان سنجش هم چنین در خصوص افزایش درصد سهم معدل دانش آموزان سوم متوسطه در کنکور امسال و با توجه اینکه پیشنهاداتی از سوی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر این افزایش وجود دارد، تصریح کرد: سهم نمرات برای اعمال سوابق تحصیلی در کنکور سال آینده توسط شورای سنجش و پذیرش تصمیم گیری می‌شود و بدیهی است که اگر در آن شورا این طرح با موافقت رو به رو شود‌، به سایر نهادهای ذیربط ابلاغ می‌گردد و حتما در آزمون لحاظ می‌گردد، اما در حال حاضر هنوز  بخشنامه‌ای مبنی بر این امر به سازمان سنجش ارائه نشده است و به محض روشن شدن این موضوع، شرایط در کنکور سال ۱۳۹۵ اعمال خواهدشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - باشگاه ... www.yjc.ir › علمی پزشکی › دانشگاه و كنكور ۱۸ ساعت پیش - مشاور عالی سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختی به شرکت کنندگانی که فاقد شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند، خبر داد. استرداد وجوه پرداختی ازمون استخدامی اموزش و پرورش - پورتال 1 portal1.ir/استرداد-وجوه-پرداختی-ازمون-استخدامی-ا/ جزییات رشته های مورد نیاز و و و نمونه سوالات استخدامی رایگان. جزییات رشته های مورد نیاز و. به گزارش خبرنگار اموزش و پرورش خبرگزاری فارس ازمون استخدامی اموزش و ... استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - خبر ... khabarfarsi.com/n/14226760 ۱۸ ساعت پیش - حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استرداد وجوه ... استرداد وجوه پرداختي به شرکت کنندگان فاقد شرايط آزمون ... www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=2072905...All ۱۸ ساعت پیش - باشگاه خبرنگاران/ مشاور عالي سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختي به شرکت کنندگاني که فاقد شرايط آزمون استخدامي آموزش و پرورش بودند، خبر داد ... استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - مهاجر پلاس www.news.mohajerplus.com/.../36250_استرداد-وجوه-پرداختی-آزمون-است... مشاور عالی سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختی به شرکت کنندگانی که فاقد شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند، خبر داد. حسین توکلی مشاور عالی سازمان ... بازگرداندن وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش news.parseek.com/Url/?id=11213769 ۱۵ ساعت پیش - بازگرداندن وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش. ... مشاور عالی سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختی به شرکت کنندگانی که فاقد شرایط آزمون ... استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - طراحی vesatat.ir/news/?p=70479 استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش. ۱۳۹۴-۰۶-۲۷. مطالب مشابه. تظاهرات «یاری مسجدالاقصی» در سراسر فلسطین اشغالی+ آخرین تحول · تظاهرات «یاری ... استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - دبلیو خبر wwwkhabar.com/4045018 ۵ ساعت پیش - باشگاه خبرنگاران : مشاور عالی سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختی به شرکت کنندگانی که فاقد شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند، خبر ... خبریاب - استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش hikhabar.com/news.aspx?id=331860 ۱۵ ساعت پیش - حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استرداد وجوه ... استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - آخرين ... www.bwinnerharbor.com/.../2731130-استرداد-وجوه-پرداختی-آزمون-استخ... استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش. ... آموزش و پرورش · استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش. بارگزاری ... تعداد بازدید : 0امتياز : 0.00. استرداد وجوه پرداختی آزمون استخدامی آموزش و پرورش - صفحه ... www.all-blog.ir/.../استرداد-وجوه-پرداختی-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرور... پشتیبان رایگان وبلاگ های ایرانی - باشگاه خبرنگاران : مشاور عالی سازمان سنجش از استرداد وجوه پرداختی به شرکت کنندگانی که فاقد شرایط آزمون استخدا ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 507
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 7,415
  • بازدید کلی : 212,161