loading...
اف یازده | اخبار ، آشپزی ، دانلود آهنگ ، کد آهنگ پیشواز
عبدالله اسکندری بازدید : 334 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

می نالم از جدائی ، ای نازنین کجائی
سوزم ز هجرت ای بهترین کجائی
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده 
در حسرت گل هستم ای باغبان کجائی

 

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم
آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم
ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت
من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .

 

جانم ز فراق ، رنج بسیار کشید
با رفتن تو همیشه آزار کشید
ما همسفر راه درازی بودیم 
بین من و تو زمانه دیوار کشید . . .

 

دلا تا کی اسیر یاد یاری ، ز هجر یار تا کی داغداری
بگو تا کی ز شوق روی لیلی ، چو مجنون پریشان روزگاری . . 

 

دست من گیر که این دست همان است که من
بارها در غم هجران تو بر سر زده ام . . .


دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است
دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است
عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید کجایی | اس ام اس – یک قدمی www.yekghadami.com/tag/کجایی اس ام اس عاشقانه. وجودمان گاهی چه گرم میشود به یک دلخوشی کوچک به یک “هستم” به یک” کجایی” به یک “خوبی” به یک “حضور” به یک “سلام” سلام … هزاران هزار شادی ... اس ام اس عاشقانه کجایی up32.mihanblog.com/post/4446 ... اس ام اس کجایی احساسی، اس ام اس کجایی زیبا، اس ام اس کجایی جالب، اس ام اس کجایی ناب. اس ام اس عاشقانه کجایی اس ام اس جدید کجائی جدیدترین کجائی اس ام اس زیبا. قلبی خسته از تپیدن - اس ام اس کجایی - Blogfa atrebaroon.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-کجایی قلبی خسته از تپیدن❤✖ - اس ام اس کجایی - قلب من خسته از اين عشق بود.پاي من خسته از ... موضوعات مرتبط: شعرهاي عاشقانه همراه با عكسهاي عاشقانه، جملات كوتاه عاشقانه اس ام اس کجایی - اس ام اس عاشقانه - بلاگ اسکای bigsms.blogsky.com/1392/03/29/post-477/اس-ام-اس-کجایی اس ام اس کجایی - جدیدترین اس ام اس های عاشقانه - زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن! - جدیدترین اس ام اس های عاشقانه. عشقم کجایی؟ www.tandesaashg-man.blogfa.com/ عشقم کجایی؟ - نوشتن مطالب عرفانی. ... بـاهـمـانـ گـیـراییــ عــاشــقـانـهـ اتــ ... تـا ابـد فـقـطـ بـه .... ۷-وقتی از خواب پا میشی اس ام اس داده گلم هنوز خوابی؟ ♥ ۸- وقتی داره ... خط خطی های عاشقانه من .... - اس ام اس باحال dorsa22.blogfa.com/post/14 خط خطی های عاشقانه من .... - اس ام اس باحال - ... اگر عاشق شدن جرم و گناه است چرا سيماي زيبا آفريدي ؟ ... چشمامو وقف تــو کردم، دل به خلوت تــــو بستم ، هم ترانه پس كجايي؟ اس ام اس عاشقانه » اس ام اس کجایی - اس ام اس جدید sms.mobilesky.ir/tag/اس-ام-اس-کجایی/ به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟ میگه آره ، گفتن بابات مرد ! گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن ! . . . زندگی چیست !؟ فاصله ی بین مای بیبی ... جملات عاشقانه 92: اس ام اس عاشقانه 92 lovesms1.blogfa.com/ اس ام اس عاشقانه 92 | جملات عاشقانه 92 - اس ام اس های عاضقانه و داغ جذاب روز. ... تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟ با آنکه ز ما یاد نکردی.. ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟ اس ام اس احساسي قشنگ حرف آخرتو کجايي؟نگرانت شده ام nchse.ir/اس-ام-اس-احساسي-قشنگ-حرف-آخرتو-کجايي؟نگ/ به خدا خسته از آن زخم زبانت شده ام بي خيال تو و ابروي کمانت شده ام اشکم از ديده فرو ريخت و رسوايم کرد حرف آخر…تو کجايي؟نگرانت شده ام. اس ام اس عاشقانه زيبا اس ام اس کجایی www.sms30ti.ir/post/1119 اس ام اس کجایی 92,اس ام اس کجایی عاشقانه,اس ام اس کجایی احساسی,اس ام اس کجایی زیبا,اس ام اس کجایی جالب,اسمس کجایی,اسمس عاشقانه تیر,,اس ام اس کجایی,اس ام اس ... اس ام اس دلتنگی - جوک www.persian-joke.com/663/اس-ام-اس-دلتنگی-3.html جملات عاشقانه و احساسی 26 شهریور · اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه جدید , جملات عاشقانه .... فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟ اس ام اس کجایی عاشقانه - اس ام اس جدید 92 mosi-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-کجایی-عاشقانه اس ام اس جدید 92 - اس ام اس کجایی عاشقانه - جدیدترین اس ام اس های روز را در این سایت بخوانید.گلچینی از بهترین اس ام اس های 92 :اس ام اس دلتنگی,ا. جدیدترین اس ام اس عاشقانه آبان 93 - روزگار rouzegar.com/fun/sms-love/latest-love-sms-persian-date-aban-93 اس ام اس عاشقانه,عاشقانه ها , جملات عاشقانه,اس ام اس و جملات عاشقانه,اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,عکس های عاشقانه ,اس ام اس عاشقانه جدید ... تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟ اس ام اس عاشقانه کجایی بیمعرفت - اس ام اس کده www.smskade.ir/tag/اس-ام-اس-عاشقانه-کجایی-بیمعرفت/ اس ام اس فال عاشقانه. یک فنجان درد دل بدون شکر برای تو آورده ام بنوش… تا از دهان نیفتاده… بنوش… *. *. اس ام اس عاشقانه داغ. اس ام اس کده. *. *. آب در هاون کوبیدن است ... اس ام اس های عاشقانه کوتاه Love SMS | نمکستان namakstan.ir › اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه کوتاه Love SMS,جدیدترین جملات عاشقانه, جدیدترین جملات عاشقانه روز, جدیدترین جملات عاشقانه همراه با عکس, جدیدترین جملات ... کجایی ای آسمان من ... بهترین اس ام اس های عاشقانه برای شما www.sms-love-me.blogfa.com/ بهترین اس ام اس های عاشقانه برای شما * - - * بهترین اس ام اس های عاشقانه برای شما * دخمه دختر پسرهای عاشق - اس ام اس عاشقانه جدید p30dan.blogfa.com/cat-3.aspx اس ام اس عاشقانه | ------- فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟ ------- | اس ام اس عاشقانه | ------- اگر شب های من روشن ، تویی فانوس شبهایش ... اس ام اس عاشقانه بامزه - Blogfa www.sunsms.blogfa.com/post-31.aspx اس ام اس عاشقانه. می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟ سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟ در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده;در حسرت گل هستم! بهار من کجایی؟ فرستنده ... اس ام اس معرفت و بی معرفتی - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/sms1-knowledge-knowledge.html جملات زیبا معرفت اس ام اس معرفت معرفت عشق اس ام اس با مرام,رفیق بی معرفت,پیامک معرفت,اس ام اس ,جملات عاشقانه زیبا,اس ام اس مرام,اس ام اس بی معرفت. ... اس ام اس معرفت, اس ام اس با مرام. اس ام اس معرفت و بی معرفتی. تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام اس ام اس سلام کردن - قالب وبلاگ roozgozar.com/jok-sms/salam/ سلامی به عشق وبه عاشق سلام سلامی به يار بي ... كجايي؟ها؟ كجايييييييي؟ RoozGozar.com_______اس ام اس سلام کردن_______RoozGozar.com. RoozGozar.com| ... پیامک جدید - اس ام اس برای دوست - اس ام اس عید - Blogfa iranhome.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-برای-دوست اس ام اس جدید دوستانه و عاشقانه ... دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت ... برچسب‌ها: اس ام اس برای دوست, مسیج برای رفیق, اس ام اس دوستانه, اس ام اس برای ... اس ام اس عاشقانه و جدید بهمن - سایت عاشقانه 98 لاو www.98love.ir/cat/132/اس-ام-اس-عاشقانه-و-جدید-بهمن.html به وقت غصه هم شادی به بار آر. بقیه اس ام اس های عاشقانه" target="_blank">اس ام اس های عاشقانه جدید را در ادامه مطلب بخوانید . ... "کجایی نگران شدم". اس ام اس های عاشقانه" ... اس ام اس عاشقانه تنهایی - سایت عاشقانه 98 لاو www.98love.ir/cat/19/اس-ام-اس-عاشقانه-تنهایی.html بقیه اس ام اس های جدایی و عاشقانه رفاقت رو در ادامه مطلب بخوانید . ... ﮐﺠﺎﯾﯽ؟ ﻧﮕﺮﺍﻧﺖ ﺷﺪﻡ ﮐﺎﻓﯿﻪ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﯼ ! ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ،ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺁﻧﻼﯾﻨﻪ ﭼﺖ ﻧﮑﻦ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ ﺳﺮﮔﺮﻡ ... اس ام اس عاطفی ۹۲ - اس ام اس عاشقانه lovelysms.ir/اس-ام-اس-عاطفی-92.html اس ام اس عاشقان ۹۲. چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود انتظــارت را میـکشـــــد چــه شیــــــرین اســـــت طعــم پیامکی کــه میگـــوید : ” کجایـی” … اس ام اس های خنده دار - جملات و عکس های عاشقانه و دلتنگی eshqam.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس_های_خنده_دار ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻟﻮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮐﺠﺎﯾﯽ ؟ ﭘﺴﺮ : ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ ! ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ … ﺩﺧﺘﺮ : ﻣﻦ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺗﻢ ، ﯾﻪ ﮐﻢ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺟﺪﯾﺪﺕ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﺨﻮﺭﻩ ! ﭘﺴﺮ : ﻣﺜﻼ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﻣﭻ ﺑﮕﯿﺮﯼ ؟؟؟ ﺩﺧﺘﺮ : آﺭﻩ !!! ﭘﺴﺮ : ﺍﻭﺳﮕﻮﻝ ﺯﻧﮓ ... عاشقانه های محسن - اس ام اس سلام کردن asheghalone2012.blogfa.com/category/23 عاشقانه های محسن♥♥♥ - اس ام اس سلام کردن - ♥من کسی نیستم که دل بشکنم کسی ... که میگن خیلیم نازیو بلایی. بگو بینم کجایی؟ها؟ کجایی؟ها؟ کجایییییییی؟ گلچین اس ام اس دلتنگی - فارس نویس www.farsnevis.ir/sms/love-sms/3842/گلچین-اس-ام-اس-دلتنگی-2.html فروردین ۲۸م, ۱۳۹۰; اس ام اس عاشقانه. گلچین اس ام اس ... تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟ با آنکه ز ما یاد ... پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز، تو را مومنم ! اس ام اس های عاشقانه و زیبا (27) - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/beautiful-romantic27-sms.html پیامک عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس ویژه عشق و عاشقی , اس ام اس جدایی و عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , sms ... اس ام اس عاشقانه, sms جدید عاشقانه ... پتروس کجایی ! اس ام اس عاشق و معشوق - اس ام اس جدید 92 sms2jok.blogfa.com/category/11 برچسب‌ها: اس ام اس, اس ام اس جدید, اس ام اس عاشقانه احساسی, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه غمگین ... delneshte, delneveshte jadid, احساسی, اس ام اس, جملات عاشقانه, دلنوشته, دلنوشته جدید, دلنوشته عاشقانه, ...... سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟ متن های عاشقانه - دوستی - تنهایی - زیبا - اس ام اس زیبا www.angoscia.blogfa.com/category/10 متن های عاشقانه - دوستی - تنهایی - زیبا - اس ام اس زیبا - اس ام اس و داستان های جدید و ... سری جدیدی از اس ام اس های زیبا رو براتون أماده کردم که امیدوارم لذت ببرین. کجایی پیامک ( اس ام اس ) از همه نوع - اسفند 92 - سایت عاشقانه لحظه ها www.lahzehha.ir/sms-new-2014-esfand-92-lovely.html/ دختر : دارم میرم تواتاقم بخخوابم تو کجایی نفس ؟ پسر : تو پارک پشت سرت ، دستشوول کن . . . اس ام اس دردناک. همیشه تو زندگیت جسارت ِ یک جدایی عاشقانه رو داشته ... اس ام اس با موضوع خداوند - اس ام اس 98 sms-98.ir/category/اس-ام-اس-با-موضوع-خداوند/ 16378 | اس ام اس با موضوع خداوند. بـــــارالهــــــــــا … ... ﻫــﺮﺍﺱ ﻫـــﺎﯼ ﺩﻧﯿـــﺎ ﺧـﻨـــﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳــﺖ.. خدایا عاشق آرامش اسمتم. ... خدایا کجایی در حق من بی انصافی شد. خدایا گریه هم آرومم ... اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی sms2iran.persianblog.ir/ اس ام اس جدید :: عاشقانه ::سرکاری::فلسفی. ... دیدم اس ام اس اومده از طرف مامانم : دختر عزیزم تولدت مبارک . چند دقیقه بعد مامانم اومد خونه ... کجایی زیرشلواریم. *** اس ام اس ... اس ام اس عاشقانه و رمانتیک – sms عاشقانه - موبفا - اندروید,برنامه www.mobfa.org/1389/12/23/اس-ام-اس-عاشقانه-و-رمانتیک-sms-عاشقانه/ اس ام اس عاشقانه,اس ام اس رمانتیک,اس ام اس های عاشقانه,پیامک عاشقانه,شعر عاشقانه,دو بیتی عاشقانه,شعر .... با آنکه ز ما یاد نکردی / ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟ اس ام اس جدید 94 , خروس سایت خنده و سرگرمی و اس ام اس khoroosi.ir/ جک,جوک,sms,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس تولد,اس ام اس دلتنگی,اس ام اس تنهایی,خروس,سایت خروس,اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس تیکه دار,اس ام اس جدید 94. اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه جدید 93 - اس ام اس جدید 94 www.amirfb.ir/post/2104/اس-ام-اس-عاشقانه-و-جملات-عاشقانه-جدید-93 اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه جدید 93 - می نالَم از جدایی ای نازنین کجایی؟ سوزم ز درد هجرت ای بهترین کجایی؟! در باغ آرزوها دیگر گلی نمـانده;در حسرت گل هستمبهار من ... مریم گل ناز - اس ام اس عاشقانه 93 maryamm-m.blogfa.com/post/32/اس-ام-اس-عاشقانه-93 اس ام اس عاشقانه 93 . “عـاشـقـانـه ای کـوتـاه” مـن رسـیـدم خـونـه..کـجـایی عـشـقـم؟ بـا فـریـــاد، د ِکــی زرنـگـی ! بـیـا پـیـدام کـن . اس ام اس عاشقانه 93 . “تو” یعنی ساده ترین ... حرفهاي دلم براي عشقم... - حرف عشق ღاين وبلاگ تقديم به ... flare.blogfa.com/category/11/حرفهاي-دلم-براي-عشقم- متن آهنگهاي عاشقانه براي عاشقان واقعي بخصوص♥ ! ... مبينا تموم شد ديگه وقتي به كسيكه عاشقشي از رو دلتنگي اس ام اس ميزني تند جوابتو مبده بميري بهتره من سجادو ... اس ام اس عاشقانه دوست داشتن SMS Asheghaneh www.bisms.ir › اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه دوست داشتن. SMS Asheghaneh. •. •. •. در قید غمم خاطر آزاد کجایی. تنگ است دلم قوت فریاد کجایی. با آنکه ز ما یاد نکردی. ای آنکه نرفتی دمی از یاد ... دارو خانه ی اس ام اس rasul-bia2sms.blogfa.com/ نفس کشیدن سخته / توروندیدن سخته / توپیچ و تاپ عاشقی / به تورسیدن سخته. .... اس ام اس نمیدی چی شده / ازبیست گذشت سی شده / ثانیه ها لنگ شده. دل ها همه سنگ شده / خیال ..... ایرانسل دیگه داره جای دوستامو پر میکنه , فقط مونده اس ام اس بده کجایی؟؟ . اس ام اس های دوستت دارم عاشقانه آبان 92 - مجله اینترنتی ناز ... www.nazbahar.com › اس ام اس › اس ام اس عاشقانه ۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۰۲ آبان ۱۳۹۲ دراس ام اس عاشقانه 2000 بازدید. اس ام اس های دوستت ... عاشقانه آبان ۹۲ . ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده. ღ ღ اس ام اس بارون ღ ღ www.smsbaron1.blogfa.com/ میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده ! ..... بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان ..... کجایی ای رفیق نیمه راهم ، که من در چاه شب های سیاهم ، نمی بخشد کسی جز غم ... عکس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه جدید aksaaslra.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه-جدید اس ام اس عاشقانه. میهن گرام:در این پست می خواهیم برای شما به نمایش بگذاریم اس ام اس عاشقانه ... با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده ! اس ام اس ... عکس عاشقانه - اس ام اس aksaaslra.blogfa.com/tag/اس-ام-اس اس ام اس عاشقانه. میهن گرام:در این پست می خواهیم برای شما به نمایش بگذاریم اس ام اس عاشقانه ... با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده ! اس ام اس ... اس ام اس تیکه دار-غمگین-عاشقانه mehdi2025.blogfa.com/ اس ام اس تیکه دار-غمگین-عاشقانه - کلبه درد (M) ... یقه می شوند وقت هایی که چکشان پاس نمیشود وقت هایی که جواب اس ام اس شب به خیر را نمیدهند ، ..... ✓تو کجایی سهراب شعر کوتاه عاشقانه برای اس ام اس nahira.blogfa.com/ شعر کوتاه عاشقانه برای اس ام اس - ... اما گذشته ام درد می کند... + نوشته شده در ... کجایی؟؟؟ بلندترین قله ی جهان نیز. مرا به تو نمی رساند. کجا ایستاده ای. که اینقدر دور از ... اس ام اس سلام کردن | جدید 94 - عکس www.rahafun.com/اس-ام-اس-سلام-کردن.html اس ام اس سلام کردن اس ام اس های باحال و قشنگ درباره سلام کردن جملات زیبا درباره سلام کردن پیامک های ... سلام بر تو که عاشق / سلام بر تو که شیدا ... بگو بینم کجایی ؟ اس ام اس عاشقانه - جملات عاشقانه lovely-sms20.blogfa.com/ ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اس ام اس عاشقانه - جملات عاشقانه - ... با آنکه ز ما یاد نکردی / ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟ بگیر از من تو این دل یادبودی / که تنها لایق این دل تو ... اس ام اس فاز سنگین - اس ام اس عاشقانه jokland.ir/cat/89 اس ام اس فاز سنگین,اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس جدید,اس ام اس زیبا,اس ام اس دلتنگی,پیامک,جملات,خنده دار,جوک,تولد,متن. اس ام اس دلتنگی - اس ام اس جدید smsbaz.org/اس-ام-اس-دلتنگی-عاشقانه-93-sms-love/ ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انتظــارت را میـکشد ؛ چــه شیــرین است طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید : کجــایــی …؟ •. •. اس ام اس عاشقانه| اس ام اس شکست عشقی | اس ام اس غمگین.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    محبوب ترین بازیکن های پرسپولیس از نظر شما کیست ؟ (میتوانید چند گزینه انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 833
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 7,741
  • بازدید کلی : 212,487